• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.

    We hebben in onze groep:
    Natsumi
    Regina
    Taylor-Ann
    Kim
    Jimmy (Jim) -zie nu pas dat ik een Kim en een Jim heb :p-
    Loren
    Raveny

    We beginnen gewoon, de mensen die gereserveerd hebben kunnen gewoon nog aanmaken, daar naast nog 1 (meisje)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Ik grinnik zachtjes. Ik ken Lorens gave, hij krijgt flitsen uit de toekomst.
    Zie je, zelfs zijn gave is beter dan die van jou. Hij vindt je een nietsnut. 'Ja, inderdaad zijn gave is beter dan die van mij.' Mompel ik terug. De stemmen houden hun mond even. 'Heb jij geluk. Ik heb toch maar tot het zesde, dat hou ik nog wel vol.' Ik grijns en wankel van mijn ene voet op de ander.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Loren Gylliger

    Met een beweging die sneller kwam dan mijn eigen besef greep ik Kick bij zijn arm, als in een reflex. 'Blijf je wel even staan?' Hij ging niet vallen, je bent erover aan het gaan schoot er door mijn hoofd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kick Mason Faridonn.
    Ik schrik als Loren me bij mijn arm grijp. 'Uh, oh, uh. Sorry...' Zeg ik stotterend. Ik stop met wankelen en trek mijn handen terug in mijn mauwen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Loren Gylliger

    Ik begin even hardop te lachen. 'Voor?' Ergens vraag ik me af welke van de meisjes achter mij ook een uur uitval zou hebben, ik verveelde me dood en had best wel zin om wat moeite te doen, ookal was het hier op school maar daarmee ging ik mooi wachten tot de bel ging.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kick Mason Faridonn.
    Ik haal mijn schouders op. Ik heb geen zin meer om te praten. 'Sorry Loren. Ik moet nog wat maken voor Economie. Doei' Snel draai ik me om en loop weg.
    Vlucht maar, mietje.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Loren Gylliger

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Kick na als die wegloopt, nu ja zeg maar rent. Zonder me daar iets verder van aan te trekken draai ik me om naar de meiden achter. 'Dus schoonheden, wie van jullie heeft er nu geen les.' Ik wiebel even uitdagend met mijn wenkbrauwen naar degene die naar voren stormen en zoek eentje uit die ik in één uur mee kan krijgen naar de toiletten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kim
    Opeens word alles wazig en ik begin duizelig te voelen. Niet hier! Niet in de school! denk ik, maar ik kan het niet onder controle houden. Ik zie een jongen die wordt uitgelachen en een jongen waar alle meisjes om heen dansen. De uitgelache jongen is opgelicht, de ander donker. Ik word weer wakker. Moet ik Kick hebben en niet Loren? denk ik bij mezelf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Snel loop ik de gangen door. Ik moet frisse lucht, maar ik vergeet dit al snel als ik Kim als een lijk zie staan.
    Ze heeft het weer. Ik ren op haar af. 'Kim? Kim? KIM!?' Ik zucht opgelucht als ik zie dat haar ogen weer een beetje helderder staan. 'Gaat het wel met je?' Ik bijt op mijn lip.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    'Uh.. Ja.. Ik word er alleen heel misselijk van. Altijd al.. Maar deze is wel heel erg ik..' Ik kokhals en klap dubbel ik probeer weer normaal te staan maar zak dan in elkaar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Uh-oh, dit gaat mis Kick. Doe er wat aan. Opgefokt bekijk ik Kim. 'Kim, asjeblieft. Je weet dat ik hier niet goed in ben... Gewoon rustig ademhalen ja? Ik ben hier...' Ik bijt hard op mijn lip. Ik kniel naast haar neer en zet haar recht op. 'Asjeblieft? Kim...'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kim
    Vaag hoor ik mijn naam. Als ik mijn ogen een stukje kan openen zie ik een bezorgde en moeilijk kijkende Kick. 'Kick... Haal.. Hulp, het is nooit zo e-erg geweest, zeg dat ik ziek en...' Dan kan ik niets meer doen. Er zijn ondertussen al wat mensen om me heen komen staan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kick Mason Faridonn.
    Het is jouw schuld Kick, je had eerder hulp moeten halen. Loren! Voorzichtig laat ik haar onderuit zakken en haal mijn Iphone uit mijn zak. Ik zoek zijn naam op in mijn telefoonboek en bel hem. Jouw schuld. Kom op... Kom op. Loran, neem op!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Loren Gylliger

    Ik kijk snel even naar mijn gsm als ik mijn ringtone hoor. 'Godverdomme.' Ik duw het zwartharige meisje ruw van me af als ik zie dat er een heleboel mensen rondom Kim en Kick staan. Hij hoefde mij niet te bellen, ik kon het gewoon zo zien. 'Hebben jullie niets beters te doen? Fuck Off!' Bijna iedereen dicht in mijn buurt gaat ervandoor of maakt op zijn minst plaats om me door te laten zodat ik bij Kim kan komen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:57 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kick Mason Faridonn.
    'Godzijdank! Loren, Kim heeft het weer.' Wanneer ik het heb gezegd hoor ik pas hoe ruw het klinkt. Snel hou ik mijn mond.
    Je kunt beter niks zeggen. Ik zucht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Loren Gylliger

    Ik knik even naar Kick en bij nader inzien schenk ik hem ook even een glimlach, zeker door die zucht. 'Kom op lieverd, je moet even naar buiten, de frisse lucht in.' Zeg ik zacht tegen Kim terwijl ik haar met gemak optil.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.