• Op school lopen twee rond, D en J. Ze zijn een stelletje. Maar heel de tijd lopen ze hand in hand, knuffelen elkaar, blablabla. Ze zijn nog maar 12. Dan is er ook zo'n meisje, Blackberry, Nickelson jas, op elke foto duckface. Ik kan me daar echt aan irriteren. Ze zitten net zoals ik op het 1ste middelbaar, maar sommige gaan echt te ver.

    Maar goed, zitten er bij jou ook zulke kinders?

    Godzijdank zit ik op een MBO Elektro vol met mannen; ben het enige meisje daar. Je hebt natuurlijk de no offence irritante Marokkaantjes die iedereen waarmee ik praat aan me wil koppelen, en ja, dat zijn toch echt alleen hen. Maar ja, die zijn allemaal 17/18.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan me sowieso wel aan die stelletjes irriteren, of ze nu 12 of 80 zijn.
    Zulke kinderen irriteer ik me ook aan, maar dan vooral omdat ze denken dat ze heel wat zijn en zich ook zo tegen de oudere jaars gedragen. Ik zag niet dat ze de grond onder onze voeten moeten kussen, maar een beetje respect mag wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij ons zijn de eerstes, tweedes gesplitst van de derdes, vierdes, vijfdes, zesdes. Dus ja, maar er lopen er ook een paar rond die niet normaal zijn. Dan heb ik het ook over zulk soort wat jij net opsomde, alleen zijn ze wat ouder.

    Verspil je energie er toch niet aan.
    Zulke mensen zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven maar alleen jij bepaald of je er aandacht aan besteed.


    Your make-up is terrible

    Ja! Maar zolang ze in mijn buurt niet te veel lawaai maken, trek ik het me niet te hard aan. Ooit gaan ze zich daar nog hard voor schamen of ze blijven zo en dan kunnen wij lachen. 18-jarigen met een duckface zijn gieren.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    HATEBREEDER schreef:
    Godzijdank zit ik op een MBO Elektro vol met mannen; ben het enige meisje daar. Je hebt natuurlijk de no offence irritante Marokkaantjes die iedereen waarmee ik praat aan me wil koppelen, en ja, dat zijn toch echt alleen hen. Maar ja, die zijn allemaal 17/18.

    Same! aleen dan doe ik Indrustrieel Disign., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    yup, maar die van jou zijn VEEL erger!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Assassin schreef:
    Verspil je energie er toch niet aan.
    Zulke mensen zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven maar alleen jij bepaald of je er aandacht aan besteed.

    Precies


    ars moriendi

    Lol, hier in Amsterdam is 3 kwart van de mensen zo.. :') Net als op mijn school btw, en dan heb ik nog een kleine, onbekende kunstzinnige school..

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:45 ]

    ihearthazza schreef:
    Bij ons zijn de eerstes, tweedes gesplitst van de derdes, vierdes, vijfdes, zesdes. Dus ja, maar er lopen er ook een paar rond die niet normaal zijn. Dan heb ik het ook over zulk soort wat jij net opsomde, alleen zijn ze wat ouder.

    Bij ons is het net hetzelfde.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik zit op MBO dus de meeste zijn wel volwassen. Al heb ik een meisje in de klas met zo'n Nickelson jas. Vreselijk :')


    -

    Assassin schreef:
    Verspil je energie er toch niet aan.
    Zulke mensen zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven maar alleen jij bepaald of je er aandacht aan besteed.


    26 - 02 - '16

    Ik zit op MBO, dus de meeste - er zijn altijd uitzonderingen - zijn volwassen. Maar ik zit op een creatieve school, dus Nickelson zie je gewoon helemaal niet (:
    Trouwens ik vind de normale Nickelson jassen niet mooi, maar deze vind ik wel mooi:


    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 18:13 ]


    To infinity and beyond •

    Nee, HBO goddank. Het niveau dat die lui nooit zullen halen. (joehoe)


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Verspil je energie er toch niet aan.
    Zulke mensen zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven maar alleen jij bepaald of je er aandacht aan besteed.


    Let it come and let it be