• Ik zoek dus quotes uit boeken voor een schoolopdracht. Zelf heb ik er wel al wat gevonden in boeken van bij me thuis en ik heb al op het internet gezocht. Maar meestal zijn ze in het Engels en ik heb ze nodig in het Nederlands. Iemand mooie Nederlandse quotes uit boeken of quotes van auteurs?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:45 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Nou. Het beste is: leen een boek uit de bib (of uit je boekenkast) en begin erin te lezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien kun je iets vinden op de Nederlandse Wikiquote?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Flemish schreef:
    Nou. Het beste is: leen een boek uit de bib (of uit je boekenkast) en begin erin te lezen.

    Ja, ik blader een beetje, want ik heb er veel nodig en ik heb geen tijd om al mijn boeken te lezen. Maar bedankt voor de tip (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Square schreef:
    Misschien kun je iets vinden op de Nederlandse Wikiquote?

    Dankje!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak