• In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

    Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.

    We hebben in onze groep:
    Natsumi
    Regina
    Taylor-Ann
    Kim
    Jimmy (Jim) -zie nu pas dat ik een Kim en een Jim heb :p-
    Loren
    Raveny

    We beginnen gewoon, de mensen die gereserveerd hebben kunnen gewoon nog aanmaken, daar naast nog 1 (meisje)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Kim
    Ik zit in de klas. Saaie les! Frans, gatver. Ik staar uit het raam, zoals altijd en bedenk hoe moeilijk het is om een 8 uur lange schooldag uit te houden. Dit is gelukkig het 7e uur. Opeens tikt Jim mij aan en schuift een briefje naar me toe. 'Van Regina' fluistert hij.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 9:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Raveny
    Zucht. Aardrijkskunde is zó saai. Ik bedoel, ik kan toch kaartlezen? Tss. Nutteloos vak, is Dawn het met me eens. Even grinnik ik zachtjes, het is wel heel handig dat mijn beste vriendin altijd bij me is: in mijn hoofd. Afwezig teken ik in mijn schrift, niet luisterend naar de leraar. Moet hij maar iets interessanters vertellen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kan het dat Loren er nog niet bij staat? (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    heb nog niet alles ingevuld nee.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ah, okay, explains a lot :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kim
    De bel gaat. Snel sta ik op, prop mijn spullen in mn tas en loop met het groepje naar de deur. Dat briefje, ik vraag zo wel wat er nou in stond. Naar de andere helft van ons groepje, die net aardrijkskunde had. Daar komt Raveny aanlopen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Raveny
    Eindelijk! Verlost van die aap met zijn zweetplekken en ongeschoren kop, die denkt dat hij interessant kan vertellen. Mijn spullen verdwijnen snel in mijn tas en een stuk vrolijker dan eerst race ik het lokaal uit. Al snel zie ik Kim lopen en ik zwaai opgewekt terwijl ik me een weg door de menigte baan om bij haar te komen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En ik ga nu eten xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Back.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Loren Gylliger

    De bel haalde me met een ruk uit mijn dagdroom en een beetje overdonderd gooide ik mijn boeken in mijn tas. Met grote passen trapte ik door de gang, gevolg door mijn gebruikelijke fanclub waarvan ik er een paar een sluikse knipoog toewierp. Geeuwend gooide ik mijn wiskunde schift in mijn locker en ging op zoek naar iemand van onze groep.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kim
    Ik zie Loren op me afkomen. 'He Loren.' Ik knipoog naar hem. Ik weet dat hij meisjes gebruikt alleen voor seks, maar volgens mij kan iedereen wel verliefd zijn. Opeens is White, zo heb ik de witte wolf die ik zie genoemd, weer. Hij geeft een kopje aan Loren. Dat is een teken dat hij aardig voor mij is.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:26 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Loren Gylliger

    'Hoi Kim.' zei ik op mijn gewoonlijke, zachte en nogal spinnende toon. Haar blik glijdt even af naar de plek naast me, iets wat haar een scheve grijns opleverde. 'Wat heb jij nu van lessen?' Als ik dit lesuur niet samen met iemand van ons had, ging ik over tot skippen, sowieso.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Junipa Raveny! Haha faal, naam van andere RPG ingevuld.
    'Hé jongens,' zei ik met een glimlachje zodra ik Kim en Loren bereikte. 'Alles goed?' We stonden een beetje in de weg, maar ach. De rest liep wel om ons heen, en anders hadden ze pech.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 7:46 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kim
    'Wiskunde' mopper ik. er loopt iemand tegen me aan, waardoor ik voorover val. Loren vangt me op. Raveny fluit en roept 'Zoenen!'. Ik kijk haar geergerd aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Raveny
    Ik grinnikte even. En toen, zonder duidelijke aanleiding, werd het steeds waziger voor mijn ogen, tot ik niets meer zag. Het zwarte hield aan voor een paar seconden, toen kon ik weer helder zien, maar ik was niet meer in staat mijn hoofd of ogen te bewegen.

    Dawn
    Raveny's zicht werd wazig en dus dat van mij ook. Even was het helemaal zwart en toen konden we weer zien, maar nu was ik degene die het lichaam bestuurde. Op dat moment struikelde Kim, Loren ving haar op. 'Zoenen!' riep ik vrolijk. Kim keek me geërgerd aan en ik grinnikte even.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.