• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Dwayne George Robinson.
    Juléan kwam de winkel binnen stormen. "Gek dat je bent. Ze kunnen je vermoorden. Omdat mijn tante hier vrij machtig is doen ze me niets, maar ze kennen jou niet en je houd ze tegen om hun prooi Alexis te pakken." zei hij snel en ik keek woedend. "Ik zal me echt niet zomaar laten vermoorden."mompelde ik. "Wegwezen." snauwde hij tegen Chris. "Ze weten toch waar mijn tante woont, dus het is niet erg als je daarheen gaat. Ze mogen haar niets doen zolang ze bij mij of bij mijn tante is." vervolgde hij vriendelijk en we liepen samen naar het huis van zijn tante. Mijn mond zakte open. Nu wist ik het zeker. Hij was rijk en niet zo'n beetje ook. "Juléan? Kan ik je even spreken.. onder vier ogen." zei ik en wierp een blik op de andere die in de woonkamer zaten.

    [Of je volgt Juléan doe heeft een GPS op zijn mobiel die ging er ook een xD]
    Chris || Loverboy
    'Ga weg Stalker.' Zegt die Dwayne licht geïrriteerd. Hem mocht ik ombrengen omdat Juléan er nu niet bij was. Toen hij teru liep liet ik mijn vrienden mijn revolver zien ik richte maar Juléan kwam ertussen samen met Alexis ik grijnsde naar haar. Ook een knipoog liet ik zien. Ik verborg mijn revolver en bleef staatig staan. 'Wegwezen.' Gromde Juléan. Ik kon en mocht hem niet weigeren ik slofte weg en keek nog een keer achterom. Alexis zal mijn prijs zijn...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juléan Quinten Happle
    'Julean kan ik je even spreken?' vroe Dwayne me. Ik knikte en liep voor hem uit naar de business kamer die mijn tante gebruikte voor handel en de beurs. 'Wat is er Dwayne.' Vroeg ik hem. Ik wist het al, maar ik hield me in. Ik had tonnen met smoesjes. Ik deed de deur dicht zodat ik en Dwayne geluidsdicht zaten zodat niemand anders het kon horen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    Ik zie Chris omdraaien, en nog één keer grijnzen. Ik rilde, ik krijg de kriebels van die gast. Juléan trok me mee, en we liepen naar het huis van zijn tante. Ik wist het zeker, Chris gaat me nog lang niet met rust laten.


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    Ik zag Juléan knikken en hij liep voor me uit naar een chique kamer, volgens mij had het te maken met zaken want er stond een groot bureau in. "Wat is er Dwayne?" vroeg hij aan me. "Volgens mij weetje wel wat ik ga zeggen." mompelde ik. "Ik heb het idee dat je liegt en ik wil de waarheid weten." begon ik. "Ik zal niet boos worden, maar ik wil geen vrienden zijn met iemand die zijn ware identiteit niet onthuld."

    Juléan Quinten Happle
    "Volgens mij weetje wel wat ik ga zeggen." mompelde Dwayne bijna niet hoorbaar. "Ik heb het idee dat je liegt en ik wil de waarheid weten." begon hij. "Ik zal niet boos worden, maar ik wil geen vrienden zijn met iemand die zijn ware identiteit niet onthuld.' ging hij verder. Ik slikte. 'Ik wil geen volschreef of nepvrienden die uit gaan op mijn geld.' Snauw ik en voor ik mijn mond kan dichtslaan heb ik het er al uitgegooid wat ben ik een sukkel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    "Ik wil geen volschreef of nepvrienden die uit gaan op mijn geld." snauwde hij naar me. Of dit was een gevoelig onderwerp voor hem of hij mocht me niet meer. "Daar gaat het me niet om, ik wil geen vrienden zijn met iemand die liegt." zei ik nog een keer. "Voor mij is iedereen gelijk, rijk of arm." Ik ging voorzichtig op het puntje van het bureau zitten. "Mag ik de waarheid weten.. of.." ging ik verder.

    [ waar is Camille nu eigelijk ? :p ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Volschreef moest Golddiggers zijn xD]
    Juléan Quinten Happle
    "Daar gaat het me niet om, ik wil geen vrienden zijn met iemand die liegt." zei hij nog een keer. "Voor mij is iedereen gelijk, rijk of arm." Hij ging voorzichtig op het puntje van het bureau zitten. "Mag ik de waarheid weten.. of.." ging hij verder. Ik knikte. 'Ja ik ben rijk en ook niet een beetje. Mijn vader heeft oliebronnen diamant en goud mijnen mijn moeder is model daarom konden ze niet heen ze had een klus. Ze doet Victoria Secret Valentino Prada Gucci en dat soort shit. Ik wou dat allemaal niet en bleef uit het nieuws ik heb ook een andere achternaam dan mijn ouders om mijn identiteit te verbergen.' Zeg ik dan maar. Ik gooide het er maar gewoon uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LovingLoser schreef:
    [ waar is Camille nu eigelijk ? :p ]
    [Bij Juléans tante thuis net als de rest.]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    "Ja, ik ben rijk en ook niet een beetje. Mijn vader heeft oliebronnen, diamantmijnen en goudmijnen. Mijn moeder is model daarom kon ze niet heen, ze had een klus. Ze doet Victoria Secret Valentino Prada Gucci en dat soort shit. Ik wilde dat allemaal niet en bleef uit het nieuws. Ik heb ook een andere achternaam dan mijn ouders om mijn identiteit te verbergen." ratelde hij aan één stuk door. Mijn mond viel steeds verder open. Ik kon het niet geloven.. "Ik ben blij dat je het me verteld heb. Hoef je tegen mij niet meer te liegen." zei ik. "Alleen, hoe doe je dat dan bij de rest? Blijf je nog tegen ze liegen?" vroeg ik en keek hem aan.

    [ Okee bedankt ]
    Camille Carmen Rosario
    Ik keek wat er allemaal gebeurde. Ik liep naar Juléan
    'Juléan ik blijf altijd je vriend hoedan ook' zei ik met een zachte stem, ik pakte juléans hand en zei ' ik hou van je , je blijf altijd me best vriend ' toen liet ik juléans hand los en ging naast dwayne staan.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:53 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Alexis

    Ik voel mijn Iphone trillen, en snel kijk ik. Hmm, ik kende dat nummer niet. Toch nam ik op. 'Alexis, ik hoorde net dat je mijn beste vriend Alex al hebt ontmoet.' klonk de stem van Chris door de telefoon. 'Hoe heb je mijn nummer?' vraag ik. 'Al vergeten dat je je nummer hebt gegeven?' klinkt nu de stem van Alex. Ik weet even niet te ademen, 'wat moeten jullie' vraag ik dan.


    El Diablo.

    [ sorry internet is slim dus alles verzend laat ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Juléan Quinten Happle
    Zijn mond viel steeds verder open wat ik best irritant vond. "Ik ben blij dat je het me verteld heb. Hoef je tegen mij niet meer te liegen." zei hij. "Alleen, hoe doe je dat dan bij de rest? Blijf je nog tegen ze liegen?" vroeg hij en keek me vragend aan. Ik beet op mijn lip. 'Amanuel en Carmille weten het al. Ik heb Amanuals ticket betaald hij wou zo graag weg en Carmille ken ik al toen ik 6 was dus die weet het ook. En nu jij het weet en de rest dus ook snel betaal ik alles wel.' Zeg ik met een kleine glimlach. 'Maar ik kan niet zo binnen lopen van: Hee jongens ik kom iets bekennen ik ben super rijk ik hem een miljard op mijn rekening staan en ik vond dat jullie het moeten weten.' Zeg ik droog. 'Zoiets ga ik natuurlijk niet zeggen.' vervolg ik mijn droge uitspraak.


    I'm finally back, Finally after a Year break