• © Copyright SomeMusic.

Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.

Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

© Copyright SomeMusic.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

Hailey Jane Nights
    Ik keek Juléan aan. 'Je tante heeft echt een mooi groot huis,' zei ik onder de indruk. Nouja, als je het een huis kon noemen. Het was meer een villa maar oke. Ik keek even in de spiegel en haalde een hand door mijn haren. Mijn haar zag er echt niet meer uit. Ik zuchtte even. Waarom deed mijn haar nooit wat ik wilde?

Alexis

Mijn peuk was op, dus ik piekte hem naar beneden. Ik zag in een spiegel die aan de muur hing, hoe ik eruit zag. Vreselijk. Mijn ogen waren opgezwollen door het huilen, plots werd ik vanaf beneden geroepen. Ik keek naar mijn ogen, you know what? I dont give a fuck, laten ze maar zien dat ik heb gehuild! dacht ik terwijl ik naar beneden liep.

El Diablo.

Juléan Quinten Happle
    'Je tante heeft echt een mooi groot huis,' Zei hailey met een glimlach. Ik twijfelde even, maar zei het toen toch. 'Hier is geld minder waard dan in USA en kan een huis goedkoper gekocht kopen je kan bevoorbeeld in het huis waar ij woont een Grote Villa voor hier kopen.' Zei ik met een zenuwachtige glimlach. Ik loog en ik baalde er zo van.....

I'm finally back, Finally after a Year break

Amanuel Abdul Gisimi.

Onder het eten had ik alles gevolgd. Chris kwam twee tafeltjes naast ons zitten en dus bracht Juléan, Alexis en Hailey naar het huis van zijn tante. Ik zat hier nog met Dwayne, Camille, Stevie-Rae en Gayla. Dwayne praatte met Camille en Stevie-Rae met Gayla, dus wanneer ik mijn bord leeg had gegeten, besloot ik om ook maar eens naar dat huis te gaan. Juléan had een routekaart aan iedereen gegeven, zodat je als je even iets voor jezelf wilt doen, altijd de weg weer terug kan vinden. 'Jongens, ik zie jullie zo wel weer' Zeg ik terwijl ik opsta. Als ik buiten ben, kijk ik op de kaart en volg de rode lijn, die is aangegeven. Uiteindelijk sta ik voor een groot huis. Naja, villa. Ik blijf er even verbaasd naar staan kijken, want in Oeganda hebben we niet van zulke huizen. Ik loop naar de deur en weet niet wat te doen. In Oeganda hebben ze meestal niet eens een deur, laat staan een bel. Ik wist niet eens dat er een deurbel op een huis zat, dus ik klopte maar op het raam, waar ik Juléan, Hailey en Alexis zag staan/zitten.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Hailey Jane Nights
    'Hier is geld minder waard dan in USA en kan een huis goedkoper gekocht kopen je kan bevoorbeeld in het huis waar ij woont een Grote Villa voor hier kopen,' zei Juléan. Ik begon automatisch te grijnzen. 'Nou, misschien ga ik later dan wel hier wonen,' zei ik lachend. Het volgend moment kwam Alexis naar beneden met rode ogen. Ik schrok een beetje, maar herstelde me snel. 'Alexis, het komt wel goed,' fluisterde ik naar haar terwijl ik haar een knuffel gaf. Even later werd er op het raam geklopt. Ik zag dat het Amanuel was, en liep naar de deur. Ik deed de deur open en glimlachte. 'Haai,' zei ik glimlachend.

Amanuel Abdul Gisimi.

Hailey kijkt even naar me en staat dan op. Ik loop weer terug naar de deur en hij word geopend. 'Haai,' Zegt ze glimlachend. 'Hi,' Zeg ik. 'Nooit van een bel gehoord?' Zegt ze grinnikend. 'Uh, nee eigenlijk niet' Zeg ik lachend terwijl ze naar een knopje naast de deur wijst. 'Achja, je kunt niet alles weten hé' Zeg ik terwijl ik naar binnen loop en de deur achter me sluit.

Hailey Jane Nights
    'Hi,' begroette Amanuel mij. 'Nooit van een bel gehoord?' vroeg ik grinnikend. Het verbaaste me dat hij 'Uh, nee eigenlijk niet,' zei. Maar oke. Ik kon het wel begrijpen, hij kwam uit Oeganda. Ik wees als verduidelijking de bel even aan. 'Achja, je kunt niet alles weten hé,' zei hij en ik knikte. Ik nam het hem dan ook niet kwalijk. Samen lopen we naar de woonkamer waar Alexis en Juléan nog steeds zijn.

Amanuel Abdul Gisimi.

Wanneer we samen in de woonkamer aankomen, zitten Alexis en Juléan op de bank en staren naar de tv. 'Hooi' Zeg ik en plof naast Juléan op de bank. 'Omg, dit zit lekker' floept eruit. Ja, nou sorry hoor dat wij zulke dingen nou níet in Oeganda hebben. We hebben ze wel, maar dan alleen maar verneukt en zie je de veren eruit springen. Ik veer op bank, maar na de rare gezichten van Juléan, Hailey en Alexis blijf ik normaal zitten. Na een stilte schieten we tegelijk in de lach.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:59 ]

Dwayne George Robinson.
    Ik was een van de laatsten die nog in het restaurant zaten, net als Stevie-Rae en Gayla. Alexis en Hailey waren al eerder weggegaan, omdat dat Chris langs kwam. Ik besloot om naar het huis van Juléan zijn tante te gaan. Even kort bekeek ik de kaart en begon te lopen. Onderweg kwam ik, hoe kan het ook anders, Chris tegen. Ik keek hem aan en hij keek terug. Expres liep ik niet meer naar het huis, maar naar een winkelstraat. Af en toe keek ik achterom en Chris volgde me. Ik viste mijn BlackBerry uit mijn zak en sms'te Juléan: Juléan, die Chris zit achter me aan.. Ik kom nog lang niet naar het huis van je tante. Ik wil hem wel op zijn bek rammen.. Gr. Dwayne. Ik liep in een winkel en bekeek wat kleren, want ik moest toch iets doen..

[We zijn nog lang niet van Chris af. :D:D]

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 12:05 ]

[Ik gaa schaatsen, ik ben ongeveer half 3 ofzo terug :3]

Termination schreef:
    [Ik gaa schaatsen, ik ben ongeveer half 3 ofzo terug :3]

[Veel plezier! ;)]

Alexis

Waar blijft Dwayne nou? Ik besluit hem een sms te sturen.
    Dwayne, waar blijf je nou? x Alexis Stuur ik naar hem.
    Als Chris hem maar niks aandoet.

El Diablo.

Dwayne George Robinson.
    Ik kreeg een sms'je. Alexis stond er op het scherm. Direct zag ik Chris naar me kijken. Ik keek woedend terug. Snel sms'te ik terug: Chris volgt me. Wees niet ongerust, ik red me wel. Gr.Dwayne. Gelukkig had ik er niet bij gezegd waar is was, anders zou ze me zeker komen opzoeken. Ik keek nog langer in de winkel, maar liep er toen uit. Chris volgde me nog steeds. Ik was het zat. "Chris, kap me volgen. Stalker." zei ik lichtelijk geïrriteerd tegen hem.

Juléan Quinten Happle
    Het was gezellig tot mijn mobiel begon te trillen.
    Juléan, die Chris zit achter me aan.. Ik kom nog lang niet naar het huis van je tante. Ik wil hem wel op zijn bek rammen.. Gr. Dwayne. ik schrik als ik dat lees. Chris zit heel vreemd in elkaar. Omdat ik rijk ben vermoord hij me niet maar hij kent Dwayne niet echt dus die kan hij zo vermoorden. Mijn tante is hier ook erg machtig dus mij mag hij niets aandoen. Ik pak snel mijn jas vertel iedereen over het sms'je van Dwayne en begin te rennen. Via mijn gps op mijn mobiel kon ik Dwayne opsporen. Ik was ook geen moment te vroeg. Dwayne zat kleren te bekijken terwijl Chris zat te smoezelen en zijn revolver liet zien. Ik liep snel naar Dwayne toe. 'Gek dat je bent. Ze kunnen je vermoorden. Omdat mijn tante hier vrij machtig is doen ze me niets, maar ze kennen je niet en je houd ze tegen om hun prooi Alexis te pakken.' Zeg ik snel en ik kijk na dat gezegt te hebben naar Chris. Mijn gezicht staat op onweer en ik loop langzaam naar ze toe. 'Wegwezen.' Grom ik naar hem. Ik was een stuk groter omdat Chris erg klein was,1.76 en ik 1.87. Ze liepen langzaam weg van ons en toen ze verdwenen waren liep ik weer naar Dwayne. 'Ze weten toch waar mijn tante woont, dus het is niet erg als je daarheen gaat. Ze mogen haar niets doen zolang ze bij mij of bij mijn tante is.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik achter Dwayne loop naar mijn tantes huis. Ik doe de sleutel ik doe de sleutel in het slot en laat Dwayne, die een open mond heeft, voor mij naar binnen.

I'm finally back, Finally after a Year break

Alexis

Ik dacht goed na, hij moest op een drukkere plek zijn. Het strand, nee. Restaurant, nee. Maar natuurlijk, de winkelstraat! 'Ik ga even een luchtje scheppen' zei ik, en rende richting de winkelstraat. Waar ik Dwayne tegenover Chris zag staan. Ik zag dat Dwayne me nu in de gaten had, en ook Chris draaide nu zijn hoofd om. En keek me met een gemeen lachje aan. Ik weet het, het was niet slim om weg te gaan.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:07 ]

El Diablo.