• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Hailey Jane Nights
    'Oke, oke ik zal wel kappen. Hier zijn nummer,' zei Alexis toen ze me het briefje met het nummer van Chris gaf. 'Dankje, die had ik net nodig,' zei ik en ik pakte mijn blackberry. Ik zou die sukkel is even bellen en zeggen hoe wij over hem dachten. De telefoon ging over. 'Ja, Chris. Blijf uit de buurt van Alexis. We zijn jou domme spelletjes zat, en je zal Alexis nooit krijgen. Dus blijf verdomme uit haar buurt,' zei ik kwaad en ik hing weer op. Ik pakte het briefje en versnipperde het. De snippertjes gooide ik in de prullenbak. Zo, Alexis kon hem niet meer bellen.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik stak een sigaret op, en hoorde hoe Hailey chris aan de telefoon had. 'Ja, Chris. Blijf uit de buurt van Alexis. We zijn jou domme spelletjes zat, en je zal Alexis nooit krijgen. Dus blijf verdomme uit haar buurt,' zei ze kwaad en hing op. 'Ik vind nooit de jongen van mijn dromen!' zuchtte ik dramatisch.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    Ik liep weer terug naar mijn plaats naast Alexis. Ik hoorde haar zuchten. 'Ik vind nooit de jongen van mijn dromen,' Ik grinnikte even. 'Tuurlijk vind je de jongen van je dromen wel. Je moet gewoon even goed zoeken,' praatte ik haar moed. Al was het waarschijnlijk moeilijk zoeken, Alexis trok de foute jongens namelijk zonder probleem aan.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik geloofde haar maar, het zou wel heel lang duren denk ik. Ik keek op mijn twitter, en zag een nieuwe tweet van Zayn Malik.
    @zaynmalik: Still waiting for the perfect girl x
    Ik lachte en zei tegen Hailey, 'mischien maak ik wel kans bij Zayn?' terwijl ik de tweet liet zien.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    Ik hoorde Alexis lachen. 'Mischien maak ik wel kans bij Zayn?' zei ze lachend terwijl ze een tweet van Zayn liet zien. Ik grinnikte. 'Wie weet, als we in Engeland zijn, zie je hem misschien,' zei ik lachend. Ik vond One Direction wel goed, en ik zou het ook helemaal niet erg vinden, als we ze in Engeland tegen zouden komen.

    Alexis Roselynn Lopez

    'Zayn is geen loverboy hé?' vroeg ik voor de gein aan Hailey. Ik wist het antwoord zelf al, maarja. Ik drukte mijn sigaret uit, en gooide hem in de prullenbak. En toen kwam het eten, yay! Maar mijn honger veranderde al snel in angst, want Chris stond met een heel groepje voor de deur van het restaurant.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:30 ]


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    'Zayn is geen loverboy hé?' vroeg Alexis voor de grap. Ik grinnikte even. 'Dat hoop ik toch niet voor hem, anders kom ik je redden,' zei ik lachend. Eindelijk kwam het eten. Ik had echt honger. Ik nam een hap van mijn kip en volgde de angstige blik van Alexis. Toen ik Chris zag verslikte ik me in mijn kip en begon hard te hoesten. Ik stopte met hoesten en nam een slokje water. 'Wat doet die sukkel hier, je blijft zitten hoor Alexis!' zei ik waarschuwend tegen haar.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:37 ]

    dubbelpost -,-

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:36 ]

    Ik speel Chris even.
    Chris || Loverboy
    Ik besluit na het telefoontje van hailey ofzo naar het restaurant te gaan. Ik ga zitten waar ik gereserveerd had. Twee tafels naast Alexis en bestelde spagetti bolognese


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    'Kunnen we hier asjeblieft weg?' vraag ik gestressed aan Hailey, ik word nu gewoon zelf bang van die gast. 'tuurlijk' zei zij, en we liepen naar een ober en betaalden. We namen een taxi naar het huis van Juléans tante (denk ik). Snel lopen we naar binnen, hopend dat Chris niet weet waar we zijn.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    Ik gromde even toen we in het huis van Juléan's tante kwamen. 'Wat een loser, ik wil hem echt slaan!' zei ik geïrriteerd. Ik was niet zo'n gewelddadig type, maar als mensen eenmaal aan mijn vrienden kwamen, dan kon ik wel eens willen slaan. Niet ik zo sterk was, of geweldig over kwam. Juist helemaal niet. Maar toch wilde ik hem slaan.

    Alexis

    'Ik verveel me' kreunde ik weer, 'ga tv kijken' zei de tante van Juléan. Ik deed dat ook maar. Ik zapte in op het nieuws, dat net over een vermist 12-jarig meisje ging.
    "De 12-jarige Tarissa stond op straat, toen haar ouders nog niet thuis waren. Vermoedelijk is ze ontvoerd, de 21-jarige Chris Terisi werd deze maand nog verdacht van de ontvoering op de 15-jarige Alysia." luidde het nieuws. 'Weet je, ik geloof jullie nu heel erg' zei ik, terwijl ik met open mond naar de tv keek.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    Ik volgde Alexis naar de tv. 'De 12-jarige Tarissa stond op straat, toen haar ouders nog niet thuis waren. Vermoedelijk is ze ontvoerd, de 21-jarige Chris Terisi werd deze maand nog verdacht van de ontvoering op de 15-jarige Alysia.' Hoorde ik de man van het nieuws zeggen. 'Arme meisjes, mompelde ik.' Ik was nu echt pissed op Chris. 'Weet je, ik geloof jullie nu heel erg,' zei Alexis. Ik ging naast haar zitten. 'Het is al goed, als je ons de volgende keer maar meteen gelooft,' zei ik glimlachend.

    Juléan Quinten Happle
    Ik liep achter de meiden aan om ze naar mijn huis, tantes huis bedoel ik, te brengen. Mijn tante deed open in een enorme villa. Ik schaamde me dat ze zo luxe woonde. dat mijn familie zo rijk was. Ik deed de deur open en zag dat tante zich uitgesloofd had. Goudverf en echt goud ik had zin om me op mijn voorhoofd te slaan..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis Roselynn Lopez

    'Ik ga even naar het balkon' zei ik, ik was er gewoon misselijk van. Ik liep over de 3e verdieping van het huis, en aan het einde van de gang was het balkon. Ik leunde op de rand, en keek over het strand uit. Ik stak weer een sigaret aan, het kalmeerde me gewoon. En even later stroomden er tranen over mijn wangen. Hoelang bleven we nog op dit enge eiland? En waarom had ik telkens problemen?


    El Diablo.