• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch



    Meedoen?
    Invullijstje voor Rol:
    Soort Rol: (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Eli Honeychurch - 21 - Vluuv
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler


    Gestorven Personages
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Emily June Cruz - 21 - Endure


    De story!


    Archief

    Part 1

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:23 ]

    Ethan Joseph Sicks
    'Dat weet ik ook al niet, lijkt me van wel. O, wacht! Ik meen wat te hebben gezien,' herinner ik me. Ik liep bij Janine vandaan en terug naar de plek waar ik mijn joggingsbroek had gevonden. Geluk staat eindelijk eens aan mijn kant, daar staat zo'n bak met water, waar je dan een plastic beker kan vullen. Geen idee hoe het precies heet.
    'Janine!' roep ik en wacht tot ze bij me is. 'Is dat genoeg water?' vraag ik erna met een grijns. 'Zeg alsjeblieft dat dat zo is. En dat we het niet te veel nodig hebben, mijn haar moet weg, niet mijn hoofdhuid. I trust you, Janine.' Met een over dramatisch gezicht leg ik mijn hand op haar schouder, alsof ze een chirurg is die een zware operatie tegemoet gaat.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 17:04 ]


    everything, in time

    Aiden
    Het duurde niet lang voordat mijn droom begon. Zoals altijd begon het heel simpel. Elke keer herhaalde het deel dat Ethan en ik samen in het ziekenhuis zijn. Elke keer krijg ik die dingen. Alleen de rest wordt steeds erger. Dit keer hoor ik Ethan schreeuwen. Hij schreeuwt een naam, ik kan niet ontcijferen wat voor naam. Ik begin onrustig te woelen in de berg kleren. Ik kan niks doen, ik kan niks doen om de pijn af te nemen, om Ethan te redden. Ik val op mijn knieën en barst in huilen uit. ik zie Ethan lijden, hij heeft het duidelijk moeilijk en ik kan niks. Een dikke glasplaat scheid ons. Ik kan hem horen schreeuwen en vechten. Hij blijft zich los vechten uit alle ellende. Wie heeft het bedacht dat hem dit moest overkomen? Onrustig woel ik verder.

    en uhhh Karherine - 18 - Fret > Momo??
    valt me nu pas op...

    Faal, dat is van een andere RPG hier.:'D


    everything, in time

    Janine 'Jainy' Amély Fride

    'Wauw, ik voel opeens een enorme druk op me liggen,' speelde ik even mee, waarna ik gelijk weer serieus werd. 'Maar ik denk dat dit wel genoeg is. Kunnen we dit meenemen denk je?' Zonder op antwoord te wachten, boog ik voorover en pakte het bakje op. Ja dus. Het was wat zwaar door de hoeveelheid water die erin zat, maar het was te doen. Ik liep ermee terug naar binnen, en ik vermoede dat Ethan gewoon achter me aan kwam.
    'Volgens mij is hier de wc,' zei ik tegen hem, toen we binnen waren. Ik zette het bakje neer, en opende de deur naar de wc om hem vervolgens gelijk weer dicht te slaan. Het stonk, en niet zo'n beetje ook niet.
    'Ik geloof dat ik je haar niet op de wc kan doen, dan ga ik dood.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ethan Joseph Sicks
    Ik wil Janine nog helpen, maar ze loopt al zo snel door met de bak water, dat ik mijn handen maar bij me hou. Ze opent de deur van de wc en er komt een walm van stank naar buiten. Zelfs mijn braaksel vindt het niet waard om naar buiten te komen.
    'Ik geloof dat ik je haar niet op de wc kan doen, dan ga ik dood.' Met een sarcastisch gezicht kijk ik haar aan. 'Serieus, JIJ gaat dood?' Ik lach even en haal mijn schouders daarna op.
    'Wat zijn je alternatieven dan?'


    everything, in time

    Janine 'Jainy' Amély Fride

    'Waarschijnlijk wel, en jij ook als je daar langer dan 5 minuten bent.. En mijn alternatieven.. Gewoon hier, denk ik? Of ergens anders in het huis?' Ik begon ondertussen het huis rond te wandelen of er ergens anders iets was. Na 5 minuten doelloos rondgelopen te hebben, ging ik terug naar de plek waar ik Ethan achtergelaten had. 'Nope, er is helemaal niets anders.. Dan toch maar op de wc?' zei ik tegen Ethan, terwijl ik al begon te huiveren bij de stank van die wc. Gadverdamme. Alsof iemand die de afgelopen 10 jaar niet schoon gemaakt had.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ethan Joseph Sicks
    Lachend en hoofdschuddend wacht ik op de wc en wacht rustig af tot Janine terug komt. Ik wist het, dat ze zo snel terug zou komen, dit is nu eenmaal de beste plek om het te doen, of het nu stinkt of niet.
    'Dit is stom, normaliter sta ik niet in een wc met een meisje,' grijns ik. 'Maar wil je nu alsjeblieft beginnen? Ik wil er eindelijk eens vanaf zijn. ' Ik grijp nog een stukje chocolade uit mijn zak en eet het op.
    'O sorry, wat onbeleefd, wil jij ook nog wat?'


    Sorry voor het korte, ben ook bezig met school.:3


    everything, in time

    Janine 'Jainy' Amély Fride

    'Maak je geen zorgen, ik hoef niet,' zei ik met een glimlach. Daarna pakte ik het scheermesje uit mijn toilettas, en ging ik achter hem staan. Ik maakte het mesje nat, en hield het een eindje boven zijn hoofd. 'Alvast heel veel sorry als ik je pijn doen. Ik heb dit nog nooit bij iemand anders gedaan. Maar goed, ik hoop dat ik je hoofdhuid er niet mee afhaal.' Dat laatste mompelde ik in mezelf, waarna ik zijn haar eraf begon te scheren.
    Uiteindelijk was het nog niet zo moeilijk: hij hield er maar een paar kleine schrammetjes aan over.
    Ik pakte een klein spiegeltje uit mijn toilettasje, en hield het hem voor. 'Voila! Wat vind je er van?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ethan Joseph Sicks
    'Fuck! I hate it,' met een boos gezicht draai ik me om naar Janine. ''Ik lijk nu echt hard op een kankerpatiënt, wie nog niet wist dat ik ziek was, weet het nu. Wacht!' Ik loop de winkel in en heb al snel een rek met mutsjes gevonden, ik grijp er een willekeurig uit en zet hem op, daarna loop ik terug naar Janine. 'Hoe is dit? Beter? Trouwens,' ik strek mijn armen uit, klaar voor een knuffel. 'Enorm bedankt!'

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 21:23 ]


    everything, in time

    Ik ben er niet helemaal zeker van of ik nu moet antwoorden, haha. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [weer Momo?? gezellig:')]

    Aiden
    Zo hard als ik kan probeer ik door de glasplaat heen te breken. Langzaam stromen de tranen over mijn wangen. Het lijden van Ethan lijkt erger te worden. Het gepiep van de hartmonitor wordt versterkt in mijn ruimte. Eindelijk heb ik een barst in het glas. Mijn handen zijn bijna kapot, maar ik ga door. Ik moest bij Ethan komen! Niet veel later ben ik eindelijk door de glasplaat. Een hoge langdurige pieptoon hoor ik als ik de kamer door sprint. Ik was te laat! Ik was altijd te laat! Ethan was dood en ik had niet meer bij hem kunnen zijn. Ik had hem niet gerust kunnen stellen. Ik schreeuwde zijn naam toen ik bij zijn bed kwam. Ik wist niet of de schreeuw gedroomd was of dat ik ook echt schreeuwde. De tranen stroomden ongegeneerd over mijn wangen terwijl ik Ethan in mijn handen nam. Ik woelde verder. De ondergrond voelde vochtig.

    VERDOMME!:'D ik zit op mijn iPod en zodra ik iets typ tussen die 'b' code verandert hij hè daarin.D: antwoord maar gewoon, ik verander het.:'D


    everything, in time

    Aiden is er weer om op te kunnen reageren, hij schreeuwt ook in real dus niet alleen in zijn droom (zelfde geld voor huilen)

    Janine 'Jainy' Amély Fride

    'Beter, ja,' vertelde ik hem. Net als Ethan spreidde ik mijn armen, en gaf ik hem een knuffel. Toen, voor ik iets kon zeggen, hoorde ik geschreeuw vanuit de andere kamer. 'Fuck, dat is Aiden!' Ik liet Ethan los, en rende naar de voorkamer. Daar lag Aiden: te woelen ern te schreeuwen. Zijn gezicht was helemaal nat van het zweet.
    Snel liet ik me naast hem op mijn knieën vallen, en legde de rug van mijn hand op zijn voorhoofd. Zijn koorts was voor zover ik wist weer gestegen.
    'Aiden? Wakker worden!' zei ik eerst voorzichtig, en toen begon ik zachtjes zijn schouder te schudden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.