• Ik keek net bij actieve topics, stonden er 11 RPG topics, van de 15. Agrh! Kijk, nu doe ik zelf niet aan RPG, alleen via msn, maar dit vind ik een beetje overdreven. Iedereen mag van mij doen wat hij of zij wilt, maar ik vind het nu wel irritant worden.
    Ik weet dat er geen filter op kan want dan wordt Q te langzaam, maar kan er niet iets op bedacht worden? En daarmee bedoel ik niet RPG's verbieden ;p
    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:13 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Word gold member, dan kan je ze wel filteren.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Word gold member, dan kan je ze wel filteren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wat hierboven zo leuk gequoted staat. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik word ook gek van: ik zoek leesvoer, topics qq.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:26 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Goldmember of er mee leren leven. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Goldmember of er mee leren leven. ^^


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Escritura schreef:
    Goldmember of er mee leren leven. ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    Goldmember of er mee leren leven. ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    Goldmember of er mee leren leven. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    *kuch* Golden member *kuch*


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    *kuch* Golden member *kuch*

    Ik doe zelf aan RPG's, maar ik vind het aantal RPG's ook hendig irritant worden. Mja, kan alleen maar worden verholpen door GM te worden.


    Me so good.

    Offff, de RPG's gaan automatisch naar offtopic en de mensen die meedoen aan een RPG nemen een abo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beren schreef:
    Offff, de RPG's gaan automatisch naar offtopic en de mensen die meedoen aan een RPG nemen een abo.


    Wat was dan het punt van het RPG subtopic waar iedereen om zeurde? Het is nu eenmaal zo en je kan niet iedereen tevreden stellen. Dont like it? Help Rutger en word GM.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Beren schreef:
    Offff, de RPG's gaan automatisch naar offtopic en de mensen die meedoen aan een RPG nemen een abo.


    Jaaaa, maar dat gaat niet gebeuren. Want GM's leveren geld op, en waarom nemen mensen een GM? Om van al die rpg's en zoektopics af te zijn D:


    quidquid excusatio prandium pro