• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik hoor Fedea achter me. Ik draai me om en zie haar tegen de deurpost geleund staan met haar armen over elkaar. Met pretoogjes kijk ik haar aan.
    "Trekje?" vraag ik overbodig.
    Ik zet een stap dichter bij haar en blaas de rook opzij uit mijn mond. Als er ook maar iets is dat Fé niet aantrekkelijk aan me vind dan is het mijn roken
    "of liever een kusje?" voeg ik er plagend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik loop snel naar binnen en draai me weer om.
    "Ik heb iets gevonden voor wanneer ik win."
    Ik kijk hem uitdagend aan.
    "Het is beter dan jouw voorstel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik duw mijn sigaret uit en volg haar naar binnen. Ik leg mijn handen op haar heupen, trek haar dichter naar me toe, kijk haar in de ogen en zeg dan met een hoog stemmetje
    "Als ik win hou jij op met roken."
    Ik haal één hand van haar heup af en en zwaai met mijn vinger.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ja, dat dus."
    Ik geef hem een mep op zijn kont.
    "Begin al maar af te kicken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heb helemaal niet gezegd dat ik akkoord ga, en de weddenschap was al afgesloten," zeg ik met een grijns. In een vlotte beweging til ik Fedea op en leg haar over mijn schouder. Ik sla nu ook op haar kont en knijp er even in.
    "Wat jij kan, doe ik beter, lief," zeg ik grinnikend. Ik gooi haar op het bed neer, ga boven haar hangen en druk een kusje op haar lippen. Dan loop ik zonder om te kijken weer de woonkamer in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, dat vind ik niet eerlijk," zeg ik als ik achter hem aan loop.
    "Heb je dan schrik om te verliezen?" vraag ik als ik hem lief aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet lachen als ik haar achter me aan hoor lopen.
    "Heb je dan schrik om te verliezen?" vraagt ze dan.
    Ik draai me om en kijk haar grijnzend aan
    "Nooit," zeg ik met mijn schuin lachje "maar ik ga de deal niet veranderen omdat het jou plots voordeliger uitkomt. En ondanks dat ik zeker ben, neem ik liever geen risico."
    Ik buk me een beetje over haar, wrijf eens over haar hoofd en zeg met een schattige snoet
    "Maar dat leer je wel als je ouder bent."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zet mijn handen in mijn zij.
    "Je bent bang. En heb je dat er niet voor over?"
    Ik grijns lichtjes.
    "Een keertje seks, en stoppen met roken. Dat zijn 2 vliegen in 1 klap."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik draai me ongeïnteresseerd om, zwaai een keer met mijn hand in de lucht en zeg
    "Nope."
    Ik wandel terug de keuken in en doe het vriesvak van de koelkast open. Ik haal er een pot ijs uit en neem een lepel uit de bestekla. Grijnzend loop ik Fé weer voorbij in de woonkamer en ga in de zetel zitten. Ik zet de televisie aan en ga op zoek naar iets dat ook maar enigszins interessant lijkt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee, kom."
    Ik zet de tv uit.
    "Jij wou mee naar mijn ouders."
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "En ik heb hen al gesms't, dus je kan er niet meer naast."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ook goed," zeg ik lachend waarop ik het lekkers weer in de vriezer zet. Ik loop nog even naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en doe dan mijn jas aan.
    "Klaar," zeg ik terwijl ik net als een klein kindje mijn armen naast me omhoog gooi om te tonen dat ik klaar ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Terwijl Trey even in de badkamer is, sms ik snel naar mama dat we komen. Een leugentje om bestwil, dat was niet zo erg.
    "Klaar," zegt hij waarna hij enorm belachelijk doet.
    "Ehm, oke?" Ik kijk hem lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "En dan zeggen ze dat mannen knorrig worden als ze geen seks krijgen," zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. Ik neem Fedea's hand vast en trek haar achter me aan. Buiten is het ijskoud en ik ril even
    "De motor zou vast niet zo'n goeie indruk maken hé?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kuch even.
    "Je hebt vannacht nog gehad. Omdat je me zonodig wakker wilde maken?" Ik grinnik. "En jij bent gewoon te optimistisch om knorrig te zijn."
    Ik loop mee naar buiten en steek meteen mijn handen in de zakken van mijn jas.
    "Trey, mijn ouders weten dat je met een motor rijdt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Alsof we een tango dansen duw ik haar van me weg om haar onmiddellijk weer tegen me aan te trekken. Mijn hand rust op haar onderrug terwijl de andere een lok haar vastgrijpt.
    "Alsof jij er niet van genoten hebt," fluister ik met een slaapkamerstem in haar oor. Zij mocht dan wel proberen om me zover te krijgen dat ik de weddenschap verlies, maar ik ga ook mijn best doen haar gek te krijgen.
    Ik bijt even in haar oorlel en laat haar dan staan terwijl ik de motor ga halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.