• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Glimlachend sta ik toe te kijken hoe ze haar ouder omhelst. Ik onderdruk een kleine steek van jaloezie en besluit straks even mijn moeder te bellen.
    Dan zie ik Fé naar me kijken en de blik in haar ogen maakt me gelukkiger dan gelijk wat ik op dit moment zou kunnen bedenken. Ik kan er niets aan doen, maar glimlach mijn tanden bloot.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Mijn ouders blijven rechtstaan en kijken elkaar even aan.
    "We moeten nog weg. Vrienden van ons hebben gevraagd om te komen eten," zegt mijn vader.
    "Als jullie willen, er staat eten in de koelkast en de diepvriezer, en Fedea, je weet de dvd's staan," zegt mama glimlachend.
    Ik knik en sla mijn armen om Trey's middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Dan komt haar moeder met de mededeling dat ze nog bij vrienden verwacht worden. Even sla ik in paniek dat Fé verondersteld wordt met hen mee te gaan tot haar moeder kort overloopt wat er in huis is. Ze slaat haar armen om mijn middel en ik laat mijn hand over haar haren gaan.
    "Tot ziens, en bedankt" zeg ik glimlachend tegen haar ouders.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wuif nog even naar mijn ouders en wacht tot ze buiten zijn.
    "Dat ging makkelijker dan verwacht," zucht ik en laat me weer in de zetel vallen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ga naast Fedea zitten en trek haar tegen me aan. Ik laat mijn vingers over haar arm glijden.
    "Ik zei toch dat je geen schrik hoefde te hebben voor je ouders," zeg ik zacht waarop ik een kusje op haar haar geef. Ik voel me net zo gelukkig als toen ze me voor de eerste keer kuste.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik zachtjes en trek mijn benen mee op de zetel en leun helemaal tegen hem aan.
    "Het was toch eng."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Na een paar minuutjes zijn we bij mijn huis. Zoals ik voorspeld had warn mijn ouders er niet want beide auto's waren weg. Hij parkeerde en we liepen het huis in. Ik had gelukkig mijn sleutel bij me.

    Liam


    Ze duwt me op het bed neer en gaat dan op me liggen. Onze lippen zijn weer bij elkaar en ik geniet van elk moment. Als ze me even los laat kreun ik teleurgesteld.

    Atreyu

    "Je hebt het overleefd, en ik ook," zeg ik lachend. Ik til haar kin op en kus haar liefdevol tot ze geen adem meer heeft. Ik kijk even rond, er staan familiefoto's op de kastjes en er hangt een snoezige babyfoto van Fé op een schapenvelletje aan de muur.
    "Zo wil ik ook wel eens een foto van je maken," zeg ik grijnzend terwijl ik naar de lijst knik.

    Irial

    Voorzichtig wandel ik haar huis binnen.
    "Ik wacht hier wel," zeg ik wanneer we in de woonkamer staan. Ik kijk even om me heen en glimlach om de gezellige sfeer van het huisje. Ik zou de riante villa van mijn ouders er direct voor willen ruilen.

    Camargue

    Ik glimlach om Liam's kreun wanneer ik even ademhaal. Ik bijt even op mijn onderlip en hou mijn gezicht plagerig boven het zijne. Mijn haar valt als een sluier om ons gezichten heen. Ik breng mijn lippen dichter bij de zijne en net voor hij me kan kussen trek ik me een stukje terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en denk even terug aan de weddenschap.
    "Ik denk dat we boven nog wel zo'n dingetje hebben liggen," zeg ik en kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Op mijn kamer aangekomen trek ik mijn koffer open en gooi al mijn kleren erin. In mijn handtas stop ik mijn geld i-pod en muziek papieren. Verder neem ik mijn paspoort mee en nog wat andere dingen als een tandenborstel enzo. Met moeite til ik de koffer weer mee naar beneden.

    Liam

    Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Dat is gewoon écht heel gemeen.' Mompel ik en sluit even mijn ogen. Mijn hand wandelde over haar rug langs haar kont over haar been en ik glimalchte naar haar.

    Atreyu

    "Ik denk dat we boven nog wel zo'n dingetje hebben liggen," zegt ze lief.
    Ik kijk haar aan en herinner me plots de weddenschap.
    "Oh, je hoeft het niet te gaan halen hoor, een ander keertje is ook prima," zeg ik met een grijns.
    Ik druk mijn lippen op de hare voor ze kan antwoorden.

    Irial

    Plots hoor ik Madeline de trap afkomen en ik ga even kijken. Met moeite krijgt ze haar koffer hoog genoeg om hem van de trap af te dragen. Ik loop de trap op en neem hem van haar over. Ik trek mijn wenkbrauw op wanneer ik merk dat hij bijna niks weegt, maar zeg er niks over. Ik draag het ding naar beneden en gooi hem in de koffer van de auto. Ik wacht tot ze ingestapt is en stap dan zelf in.
    "Zou het koud zijn aan de zee?" vraag ik me luidop af.

    Camargue

    Ik ril wanneer zijn hand over mijn lichaam glijdt. Met pretoogjes en een stoute glimlach kijk ik hem aan
    "Misschien moet je me straffen," fluister ik tegen zijn lippen aan, waarop ik weer mijn gezicht wegtrek voor hij me kan kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Awh, wat jammer," zeg ik na de kus.
    "Ik wil je toch een keertje rondleiden, en nu we alleen zijn..."
    Ik sta recht en steek mijn hand uit.
    "Kom je mee?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Zou het koud zijn aan de zee?" Vraagt Irial plots. Ik denk er over na. 'Ik denk dat het wel eme valt het is niet zo koud als gister.' Zeg ik en zet mijn tas bij mijn voeten neer.

    Liam

    "Misschien moet je me straffen," Ik schud lachend mijn hoofd. 'Misschien moet jij gewoon eens wat liever voor mij zijn dat zou echt al een heel verschil maken weet je dat?' Ik trek haar naar me toe om mijn lippen tegen die van haar te voelen.

    Melody

    'Ik heb nog geen tijd afgesproken met Cam maar ik denk een uurtje of zeven?' reageer ik op Moose's vraag hoelaat we ongeveer gaan beginnen. 'Cam nam de films mee zei ze en ik denk niet dat het een horrorfilm gaat worden,' zeg ik daarn en glimlach even naar Rae.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik trek mijn wenkbrauw op en zeg
    "Ik zou haast zweren dat je een elfje bent, met je truukjes."
    Ik neem toch maar haar hand vast en volg haar. Ik heb nog steeds alles in de hand.

    Irial

    "Zin om even uit te gaan waaien?" vraag ik terwijl ik de auto start. Ik heb er geen idee van wat we anders kunnen doen, behalve inderdaad een filmpje kijken en gezonde lucht lijkt me op dit moment net iets aantrekkelijker.

    Camargue

    "Spelbreker," weet ik nog net te fluisteren voor hij mijn lippen tegen de zijne aantrekt. Ik kus hem teder om mijn plagerijen goed te maken. Een rilling loopt opnieuw over mijn rug, dit keer niet van opwinding.
    "Koud," fluister ik bijna ademloos tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.