• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    'Waar denk je nu aan?' Vraagt ze. Ik grijns speels en krab even op mijn achterhoofd. 'Wil je dat écht weten?' Ze knikt met ogen vol nieuwsgierigheid. Ik zucht. 'Ik dacht er net aan dat je zelf zo vroeg in de ochtend er zo mooi uit ziet.' Ik voel dat ik een beetje rood word dus glimlach maar wat verlegen naar haar.

    Irial

    Ik kijk haar even aan en houd mijn hoofd schuin
    "Je intrigeert me, Maankind," zeg ik lachend "vertel me meer."
    Ik neem haar bij de hand en trek haar achter me aan naar de bibliotheek. Ik ga zitten in één van de zetels en trek haar naast me neer.

    Atreyu

    Ik buig naar haar toe en fluister serieus in haar oor
    "Vijf maanden, lief, ik denk dat ik vanavond wel haal." Ik neem nog een paar lepels voor ik opnieuw iets zeg
    "Ik heb me bedacht," zeg ik dit keer met een grijns "ik wil je ouders wel ontmoeten."

    Camargue

    "Vanavond? Fijn," zeg ik blij dat het zo snel kan "als jij even Moose en Rae optrommelt, dan vraag ik Liam, Juléan en Eleanor."
    Ik sta op en loop alvast naar de deur.
    "Ik zoek wel een paar films uit," zeg ik met een grijns.
    Ik wandel Mel's appartement uit en huppel naar Liam's deur, waar ik klop. Terwijl ik wacht, leun ik tegen de deurpost aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    'Is goed!' zeg ik en volg haar snel mijn appartement uit. Terwijl Cam richting het appartement van Liam gaat roep ik nog speels na. 'Maar niet de hele tijd gaan zitten kleffe hoor!'
    Daarna loop ik richting de deur van Moose en bons, express hard, op de deur terwijl een plagende grijns op mijn gezicht verschijnt. Hopelijk was ie zich nu niet wezenloos geschrokken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    "Je intrigeert me, Maankind," Hij lacht erbij. "vertel me meer." Hij trekt me mee door een van de vele gangen van het huis tot we bij een bibliotheek uit komen, het was te verwachten ze hadden hier álles. Hij gaat op een van de stoelen zitten en trekt me naast zich. 'Wat moet ik vertellen? Ik kan je mijn tekeningen laten zien als je dat leuk vind?'

    Liam

    Ik open de deur en daar staat ze. Mooi als altijd mijn Camargue. 'Ik miste je al.' Glimlach ik en druk een kus op haar lippen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 22:56 ]

    Fedea

    "Mjaaah, dat zal wel..."
    Ik neem lachend nog een hap.
    "En vanwaar de gedachtenverandering?" vraag ik geïnteresseerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Heb je die dan bij je?" vraag ik verbaasd "Ik wil ze graag zien."
    Ik sta op en loop naar de radio en zoek een post met rustige muziek, ik draai de volumeknop zo laag mogelijk zonder dat het geluid afsterft. Dan ga ik weer naast haar zitten.

    Camargue

    Wanneer hij me gekust heeft trek ik een pruillip.
    "De vorige keer dat ik kwam aankloppen had je geen shirt aan," zeg ik met een schuin glimlachje. Ik ga helemaal tegen hem aanstaan en loop traag vooruit zodat hij wel achteruit moet. Eens binnen schop ik de deur dicht met mijn voet terwijl ik mijn armen om zijn hals sla en mijn lippen op de zijne druk.

    Atreyu

    "Wil je wedden?" vraag ik serieus nadat ik een hap eten weggekauwd heb.
    "Vanwaar die gedachtenverandering?" vraagt Fé op hetzelfde moment.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik ben niet goed in dit," ik wijs even tussen ons in "dat relatieding, dit is voor mij ook de eerste keer. Als ik er voor ga, dan wil ik het niet hoeven te verstoppen." Ik neem nog een laatste hap en spoel mijn kommetje dan uit
    "En volgens mij hebben je ouders al lang door dat er wat speelt," zeg ik met een grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik kan er niet aan doen dat jij je kwijl niet in je mond kan houden als je me ziet."
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "En wat waren al die andere meisjes dan?"
    Even kijk ik hem doordringend aan
    "Ok, is goed. We gaan wedden. Waarvoor wedden we?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik knik met een glimlach. 'Ja ik heb ze in mijn tas zitten.' Ik wijs op de schouder tas naast me. Ik pak mijn eerste tekening. Uit mijn tas en leg hem op tafel. Dan pak ik mijn tweede tekening en leg die er naast. Om het af te sluiten leg ik er mijn derde en laatste tekening naast. Nu ik ze zo zie word ik onzeker. Wat als hij het niets vond?

    Liam

    Ze trapt de deur dicht en legt dan haar handen weer in mijn nek. De kus is intens en ik moet lachen om haar overgaven. 'Ik kan mijn shirt ook gewoon uit doen hoor.' Grijns ik terwijl ze me naar achter duwt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:09 ]

    Irial

    Ik bekijk de tekeningen één voor één en neem er mijn tijd voor. Dan kijk ik haar streng aan en zeg met een zwaaiende vinger
    "Jongedame, zijn er nog meer talenten die je voor mij verbergt?"
    Ik moet lachen als ik haar gezicht zie en dan herken ik er iets in. Onzekerheid, compleet onnodig maar duidelijk aanwezig.

    Atreyu

    Ik negeer haar eerste opmerking.
    "Gezelschap, op eenzame avonden. Plezier wanneer ik me verveelde. Jij bent -" ik kan mijn zin niet afmaken omdat ik er geen woorden voor heb.
    Ze blijft me even aankijken en zegt dan
    "Waarvoor wedden we?"
    Ik kijk haar aan en maak een Italiaans gebaar terwijl ik Don Corleone nadoe
    "Doe een aanbod dat ik niet kan weigeren."

    Camargue

    "Ja, maar nu is de verrassing er af," zeg ik opnieuw met een pruillipje. Ik blijf verder lopen tot we aan de zetel zijn en geef hem dan een duwtje. Met een plof komt hij neer op één van de kussens en ik ga op zijn schoot zitten. Met een lachje fluister ik in zijn oor
    "en ik pak mijn cadeautjes liever zelf uit."

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schiet in de lach. 'Nee ik geloof dat dit het wel is.' Ik kijk nu zelf ook naar de tekeningen. Nummer 2 is mijn lieveling, ik heb er ruim twee dagen over gedaan. Mijn vinger streelt teder over het papier. 'En jij? Heb jij dan nog talenten waar ik niets van weet?'

    Liam

    Ik kan het niet laten naar haar te grijnzen. 'Weetje.. Daar heb ik dus totáál geen moeite mee.' Ik leg mijn handen op haar heupen en kus haar terug. Ik kan maar geen genoeg van haar krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:17 ]

    Fedea

    "Pfoe, ik vroeg het aan jou..."
    Ik denk even na.
    "Ik weet het niet. Wat bied jij aan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik grinnik even bij Madeline's vraag.
    "Ja, maar daar gaan we het niet over hebben," zeg ik met een knipoog.
    Ik zie hoe ze haar hand over het papier laat glijden, voor me staat een meisje met een passie voor kunst. En ik voel een diepe bewondering voor haar.

    Camargue

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan wanneer hij me kust.
    "Vanavond is het film marathon bij Mel, en we mogen niet klef doen," zeg ik tussen het kussen door "dus alle klefheid.moet.er.uit," zeg ik voor ik even op mijn onderlip bijt. Ondertussen speel ik even met mijn T-shirt.

    Atreyu

    Ik kan even niks bedenken dat ik wil, niet als ik haar daar zo zie zitten.
    "Als ik win..." zeg ik terwijl ik nog geen idee heb "dan..." ik weet het nog steeds niet "speel je minder spelletjes," beslis ik uiteindelijk terwijl ik haar aankijk.
    "Niet ermee stoppen, maar af en toe gewoon eens mijn Fé, zonder grijnzen, zonder uitdaging."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kijk naar hem op. 'Nou ik wil het nu eigenlijk wel weten, want zo te zien heb je die wel anders zou je dit niet zeggen.' Ik steun met mijn kin op mijn handen en en wacht op zijn antwoord.

    Liam

    'Ik vroeg me al af waar dit vandaan kwam.' Glimlach ik. 'Ik zal me inhouden maar ik kan niets beloven.' Hij vingers spelen met mijn t-shirt en ik vraag me af hoelang eht nog gaat duren voor dat ze hem uit krijgt.

    [Zeg Moose, er wordt op je deur gebonst! ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Als het dat maar is."
    Lachend wuif ik het weg en wiebel met mijn benen.
    "En als ik win?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.