• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Moose

Ik veer op als er op de deur word geklopt. Melody staat voor de deur. 'Hey Mell.' Glimlach ik vrolijk. 'kom binnen!'

Melody

'Hey! Jij bent vrolijk,' zeg ik lachend als hij de deur open doet en hij me vrolijk verwelkomt. Lachend loop ik achter hem aan naar binnen. 'Alles goed?' vraagt ik hem daarna en zodra we in zijn woonkamer zijn zie ik Rae zitten. 'Oh, ook hallo,' begroet ik haar met een glimlach.

[ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:39 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Moose

'Je weet best waarom ik vrolijk ben.' Fluister ik met en lachje naar haar. Ik neem mijn kop koffie weer vast. 'Dus wat kom je doen?' Vraag ik en gebaar dat ze kan gaan zitten.

Irial

Gefascineerd kijk ik hoe ze haar kin in haar handen laat rusten. Ik voel een glimlach over mijn gezicht kruipen.
    "Ik deel geen bedgeheimen," zeg ik met een grijns.
    "Heb je trouwens goed geslapen?" vraag ik, van onderwerp veranderend.

Camargue

"Nee, beloof maar niets," zeg ik met een glimlach. Dan zie ik hoe hij naar mijn handen kijkt die aan zijn t-shirt frunniken.
    "Ongeduldig?" fluister ik in zijn oor terwijl ik het stuk stof tergend langzaam omhoog duw.

Atreyu

"Zeg maar," antwoord ik.
    Ik geloof nog nooit dat ze het zo makkelijk zou vinden als ze nu laat blijken. Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en kijk haar met een glimlach aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Madeline

"Ik deel geen bedgeheimen," zegt hij met een grijns. "Heb je trouwens goed geslapen?" Vraagt hij er achter aan. Ik lach om zijn eerste opmerking. 'Altijd goed om te weten.' Ik leg mijn tekeningen weer op een stapel. 'Ja ik heb wel goed geslapen en jij dan?'

Liam

Ik schud mijn hoofd. 'Ik vroeg me alleen af hoelang het zou duren voor je hem uit wilde hebben.' Ik kus zacht haar nek en maak dan mijn weg naar boven om verder te gaan naar haar kaaklijn richting haar oor.

Melody

'Ja dat weet ik zeker,' grinnik ik zacht. De liefde! Alweer de liefde! Volgens mij was ik werkelijk nog de enige single tussen ineens allemaal koppeltjes. 'Dus wat kom je doen?' vraagt hij terwijl hij gebaart dat ik kan gaan zitten. 'We houden vanavond een film avond, bij mij thuis. Hebben jullie zin om te komen?' vraag ik en laat me met een zucht op de bank zakken.

Fedea

Damn, dit is moeilijk.
    Ik blijf hard nadenken.
    "Daaaaaan..."
    Pfoe, wat zou ik dan-
    "Dan doe jij minder beschermend/bezorgd over mij."
    Ik kijk hem glimlachend aan.

[i'm off <3]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Moose

'Hmm ja klinkt leuk.' Zeg ik knikkend. Ik kijk naar Rae die ook knikt. 'Wij zullen er zijn. Wie komen er eigenlijk allemaal en wáár is het?'

Irial

"Ja," zeg ik terwijl ik blonde haren voor mijn ogen zie dansen "mooi gedroomd," voeg ik er dromerig aan toe.
    Ik schud mijn hoofd. Laten gaan, Iri.
    Ik laat mijn tong weer even over mijn ringetje gaan. Dan laat ik de gedachten varen en lach naar Madeline.

Camargue

Snel trek ik het ding over zijn hoofd. Ik sluit mijn ogen wanneer zijn lippen van mijn nek naar mijn oor reizen. Een zucht ontsnapt aan mijn mond.
    Ik open mijn ogen en laat ze over zijn lichaam glijden
    "Dit went nooit," zeg ik terwijl ik mijn handen over zijn borstkas laten glijden "wanneer ben jij zo knap geworden?" vraag ik met een glimlach.

Atreyu

Haar woorden vegen de glimlach van mijn gezicht.
    "Nee." zeg ik kort "Dat kan ik je niet beloven, Fé. Ik kan het niet helpen, het is als- als... als de zon die op moet komen, als moeten eten omdat je honger hebt."
    Ik stap op haar af en neem haar gezicht in mijn handen vast waarop ik haar diep in de ogen kijk.
    "Je- ik zou het mezelf nooit vergeven mocht er je iets overkomen."

Melody

Ik grinnik weer zachtjes als hij vraagt waar het is, ik had het namelijk al gezegd. 'Bij mij thuis, vanavond. Cam en liam komen en ik geloof dat ze Juléan en Eleanor ook ging vragen,' antwoord ik terug terwijl mijn vingers met een lok haren speelt.

Madeline

'Je bent wel musterieus hoor, komop vertel waar heb je over gedroomt?' Mijn aandacht was weer optimaal en ik vroeg me enrstig af waar hij zoal over droomde.

Liam

'I was born this way.' Grijns ik. Ze lacht. 'Achja ik viel de jaren hier voor gewoon niet genoeg bij je op denk ik.' Ik zei dit schouderophalend. Ik vertelde niet helemaal de waarheid. Pas sinds de laatste jaren ben ik echt gaan trainen maar goed.

Moose

Ik vond het wel een beetje lullig voor Mell. Daar zat ze dan tussen alle stelletjes. Ik glimlachte. Ik zou vanavond ook aandacht aan haar besteden ze was mijn wachter en tevens een soort zus.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:03 ]

Irial

"Wil je echt horen over hoe het enige meisje dat me in jaren meteen is opgevallen een andere jongen boven mij verkiest? Over hoe ze eruit ziet als een sneeuwvlokje?"
    Ik kijk haar melancholisch aan en laat mijn blik dan over de vele boeken in de wand dwalen.
    "Sorry, niet jouw fout," verontschuldig ik me zacht.

Camargue

Ik neem zijn gezicht in mijn handen en laat mijn duimen over zijn wangen strelen.
    "Het spijt me Liam," zeg ik eerlijk "dat lag niet aan jou, maar aan mij. Ik heb je gewoon nooit eerder durven zien als iets anders dan de kleine jongen waarmee ik vroeger speelde."
    Ik druk zacht een kus op zijn lippen.
    "Ik heb nooit aan mezelf durven toegeven dat het misschien tijd was voor andere spelletjes," zeg ik met een kleine grijs voor ik hem opnieuw kus.

Madeline

'Je hoeft geen sorry te zeggen.' Antwoord ik rustig. 'Ik vind het interesant dus als je het kwijt wilt ben ik beschrikbaar.' Ik glimlachte bemoedigent naar hem.

Liam

Haar woorden raken me. Ja ik vond het vreselijk dat we nog maar zo weinig tijd samen hadden. Ik wilde dat de tijd terug kon en dat we nog jaren en jaren hadden. Ik wilde er niet aan denken hoe het zou zijn als ze er niet meer was. "Ik heb nooit aan mezelf durven toegeven dat het misschien tijd was voor andere spelletjes," Bij die woorden grijns ik. 'Nooit gedacht dat jij aan zulke spelletjes deed.' Lach ik en kus haar gewillig terug.

Melody

Ik zag aan zijn gezicht dat hij ergens licht medelijden met me had. Bepaalde trekjes in zijn gezicht waren na al die jaren inmiddels een open boek voor me geworden. 'Ik heb wel een regel, die ik natuurlijk als enige vrijgezel best mag stellen. Geen klef gedoe!,' zeg ik lachend tegen hem.

[Ik zat me te bedenken, waar kennen Moose en Melody elkaar van? ]

moose.

ik grijns en steek mijn rechter hand op. 'Ik zweer het op mijn dood.' Melody knikt goedkeurend. 'wil je iets drinken trouwens?'