• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik zet mijn handen in mijn zij en kijk hem aan.
    "Vertrouw je me niet?"
    Ik loop voor hem de trap op. Heel onbewust schud ik zacht met mijn kont.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Madeline

"Zin om even uit te gaan waaien?" Hij kijkt me vragend aan. Ik knik. 'Dat lijkt me een erg goed idee.' Irial start de auto en we rijden naar het strand toe.

Liam

Ik glimlach als ze me een spebreker noemt. Ze kust me teder en ik zucht tevreden. "Koud." Fluisterd ze. Ik glimlach en gooi een deken over haar heen. Ik had zo het idee dat ze het straks niet meer zo koud zou hebben.

Atreyu

"Niet als er een weddenschap te verliezen valt," zeg ik met een grijns. Ik zie hoe ze haar kont schudt en geef er een mep op. Ik grijp haar vast en ga achter haar staan. Ik laat mijn handen over haar armen glijden en zeg
    "Je gaat niet winnen, prinses."

Irial

Het is stil in de auto en ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij.
    "Welke richting volg je op school? Iets met kunst, mag ik hopen." Zeg ik wanneer we voor een stoplicht staan.

Camargue

Plots krijg ik één van de dekens over me heen en door de koude stof krijg ik weer een rilling. Ik druk mijn lichaam helemaal tegen dat van Liam aan om een beetje van zijn warmte te kunnen stelen. Na enkele kusjes op zijn lippen zet ik de mijne weer in zijn hals en bijt zachtjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Je vertrouwt me echt niet, he?"
    Ik kijk hem even aan.
    "Ik wil je gewoon even rondleiden en een leuke tijd met jou beleven, maar jij denkt alleen maar aan die weddenschap..."
    Ik kijk even naar mijn voeten.

Madeline

Ik knik. 'Ja mijn ouders wilde dat ik natuur en gezondheid zou doen maar ik heb gekozen voor kunst en cultuur.' Antwoord ik. Ze waren het er totaal niet mee eens. Met zo'n pakket zou ik het nooit ver schoppen. Maar wie zei dat ik het zo ver wilde schoppen? 'En jij?'

Liam

'Je moet me altijd bijten he?' Fluister ik. Mijn stem is behoorlijk hees en ik kreun als ze mijn oor tepakken heeft. Met mijn armen klem ik haar tegen me aan. Ze is koud, zeker tegen mijn huid aan.

Rhiannon
    'Pff, mooi, zal ik popcorn meenemen?' vraag ik aan Melody 'Dan ga ik het nu even halen.'
    Ik sta op van de bank.
    'Ik kan ook iets anders meenemen? Zeg jij het maar ik moest toch nog naar de supermarkt.'

Melody

'We hebben inderdaad wel wat popcorn nodig, en wat chips,' antwoord ik en bedenk snel wat er nog gehaald moet worden.'Hm, voor de rest heb ik alles in huis,' vervolg ik daarna met een glimlach.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Atreyu

Om niet te hoeven antwoorden op haar vraag druk ik zacht mijn lippen op de hare.
    "Laat maar zien dan," zeg ik zacht.
    Even heb ik het moeilijk om haar los te laten, maar doe het uiteindelijk toch.

Irial

"Ik geef je gelijk, stick it to the man," zeg ik met een lachje.
    "Ik heb menswetenschappen gestudeerd," antwoord ik op haar vraag "misschien ga ik ooit nog wel naar de universiteit om een diploma psychologie te proberen behalen, maar nu ben ik blij met mijn muziek."

Camargue

"Zo lekker," fluister ik tussen het bijten door. Hij sluit zijn armen om me heen en mijn huid kleeft heerlijk tegen de zijne. Ik laat mijn handen naar beneden glijden en doe zijn broek open. Ondertussen heeft hij met zijn lippen de mijne weer te vangen.

Madeline

Ik kijk hem bewonderend aan. Dat had ik niet achter hem verwacht. Ik knik. 'Knap van je, ik had het niet verwacht.' Beken ik en kijk uit het raam. We zijn ondertussen aangekomen bij het strand. Ik pak mijn tas op en stap uit.

Liam

Als haar handen mijn broek bereiken kan ik een kreun niet onderdrukken. Ze lacht zacht. Kon ik er wat aan doen? Zij deed me dit aan. 'Niet uitlachen he?' FLuister ik met een speelse grijns.

Fedea

"Hmmnee."
    Koppig blijf ik staan.
    "Dan verlies je die stomme weddenschap."
    Ik ga mokkend op de bovenste trede zitten en leg mijn hoofd in mijn handen.

Irial

"Nee ik zie er ook niet uit als een snob hé," lach ik haar opmerking weg. We stappen uit en ik doe de deur van de auto op slot. Ik ga naast haar lopen en neem onbewust haar hand vast. Er waait een frisse wind die de geur van de zee met zich meebrengt en ik geniet ervan.

Camargue

"Nooit," beloof ik hem. Ik rol van hem af en trek hem bovenop me. Dan kus ik hem en probeer er alles wat ik op dit moment voor hem voel in te stoppen. Voorzichtig laat ik mijn handen in zijn broek glijden en knijp even in zijn kont. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en herhaal nog een keer
    "nooit."

Atreyu

Ik duw haar benen open en duw haar zacht achterover. Ik ga tussen haar benen zitten en laat mijn lichaam boven het hare hangen.
    "Sorry, lief," fluister ik tegen haar lippen aan waarop ik haar kus.
    "Geef me die rondleiding, alsjeblieft," zeg ik er zacht achter.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:06 ]

Fedea

Met een beetje tegenzin kus ik hem terug.
    "Doe dan wel je schoenen uit, anders is het tapijt boven vuil," zeg ik en doe zelf snel mijn schoenen uit.
    Ik ga rechtstaan en wacht geduldig tot hij klaar is.

Madeline

Ik schrik er niet van als hij mijn hand vast neemt. Ik vind het niet erg. Ik voel me veilig bij hem. Veiliger dan ik me in een lange tijd gevoelt heb. Hij begrijpt me en neemt me zoals ik ben. Dat doet me goed... De wind waait hard in mijn gezicht en ik snuif de zee lucht op. Dit was echt een goed idee.

Liam

"Nooit." Ik glimlach. Ze rolt van me af en trekt me vervolgens boven op me. Ik steun met mijn handen in het matras en hang een beetje boven haar. Ze knijpt plagend in mijn kont. Ik grijns naar haar en kus haar lippen. Langzaam maak ik mijn weg naar beneden, haar kaak, haar nek, haar sleutelbeen en dan stop ik. Wat zij kon, kon ik ook.

Atreyu

Ik ga naast haar op de bovenste trede zitten en maak mijn veters los. Het duurt even voor ik mijn all stars uit heb en uiteindelijk belanden ze onderaan de trap. Ik ga naast Fedea staan en verstrengel mijn vingers met de hare.

Irial

"Je zou haast niet meer weten hoe verse lucht ruikt," zeg ik met een sarcastische grijns "met al die heerlijke uitlaatgassen in de stad."
    We wandelen over de dijk en laten het geluid van de zee onze gedachten wegspoelen.

Camargue

Ik voel zijn lippen over mijn lichaam reizen. Eerst over mijn lippen, mijn kaak en nek om op te houden bij mijn sleutelbeen.
    "Liam," zucht ik bijna smekend.
    Ik zink mijn nagels in de huid van zijn rug.

Madeline

Ik lach duister met hem mee. Hij had gelijk. Ik begreep gewoon niet hoe we het daar eigenlijk uithielden. Terwijl we over de dijk lopen laat ik mijn gedachten gangen los. Hoeveel geluk had ik wel niet dat ik Irial was tegengekomen? En dat hij, gisteravond ook nog eens zo begaan met me was.

Liam

"Liam," Smeekt Camargue en drukt haar nagels in mijn rug. Het was geen onprettig gevoel. 'Ja?' Fluister ik en plant een zacht kusje op haar rechter borst. 'Wat is er?'