• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Met nog nat haar stap ik mijn appartement uit, ik loop richting het appartement van Moose, in mijn hoofd loop ik te duimen dat hij er is, en dat ik hem niet wakker maak.
    Ik blijf voor zijn deur staan en klop op de deur.

    Fedea

    Ik blijf hem grijnzend aankijken.
    "Ik kan wel voor een poosje zonder."
    Voor de rest blijf ik zwijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose

    Er word op de deur geklopt en met een zucht spring ik uit mijn bed. Het maakt me niet uit dat ik alleen een joggingbroek draag want achja waarschijnlijk is het Liam ofzo. Ik open de deur en zie tot mijn verbazing Rae staan. 'Hey' Zeg ik met een lachje.

    Rhiannon
    'Hey, heb ik je wakker geklopt?' vraag ik schuldbewust.
    Ik kijk naar hem op en lach, hij is echt minstens een kop groter.

    Moose

    'Nee ik was eigenlijk nét wakker.' Zeg ik met een lach. Ik moet een beetje omlaag kijken om echt in haar ogen te kunnen kijken.

    Rhiannon
    'O mooi,' zeg ik. En ik kijk in zijn té mooie ogen.
    'Mag ik binnen komen?' vraag ik met een lachje terwijl ik naar binnen gebaar.

    Moose

    Ik glimlach. 'Tuurlijk.' Ik stap opzij zodat Rhiannon naar binnen kan. 'Wil je wat drinken ofzo?' Vraag ik terwijl ik naar mijn kast loop voor een shirt.

    Rhiannon
    'Wil je wat drinken ofzo?' vraagt Moose als hij naar de kast loopt en er een shirt uit plukt.
    'Nee ik hoef niks,' zeg ik terwijl ik op zijn bank neer plof.
    Als hij zijn shirt aan heeft komt hij weer richting mij.

    Moose

    'Nou ik wel dus ik ga even koffie zetten.' Zeg ik met een glimlach en verdwijn de keuken in. Als ik koffie gezet heb ga ik weer bij Rae zitten. 'Zo hoe is het?'

    Rhiannon
    'Zo hoe is het?' vraagt Moose met zijn warme koffiebeker in zijn hand.
    'Goed hoor, met jou?' zeg ik met een glimlach.
    Ik strijk een ontsnapt plukje nog nat haar weer achter mijn oor.

    Moose

    'Goed hoor, met jou?' Antwoord ze. Met haar hand strijkt ze een verdwijlt plukje haar terug naar de goede plaats. 'Ja ook wel hoor.' Ik kijk naar haar. Ze blijft zelfs zo vroeg op de ochtend prachtig.

    Irial

    Of ik nog andere hobby's heb? Een beetje gegeneerd schud ik mijn hoofd
    "Niet echt," zeg ik.
    Voor zo lang ik me kan herinneren heb ik al gedrumd, toen ik amper kon lopen zat ik al met lepels op de tafel te slaan in plaats van mijn eten ermee op te eten
    "Wat voor dingen teken je?" vraag ik dan aan Madeline.

    Atreyu

    "Ik kan wel een tijdje zonder," zegt ze grijnzend. Ik haal mijn handen abrupt van haar lijf en doe een stap achteruit.
    "Uitdaging aanvaard," zeg ik met een donker lachje waarop ik wat ontbijtgranen in een kom doe en er melk over giet. Ik leun tegen het aanrecht en eet smakelijk mijn ontbijt op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik lach om zijn antwoord. Ik zag het al helemaal voor me een klein jongetje dat zijn eten aan de kant schoof om op de tafel te kunnen drummen. "Wat voor dingen teken je?" Ik haal mijn schouders op. 'Echt van alles.' Antwoord ik. 'Ik verzamel het allemaal in mijn teken blok, het kan natuur zijn of gezichten.'

    Fedea

    Lachend krabbel ik recht en neem mijn kom op waarna ik naast hem ga staan.
    "Alsof jij dat kan. Ik durf ervoor wedden dat jij niet eens vanavond haalt."
    Hoe hij die 5 maanden heeft volgehouden, weet ik niet. Speels kijk ik hem aan en af en toe neem ik een hap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Hij kijkt naar mij, en ik kijk terug. Gezellig naar elkaar kijken, ik zou een moord doen om er achter te komen wat hij nu denkt.
    Of ik kan het gewoon vragen, ik lach naar hem.
    'Waar denk je nu aan?' vraag ik.
    Terwijl ik nog steeds terug kijk, in zijn prachtige ogen.