• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Waarom ben ik jou niet eerder tegengekomen?" vraag ik serieus.
    Ik zou haast gaan geloven dat ze mijn lang vermiste tweelingzus was. Mocht ik die hebben en mocht ze niet jonger zijn dan mij. Ik grinnik bij de gedachte. Vergeet muziek, ik moet schrijver worden met zo'n fantasie.

    Camargue

    "Je hebt het nooit gevraagd," fluister ik zijn oor. Ik maak met moeite mijn handen los van zijn lichaam en trek mijn t-shirt uit.
    "Het is hier warm, vind je niet?" vraag ik glimlachend. Ik wacht niet op een antwoord en steel nog een kusje van hem. Ik spreek met mezelf af dat ik hem nog zo vaak zal kussen als het maar kan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Waarom ben ik jou niet eerder tegengekomen?" Ik lach. 'Geen idee ik ben altijd op dezelfde plek gebleven ik kon toch nergens ander heen...' Irial leek me te begrijpen net zoals als ik hem begreep. We hadden dezelfde in stelling en passie voor muziek.

    Liam

    'Dat had ik inderdaad moeten doen.' Fluister ik zachtjes. Haar shirt volgde dezelfde weg als het mijne en ik keek naar haar. Ze was prachtig en bij elke beweging die ze maakte wond ze me op.

    Melody

    'Daar hou ik je aan,' grijns ik terug naar hem. 'Wil je iets drinken trouwens?' vraagt hij me dan en even kijk ik aarzelend van hem naar Rae, ik wist niet zeker of ik nou op een ongepast moment was gekomen. 'Ehh, nou, heb je een cola'tje?' vraag ik hem dan toch maar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik sta op en haal uit de koelkast een cola. Ik geef het aan Mell en ga weer zitten.. Mijn rechterhand haar ik door mijn haar en gaap even.

    Melody

    'Dankje,' zeg ik als hij me de glas cola aangeeft. 'Was het nog laat geworden gistere avond bij de bar?' vroeg ik hem nadat ik een slok van mijn cola had genomen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, buig dichter naar haar toe en zeg op een samenzweerderige fluistertoon
    "Ben jij soms geadopteerd?"
    Ik kan het wel vijf hele seconden volhouden voor ik in de lach schiet.

    Camargue

    "Laat het me dan goed maken door je nooit meer af te wijzen," zeg ik fluisterend. Ik bloos als ik zijn ogen over mijn lichaam voel glijden. Ik druk me helemaal tegen hem aan en verberg mijn hoofd in zijn hals waar ik zachte kusjes plant. Ik krijg er zelf rillingen van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schiet in de lach door zijn vraag en de blik die hij erbij trekt. 'Voor zo ver ik weet niet maar goed het zou me ook niet echt verbazen.' Ik haal een hand door mijn rode haar.

    Liam


    'Ik zal het onthouden.' Glimlach ik.Ik adem diep in en uit als ze mijn nek bedekt met kusjes. Ik streel met mijn linkerhand haar rug en mijn mijn rechterhand haar been.

    Moose


    'Nee dat valt wel mee, waar was je trouwens ineens heen?' Ik kijk haar quasi boos aan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:34 ]

    Irial

    Ik volg haar hand door haar rode haren en vraag op dezelfde toon
    "Serieus, welke kleur verschuil je daaronder?"
    Ik neem een lok van mijn haar vast en maak een vergelijkend onderzoek door die tegen haar haar te houden.

    Camargue

    "Ik zal het je helpen onthouden," antwoord ik met dezelfde glimlach. Wanneer ik zijn hand over mijn rug voel gaan krijg ik er alleen maar meer rilligen van en tegelijk lijkt het alsof zijn vingers een spoor van vuur over mijn huid achterlaten.
    "your sex is on fire," zing ik lachend tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Zijn quasi boze gezicht doet me zachtjes lachen. 'Ik was moe dus besloot er maar tussen uit te piepen,' antwoorde ik en trok daarna een gefaked verontschuldigend gezicht. 'Sorry, ik had het je even moeten laten weten maar je had het iets te druk,' grinnikte ik daarna en kijk even vlug naar Rae.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    'Ik ben hieronder eigenlijk licht bruin maar ja.. Mijn rode haar begon als een protest tegen Claire.' Ik lach zacht. 'Maar ik vond het wel leuk dus hielt het gewoon zo.' Voeg ik er nonchaland aan toe.

    Liam

    Ik grijns. 'Kinky.' Mijn hand verlaat haar rug en streelt door haar haren. Mijn vingers winden zich om een paar lokken. Mijn andere hand bleef haar been strelen terwijl mijn lippen tegen die van haar bewogen.

    Moose

    Ik rolde met mijn ogen. 'Ik was ongerust.' Ik geef haar een duwtje. 'Je mag nooit meer zomaar weg gaan dan moet jij mij beloven.'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:45 ]

    Melody

    'Dat was niet de bedoeling, dat je ongerust zou zijn,' reageer ik terwijl hij me een duwtje geeft. 'Ik zal je bij deze beloven dat ik je voortaan iets laat weten als ik wegga,' vervolg ik en steek, net als hij deed, mijn rechterhand op. 'Ik zweer het,' glimlach ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik lach. 'Mooizo.' Antwoord ik en neem een slok van mijn koffie. 'Hoelaat moeten we eigenlijk bij jou zijjn?' Vraag ik en kijk Melody vragend aan. Ik vroeg me af welke films ze eigenlijk wilde kijken.

    Fedea

    Awh, hoe lief..
    Ik schud even denkbeeldig mijn hoofd om mijn gedachten erbij te houden.
    "Wat dan?"
    En het kan maar beter iets goed zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    grey]Patronum goes Lovingly[/grey


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Zeker weten geen verloren tweelingzus, denk ik bij mezelf.
    "Claire?" vraag ik dan, terwijl ik haar indringend aankijk. Ondertussen zegt ze nog iets over het dat het leuk staat en ze het maar zo gehouden heeft en ik kan niet anders dan haar inwendig gelijk geven.

    Camargue

    Ik trek een wenkbrauw omhoog en kijk hem aan. Kinky? Ik moet lachen en kus hem opnieuw. Eén van zijn handen speelt met mijn haar terwijl de andere over mijn been wrijft. De vlinders beginnen terug tegen mijn buikwand te beuken. Ik laat nu ook mijn hand door zijn haar glijden en trek er zachtjes aan terwijl ik mijn tanden heel voorzichtig in zijn nek zet.

    Atreyu

    "Wat dan?" vraagt ze. Ze lijkt in de war.
    Ik grijns en laat mijn voorhoofd tegen het hare leunen
    "Als je dat aan mij vraagt komt het jou niet voordeliger uit," fluister ik.
    Ik laat mijn hand over haar wang glijden en druk mijn lippen op de hare, een beetje afleiding bij het sluiten van een weddenschap kan nooit kwaad, zeker niet als het in mijn voordeel zou kunnen spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.