• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Weet je wat," zeg ik "we nemen de auto, dan kan je meteen zoveel meenemen als je denkt nodig te hebben."
    Ik sta op en loop samen met Madeline naar beneden. In de gang grijp ik mijn autosleutel van het haakje en wacht tot Madeline buiten is om de deur te sluiten. Ik laat mijn hand even over mijn barracuda glijden. Dat ding was mijn trots, ik spaarde er al voor sinds ik 14 was. Wanneer we beiden ingestapt zijn vraag ik
    "Waarheen, mejuffer?"

    Camargue

    Ik zie Liam traag op me afkomen en draai me naar hem toe. Ik laat mijn bh op de grond vallen, zorg dat mijn haar alles verhult, doe mijn broeksknop open en duw mijn broek een heel klein stukje met enkel mijn duim naar beneden.
    De hele tijd kijk ik in zijn ogen. Wanneer hij bijna bij me is begin ik achteruit te wandelen tot ik met mijn benen tegen de rand van het bed sta.

    Atreyu

    "Waarom ben je de laatste tijd bijna nooit meer thuis?" vraagt haar vader terwijl ik een vreemde blik krijg. Fé stelt me stamelend voor en ik ga beide van haar ouders een hand geven.
    "Dat is vrees ik mijn schuld," antwoord ik op de vraag van haar vader met een vriendelijke glimlach.
    "Heb je dan niet verteld over de muzieklessen?" vraag ik aan Fé. Dat was waar het tot twee dagen geleden nog grotendeels om ging, dus een leugen is het niet.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 18:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik blijf even bewonderend voor de auto staan. Prachtig gewoon. Ik had niet veel met auto's ik zei meestal gewoon of ik hem mooi vond of niet, maar deze was toch écht wel erg mooi. "Waarheen, mejuffer?" Ik lach. 'Naar de slagstraat 23 vlak bij het station.' Leg ik uit en de auto begint te rijden.

    Liam

    Ze blijft staan voor het bed. Ik ga tegen over haar staan en druk mijn lippen zachtjes op die van haar. Ik kus haar teder en probeer zoveel mogelijk ongesproken woorden er in te leggen. Mijn vingers gaan door haar haar en mijn hand streelt haar gezichtje.

    [Ik ga even eten ben zo terug.]

    Fedea

    "Ehm jawel-"
    "Daar had ik het niet over," zegt mijn vader, maar deze keer glimlacht hij, waardoor hij minder intimiderend overkomt.
    "Je vader bedoelt dat je dit weekend haast niet thuis bent geweest, schatje. We willen alleen zeker zijn dat alles goed gaat," gaat mijn moeder verder.
    "Eh, ja, alles gaat goed," nerveus kijk ik naar Trey.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Je moet wel een paar aanwijzingen geven onderweg," zeg ik met een glimlach. Ik heb er bewust voor gekozen geen GPS te kopen. Zulke dingen zijn een voorbeeld van de luxe die ik zo wanhopig probeer te ontlopen.
    Ik zet de radio aan, meer voor Madeline dan voor mezelf. Ik geniet van het spinnen van de motor.

    Camargue

    Dan is hij eindelijk bij me. Ik leg mijn handen op zijn zij en draai, zodat hij aan de kant van het bed staat. Ik kus hem terug en geef hem net als daarnet een duwtje. Ik doe een stapje achteruit en duw tergend langzaam, terwijl ik een beetje met mijn benen wiebel, mijn broek uit. Dan ga ik op Liam liggen en kus hem. Ik krijg het warm alsof ik 40 graden koorts zou hebben.

    Atreyu

    Ik steek mijn hand op en voel dat ik aan het blozen ben.
    "Alweer mijn schuld," beken ik terwijl ik naar mijn voeten staar. Dan kijk ik haar vader aan zeg
    "Als u daar problemen mee heeft, sleep ik haar wel naar huis in het vervolg."
    Ik glimlach naar Fé.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Eigenlijk weet ik niet waarom ik zo bang ben voor hun reactie. Ze moeten er maar mee leren leven.
    "Ehm, mama, papa, ik ben dit weekend bij Trey blijven slapen, twee keer," zeg ik snel.
    "Dat weten we," zegt mama glimlachend.
    "We zijn zo ongeveer een beetje wat, nu ja, ik weet niet echt, helemaal," ik geraak niet meteen uit mijn woorden. Is het dan zo moeilijk te aanvaarden dat ik in een relatie zit?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Dinner is served! McDonalds :9~]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    grey]Ieuwl.[/grey


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Shut up, het was meer dan vijf maanden geleden dat ik nog ne keer van diene bucht gegeten had]

    Atreyu

    Mijn glimlach verdwijnt tot er slechts een schaduw van over blijft wanneer ik Fedea met moeite hoor uitleggen wat er aan de hand is. Ik snak naar een sigaret nu.
    "Het is wat jij wilt dat het is," zeg ik zacht.
    Ik sta opnieuw naar de grond te staren, te gegeneerd tegenover haar ouders om hen nog te durven aankijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    grey]Ik heb da eergisteren nog gegeten, en ik hou daar echt nie van :')[/grey

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip. Dit is niet wat ik wilde dat er ging gebeuren. Waarom kan ik niet gewoon tegen mijn ouders zeggen dat Trey en ik een koppel zijn? Dat we verliefd zijn? Dat ik van hem houd? Omdat hij ouder is dan mij? Vanwege de vooroordelen?
    "Het is wat jij wilt dat het is," hoor ik plots zacht van naast me.
    Ik kan hier moeilijk gaan zeggen dat we gaan trouwen en voor altijd samen zullen zijn. Dat is tienerpraat, ik weet het. Mijn zelfvertrouwen stijgt een beetje en ik neem Trey's hand vast.
    "Mam, pap, wezijnsamen," zeg ik snel en glimlach een beetje vaag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Mijn hart springt bijna uit mijn lichaam maar wordt tegengehouden door mijn borstkas. Het maakte zo'n geluid dat ik twijfel of ik de enige ben die het gehoord heeft. Ik voel dat ik als een halve idioot sta te grijnzen. Ik probeer zo snel mogelijk te kalmeren en spreek dan haar ouders weer toe.
    "Voor u misschien een oordeel over mij gaat vellen wil ik nog even iets zeggen. Het is Fedea's keuze, alles is haar keuze, ik zal haar nergens toe dwingen. Ik wil alleen maar voor haar zorgen en haar gelukkig maken."
    Ik kijk opnieuw naar haar met lichtjes in mijn ogen en vlinders in mijn buik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel even zachtjes en kijk mijn ouders peilend aan. Plots begint mijn moeder eng te grijnzen. Te eng.
    "Dacht je nu echt dat we dat nog niet doorhadden?"
    Nu begint ook mijn vader te lachen.
    "Al vanaf de eerste keer dat we die jongen zagen wisten we dat het er ooit van moest komen," gaat ze vrolijk verder.
    Ehm, wat?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Mijn geluk kan al helemaal niet meer op wanneer ik haar moeder zie glimlachen met de mededeling dat ze het al doorhadden. De subtiele elleboogstoot die ik Fedea geef moet uitdrukken wat ik niet luidop durf te zeggen. Zie je wel. Ik trek Fedea tegen me aan en sluit haar in mijn armen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik leun zachtjes tegen hem en laat mama's woorden even bezinken. Ze weten het, ze lacht. Hmm, wil dat zeggen dat ze er akkoord mee zijn?
    "Dus..." Ik denk even na.
    "Geen preek over het leeftijdsverschil? Geen vooroordelen?" vraag ik terwijl ik half tegen Trey aangeleund zit.
    Mijn ouders kijken elkaar even aan.
    "Nu lijkt dat leeftijdsverschil misschien wel groot, en er zullen mensen zijn die er problemen mee hebben, maar wij hopen en denken dat jullie het wel langer zullen trekken dan de meeste tieners van jullie leeftijd," zegt mijn vader.
    Ik heb nooit geweten dat mijn ouders zo begripvol waren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Mijn hersenen slaan aan het denken wanneer Fé iets vraagt over het leeftijdsverschil. Wanneer haar ouders uitgepraat zijn zeg ik zachtjes
    "Als jij twintig bent, en ik drieëntwintig, en ik het geluk zou hebben dat je nog bij me bent, dan is er geen haan die er nog naar zou kraaien."
    Ik glimlach naar haar ouders, ik zou hen willen bedanken maar heb geen idee hoe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk glimlachend naar Trey, en kan me echt niet inhouden om mama en papa een knuffel te geven.
    "Dank je, ik was echt bang voor jullie reactie..." Ik haal opgelucht adem en kijk met een verliefde blik in mijn ogen naar Trey. Ik word precies verliefder met de minuut die hij bij me is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.