• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en wacht tot hij terug is met de motor. Intussen krijg ik een smsje van mama.
    Kom maar langs, maar je vader en ik moeten straks weg x
    Ik grinnik. Dan hadden we het huis voor ons alleen. En Trey denkt dat hij dit gaat winnen. Nou, mooi fout.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kom terug met de motor en gooi Fedea een helm toe.
    "Stap op mijn edele ros, schone prinses en dan breng ik gij naar uw kasteel," zeg ik plechtig. Maar toch kan ik de lach niet van mijn gezicht houden. Wanneer ze opgestapt is geef ik gas en vertrek. Het duurt niet lang voor we er zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik, zet de helm op en zet me achterop. Ik sla mijn armen om zijn middel, en kan het toch niet laten hem af en toe te plagen en mijn handen even naar zijn onderbuik, en soms lager, te brengen.
    "Oepsie," zeg ik als ik afstap en merk dat hij een probleempje heeft.
    "Ach, ze zullen het wel niet zien. Zo hard valt het niet op."
    Zo lief mogelijk kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ruk mijn helm af en kijk haar kwaad aan
    "Je hebt geluk dat we nergens tegenaan geknald zijn," zeg ik serieus. Ik tik met mijn voet op de grond om de frustratie kwijt te raken terwijl ik wacht tot Fé haar helm uit heeft. Veel van haar plannetje blijft er ondertussen niet over. Wanneer ze klaar is lopen we samen naar de deur.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Ja.. Uhm' Ik kan me door zijn blik moeilijk concentreren. 'Claire was een van de begeleiders bij het opvang huis.' Ik durf hem niet aan tekijken. Misschien was ik bang om veroordeeld te worden of zijn afkeuring te zien.

    Liam

    Ik grinnek 'Je weet dat ik daar niet tegen kan Camargue.' Haar tanden schrapen over mijn nek langs mijn kaaklijn en ik zie haar lachen. Ze vond het leuk me te pesten.

    Fedea

    Ik sla mijn armen om zijn middel nadat ik hem de helm heb gegeven en kus hem zacht.
    "Ik zei toch sorry."
    Ik kijk hem weer lief aan en bijt op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik trek een wenkbrauw op.
    "Nee dat zei je niet," zeg ik met een halve glimlach "maar excuses aanvaard. Doe dat nooit meer."
    Als we tegen een boom aan knallen ben ik verantwoordelijk. Ik geef haar nog een kusje en wacht tot ze de deur open doet.

    Irial

    "Oh, oké, gewoon nieuwsgierig," zeg ik luchtig terwijl ik mijn schouders ophaal. Ik krijg de indruk dat ze er verder niet wil over praten en vraag er dan ook niet naar.
    "Wat wil je gaan doen vandaag?" vraag ik met een glimlach.

    Camargue

    Ik moet lachen wanneer ik hem hoor grinniken.
    "Zal ik stoppen dan?" fluister ik zacht in zijn oor waarop ik er even in bijt. Ik plaats mijn lippen terug op de zijne en speel plagend met zijn riem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zoek in mijn tas naar de sleutel, en heb hem deze keer sneller gevonden dan gisteren. Ik open de deur.
    "Mam! Pap! We zijn er," roep ik even en wacht tot Trey binnen is om de deur weer dicht te doen. Ik hang mijn jas aan de kapstok en loop naar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik ben blij als hij ergens anders over begint. "Wat wil je gaan doen vandaag?" Ik haal mijn schouders op. 'Nog geen idee wat stel jij voor?' Vraag ik.

    Liam

    Als ze mijn lippen los laat en aan mijn riem begint te trekken antwoord ik pas. 'Ziet het er naar uit dat ik wil dat je stopt?' Vraag ik met een grijns. Ik heb me dus net voor niets aangekleed.

    grey]Ik ga effe eten.[/grey


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik doe net als Fé mijn jas uit en volg haar naar binnen. Ik vind het vreemd dat geen van haar beide ouders antwoord wanneer ze roept maar besluit er niks over te zeggen.

    Irial

    Net zoals ik vreesde wordt de vraag terug naar mij gekaatst. Ik kijk even door het raam naar buiten en zie dat het weer aan het sneeuwen is. Ik ril als ik denk aan de kou.
    "Filmpje kijken?" stel ik voor.

    Camargue

    "Geen idee, zeg jij het maar," fluister ik grijnzend tegen zijn lippen aan. Ondertussen maak ik zijn riem los, trek het ding in één beweging uit zijn broek en hou het met gestrekte arm naast mijn lichaam. Ik open mijn hand zodat het op de grond terecht valt.
    "Oops," zeg ik met een schuin lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik werp een blik op mijn horloge. 'Ik denk dat ik eerst maar wat kleren ga halen mijn ouders werken nu dus dat betekend dat ik veilig langs kan gaan.' Ik glimlach naar hem. 'Maar daarna een filmpje kijken klinkt leuk.' Zeg ik er snel achteraan.

    Liam

    "Geen idee, zeg jij het maar," Fluisterd ze. 'Dat betekend nee ik wil niet dat je stopt.' Met een beweging trekt ze mijn riem van mijn broek af. Terwijl ze hem op de grond laat vallen zegt ze zacht 'Oops,' Ik rol met mijn ogen. Ik laat mijn hand over haar rug gaan en klik haar bh los. 'Oops.' Fluister ik op mijn beurt in haar oor.

    Irial

    Ze kijkt naar haar horloge en ik wil hetzelfde doen tot ik besef dat ik er geen draag. Ik grinnik om mijn eigen verwardheid en kijk haar dan aan.
    "Heb je liever dat ik even mee ga?"
    Zoals ze gisteren over haar vader sprak ben ik er niet echt gerust in.

    Camargue

    Niet stoppen. Was ik toch niet van plan.
    Ondertussen voel ik Liam's hand over mijn rug gaan en vlotjes krijgt hij mijn bh los.
    "Oops," fluister hij deze keer in mijn oor.
    Ik kijk hem lachend aan en maak een "tututut" geluidje. Dan ga ik rechtstaan en terwijl ik mijn bh op zijn plaats hou loop ik traag naar de slaapkamer. Aan de deur kijk ik even achter me terwijl ik op mijn lip bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Heb je liever dat ik even mee ga?" Vragat Irial. 'Als je wilt mag het.' Antwoord ik. Mijn ouders zouden nu toch niet thuis zijn, ze vertrokken vroeg en kwamen altijd pas laat thuis. 'Ik haal alleen even wat kleren en dat soort dingen op.'

    Liam

    Camargue staat op en houd haar bh om. Ze loopt langzaam richting de slaapkamer en blijft bij de deur staan om op haar lip te bijten terwijl ze naar me kijkt. Ik grijns. Ze wist dat ik dat onweerstaanbaar vond. Langzaam sta ik op en loop traag op haar af.

    Fedea

    Ik loop de woonkamer binnen.
    "Fé," zegt mijn moeder dramatisch en komt naar me toegelopen met open armen, alsof ze me al eeuwen niet meer heeft gezien.
    "Waarom ben je de laatste tijd nooit thuis?" vraagt mijn vader terwijl hij argwanend naar Trey kijkt.
    "Ehm," ik kijk even naar Trey, "jullie kennen Tre- Atreyu?"
    Mijn beide ouders knikken, kijken eerst Trey aan en dan elkaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.