• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmm, verleidelijk, maar ik weet echt niets.
    En daarbij, ik denk wel dat ik je kan vertrouwen..."
    Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik denk dat ik je wel kan vertrouwen..."
    Er verschijnt onmiddellijk een schuin lachje op mijn gezicht en ik voel mijn ogen glinsteren. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen terwijl ik zeg
    "Ben je daar zeker van?"

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 15:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    grey]*kuchTreykuch*[/grey:Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Ik grinnik om zijn gezichtsuitdrukking.
    "Als het echt te erg is, kies ik snel wel iets zelf."
    Ik geef hem lachend een stomp tegen zijn arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik denk even na, heel diep na- ondertussen voel ik amper dat Fé me een stomp geeft- en zeg dan
    "Als jij wint doe ik een week lang elke avond wat je vraagt," zeg ik voorzichtig "maar als het echt te erg is, kies ik snel wel iets zelf," herhaal ik haar woorden op hetzelfde toontje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik trek even een wenkbrauw op en kijk hem grijnzend aan.
    "Alles?"
    Oeh, daar ga ik zo hard misbruik van maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Alles?" haar ogen glisteren
    "Als ik er ook maar enigszins een klein beetje mee akkoord kan gaan," het is een vrij losse voorwaarde, maar het is er wel één. Niet dat het uitmaakt, want ik ga deze weddenschap toch winnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Deal."
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Oh, en de term 'tot vanavond' zou ik ook een beetje aan banden leggen."
    Ik denk even na en neem nog een hap.
    "Wat dacht je van 11 uur? Het is morgen school, en dat is nog een redelijk uur."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Deal," antwoord ik.
    Tot vanavond 11 uur, dat zou ik prima halen. Ik druk snel een kusje op haar lippen en zeg met een grijns
    "Dat betekent dus ook niet samen douchen."
    Ik wandel op mijn gemakje de keuken uit, naar de badlamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Awh, wat jammer."
    Ik zet snel mijn kom neer en loop voor hem naar de badkamer.
    "Dan ga ik lekker even eerst."
    Ik steek mijn tong uit, laat de deur lekker open staan, en begin me uit te kleden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze loopt me voorbij, net zoals ik gedacht had dat ze zou doen. Ik haal mijn schouders op en roep
    "Oké, lief!"
    Dan wandel ik naar de radio en zet een zacht muziekje op. Ik ga in de zetel zitten met mijn ogen dicht en gun mezelf nog wat tijd om wakker te worden. Plots merk ik dat mijn voet aan het meetikken is met een wel heel swingend liedje. Ik herken het meteen als Mambo nr 5. Ik zet de muziek wat luider en loop naar de keuken waar ik water in de pompsteen laat lopen. Terwijl ik de afwas doe schudt mijn kont mee op de muziek.

    [Muhaha, I said I would!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    grey]Alsof Fe daar wa aan heeft :')[/grey

    Fedea

    Ik douche me snel, doe een van de lingeriesetjes aan en ga kijken naar wat Trey aan het doen is. Ik lach stilletjes als ik hem zie dansen, en ga stiekem achter hem staan, om tegen hem aan te beginnen schuren.
    Het is niet omdat we die weddenschap hebben, dat ik hem niet mag plagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik voel Fedea's handen om mijn lichaam glijden terwijl ze haar lichaam tegen me aandrukt. Ik schud lachend met mijn hoofd. Die meid is onverbeterlijk.
    "Wat zeg je, prinses? Dat jij de afwas verder doet terwijl ik douche? Wat ben je toch een schatje," zeg ik grijnzend.
    Daarop draai ik me om en geef haar een kusje. Vrolijk loop ik de keuken uit, maar aan de deur schud ik nog even overdreven met mijn kont.
    Ik wandel opnieuw op mijn gemakje naar de badkamer, waar in mijn boxershort uitdoe en onder de douche stap. Ik grom even wanneer de koude stralen me doen schrikken maar geleidelijk aan warmt het water op tot het perfect is. Als ik gedoucht ben, loop ik mijn kamer in en kies snel wat kleren uit die ik aandoe. Zo stil mogelijk ga ik op het balkon staan en steek een sigaretje op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    grey]Shit, da ik daar nie op kon komen :')[/grey

    Fedea

    Ik lach even en doe dan verder de afwas. Hij is toch bijna gedaan. Snel droog ik nog even af en loop naar zijn slaapkamer om me verder aan te kleden. Dan zie ik hem buiten zitten, en ik trek snel wat aan, en ga tegen de deurpost staan met mijn armen over elkaar.
    "Ahum?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    'Geen horrorfilm toch?' vraag ik aan Melody, ik haat horror, het is zo... zo... zo eng.
    Ik kijk even naar Moose en glimlach naar hem.