• Heel veel mensen drukken zichzelf uit in woorden. Woorden zijn voor velen onbegrijpelijke dingen, omdat je ze maar op één goede manier kan schrijven, terwijl ze meerdere verschillende betekenissen hebben. Hoe ver kun je gaan met je eigen woorden waarmee je je uitdrukt?

    Een jongen en een meisje, kennen elkaar door en door. Ze schrijven brieven naar elkaar om zichzelf te kunnen uiten tegenover de ander. Brieven die een grootste waarde hebben, totdat het opeens niet meer mogelijk blijkt te zijn en alles te laat is opgeschreven in die ene brief.

    Doen of niet doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 16:20 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Doen


    Firm believer of all that is magic

    Doen.
    Waarschuw je?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je het wilt doen, doe je het gewoon?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lovingly schreef:
    Doen.
    Waarschuw je?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lovingly schreef:
    Doen.
    Waarschuw je?

    Wat bedoel je?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    (...)
    Wat bedoel je?


    Als je begint, laat je het dan weten? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tempesta schreef:
    Als je het wilt doen, doe je het gewoon?

    Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar het zou leuk zijn als wat meer mensen het gaan lezen.. Dus daarom vroeg ik me dat af.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Moet dit niet bij "Story problemen"?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Islanzadi schreef:
    Moet dit niet bij "Story problemen"?

    Ohw, ja.. Dat zou best eens kunnen ;)


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Lovingly schreef:
    (...)

    Als je begint, laat je het dan weten? (:

    Is goed! Ik ga nu een proloog aanmaken!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    (...)
    Is goed! Ik ga nu een proloog aanmaken!


    (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn proloog is klaar, http://www.quizlet.nl/stories/72166/that-special-letter/

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 16:45 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Wat vinden jullie van mijn verhaal? Moet ik ermee verdergaan of niet?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Tweede hoofdstuk staat erop!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Het derde ook!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain