• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke ik zelf vind Paramore goed maar ben ook nog fan van andere bands in die richting (: ]

    [Dag voor de audities. Ik zie hun muziek eerder als een mengeling van Fall Out Boy of Pan!c At The Disco met "hoe heten die dudes van "taaaaake me faaaaaar awaaaay from heeeere, befooorreee I loooosee my miiiiind" nou weer?"]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke fall out boy ken ik ja zij zijn echt leuk (: of The pretty reckless of Evanescence reageer jij met irial btw?]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 17:47 ]

    Atreyu

    Ik schuif een eindje op wanneer ik haar knie tegen mijn kruis voel. Dan laat ik mijn hand in haar broekje glijden en streel haar. Ik kus haar lippen, haar kaaklijn, haar hals en bijt zachtjes in haar oor.
    "Zeg het, of ik hou ermee op," fluister ik grijnzend.

    Irial

    Ik sta nog net in het deurgat wanneer ik Madeline's stem hoor.
    "Het geeft niet, je hoeft het me niet te vertellen. Iedereen heeft een of meerdere geheimen die niemand anders van ze weet," zegt ze terwijl ik haar ogen in mijn rug voel branden.
    "Ik heb ze ook." hoor ik beduidend zachter.
    Ik draai me om en kijk haar aan. Ik kan niet veel uitbrengen
    "Sorry."

    Camargue

    Ik word wakker in Liam's armen en zucht tevreden. Ik haal mijn hand even door zijn haar, zacht genoeg om hem niet wakker te maken. Dan glijd ik uit bed en zoek zo stil mogelijk mijn kleren. Ik doe ze aan en schrijf een briefje
    "Ben even naar Mel, hou van je."
    Ik trek de deur achter me dicht en klop op die van Melody.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Nadat ik mijn kopje thee ophad en mijn broodjes lekker naar binnen had gewerkt, sta ik de afwas op te ruimen. Ik was bijna klaar toen er op de deur werd geklopt en met de theedoek in mijn handen loop ik naar de deur om deze te open. 'Hey, goeiemorgen!' zeg ik als ik Cam zie staan, werp haar een glimlach toe en doe de deur verder open. 'Kom binnen, wil je iets drinken?' vraag ik terwijl ik terug naar de keuken loop om de theedoek weg te leggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    "Sorry." Hij kijkt me aan en aan zijn ogen kun je zien dat hij het écht meent. 'Geeft niet, er zijn vast wel dingen die je wel wilt vertellen.' Ik draai me nu helemaal om. 'Bijvoorbeeld of jou band al liedjes heeft en zo ja of ik die mag horen?' Ik glimlach naar hem.

    Liam

    Ik weet niet hoelang Camargue al weg is als ik wakker word. Het eerste dat ik merkte was dat ik iets miste. Camargue dus. Er lag een briefje. "Ben even naar Mel, hou van je." Ik glimlach. Ik sta op en besluit een douche te nemen.

    Rhiannon
    Als ik wakker word en hoor de douche ergens richting de appartementen van Liam en Camargue.
    Ik besluit op te staan en stop wat brood in de broodrooster.
    Dan ga ik in de kastjes opzoek naar de jam.
    In mijn hoofd keer op keer herhalend wat er gisteravond was gebeurt.

    [Regen > Moonberry]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 19:22 ]



    ik vind dit wel een goed nummer (:

    [Nee dat soort muziek is het niet echt dat ze spelen, in mijn hoofd dan. Hou het maar op Fall Out Boy en Panic! At The Disco]

    Camargue

    "Jij bent goed wakker," zeg ik grijnzend tegen Melody "maar een glaasje water zou fijn zijn."
    Ik stap binnen en doe de deur achter me dicht terwijl Mel al de keuken ingedarteld is. Ik vlei mezelf dan maar op de bank en wacht geduldig tot ze terug komt.

    Irial

    "Nee, voorlopig nog geen eigen liedjes. We zijn er wel aan bezig, though," zeg ik met een glimlachje.
    "We wilden wachten tot we een nieuwe leadsinger hebben om ons eigen ding te doen, gewoon meteen een goede start maken," zeg ik terwijl ik een beetje afwezig met mijn wenkbrauwpiercing speel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke (: Welke dag is het trouwens nu? ]

    Liam

    Als ik gedouched heb en aangekleed ben ga ik aan de ontbijt tafel zitten met een kop koffie en een lekker ontbijtje.

    Madeline

    Ik knik. Dat was slim van ze. 'Waarom is jullie vorige zanger eigenlijk weg gegaan?' Ik kijk hem aan Ik weet niet of het ongepast was om te vragen maar ik was toch wel erg nieuwsgierig.

    Melody

    'Ikke wel,'zeg ik vrolijk en vul in de keuken een glas water voor haar. Daarna loop ik terug naar binnen en geef het glas water aan haar. 'En hoe gaat het met jou?' vroeg ik terwijl ik langs haar op de bank ging zitten. Even bedacht ik me of ik de vraag wel goed stelde gezien de sitiatie nu met de nieuwe vorst maar aan de andere kant, Cam wilde dat we doorgingen en genoten van de tijd die we nog met haar hadden dus dat moest wel goed zitten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Waarom is jullie vorige zanger weggegaan?"
    Ik zie de nieuwsgierigheid branden in haar ogen en grinnik even. Dan haal ik mijn schouders op en zeg luchtig
    "Hij nam sex, drugs and rock'n'roll iets te letterlijk op, wij waren het er niet mee eens."

    Camargue

    "En hoe gaat het met jou?" vraagt Melody, ik zie de schrik in haar ogen verschijnen bijna meteen nadat ze haar vraag gesteld heeft.
    "Onder de omstandigheiden, vrij goed eigenlijk," stel ik haar gerust met een glimlach. Ik haal mijn schouders op om het onderwerp van de tafel te vegen en zeg
    "wanneer doen we nu die film marathon?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    'Dat is mooi,'reageer ik terug, opgelucht dat het niet verkeerd overkwam. 'Wanneer doen we nu die film marathon?' vraagt ze me dan. Ik trek even een bedenkelijk gezicht, had ik iets gepland? Nope. 'Mij maakt het niet uit, misschien als de rest zin heeft dat we hem vandaag wel kunnen doen?' reageer ik half vragend. Ik had het de afgelopen tijd zo druk gehad net werk dat ik weinig tijd met de rest had doorgebracht, nu was het weer wat rustiger en dus had ik weer tijd zat.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 21:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik glimlach. 'Hmmmm, Achja dat hoor je wel vaker.' Hij glimlach naar me. Het maakt hem een stuk opener als hij lacht. 'Heb je nog andere hobby's naast drummen?'

    [Weet even niks voor Liam. En welke dag is het bij hun?]

    [het is zondag]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.