• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Moose blijft gewoon binnen roken hoor ;)]

    Moose


    Ik schud mijn hoofd terwijl ik een hijs neem. 'Nee dan kom ik nooit meer in een normaal dag en nacht ritme.' Zeg ik. Mijn hoofd word een stuk helderder door de sigaret en ik begin een beetje wakker te worden.

    Rhiannon
    'Ik ga maar even naar de supermarkt, tot zo!' zeg ik.
    Ik geef Moose gauw een kus op zijn wang, zwaai even naar Melody en loop het appartement uit richting de begane grond, waar mijn jas hangt, kan ik meteen ook even kijken of er nog post is.

    Atreyu

    "Wéér?" vraag ik verbaasd "Wéér?!" herhaal ik nog een keer.
    Ik had haar nog helemaal niks over andere meisjes verteld, tenzij een paar algemene dingen. Ze laat het net klinken alsof ik een affaire heb.

    Irial

    Ik doe het portier voor haar open en vergeet haar hand los te laten zodat ik even terug gekatapulteerd word wanneer ik naar de bestuurderskant wil lopen. Ik grijns even, laat haar hand los en kruip dan ook in de auto.
    Ik zet de verwarming een beetje aan nadat ik de auto gestart heb en dan beginnen we weer naar huis te rijden.

    Camargue

    Wanneer hij Liam weer naar beneden zakt moet ik even giechelen. Maar al snel wordt dat geluid vervangen door zuchtjes van genot. Ik laat mijn vingers met zijn haar spelen terwijl ik zijn kusjes op mijn lichaam voel branden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik hou mijn handen dicht bij het dashbord waar de warmte vandaan komt. De omgeving vervaagt als ik denk aan hoe ik hem ooit mijn nogal verwarrende leven moest gaan uitleggen. Waar moest ik beginnen en waar moest ik mee stoppen?

    Liam

    Haar giechel is vertederend en ik glimlach. Maar snel maakt haar giechelen plaats voor zuchtjes en ook dat raakt me. Ik ga terug naar boven en druk mijn lippen op die van haar om haar stil te krijgen.

    Fedea

    "Ik ben ook niet dom, hoor."
    Ik zucht. We mogen dan wel een relatie hebben, het blijft in mijn hoofd rondspoken dat hij voor mij zoveel andere meisjes heeft gehad en dat hij die nog steeds zou kunnen krijgen als ik er niet was. Ergens maakt het me zo onzeker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ohw, haha mijn fout. ]

    Melody

    'Tot zo!' zeg ik tegen Rae als die aangeeft naar de winkel te gaan en daarna wend ik me weer tot Moose. 'Heel slim maar dan zul je zeker zien dat je tijdens de film in slaapt valt,' zeg ik op een plagende toon. Als Rae weg is verander ik direct van onderwerp. 'Dus, jij en Rae he, waarom weet ik dat weer als laatste?' zeg ik tegen hem en werp hem een brede grijns toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Aarde aan Maankind," zeg ik wanneer we stilstaan op de oprit en Madeline voor zich uit blijft staren. Ik wuif even voor haar ogen en stap dan uit. Ik ga het portier langs haar kant weer open doen en maak een buiging
    "Mejuffer is thuis."

    Camargue

    Ik maak even een geluidje van teleurstelling wanneer hij ophoudt tot ik zijn lippen weer op de mijne voel. Ik neem zijn hoofd vast en laat mijn handen opnieuw door zijn haren glijden. Dan laat ik één vinger over zijn ruggengraat gaan en bijt even op zijn onderlip.

    Atreyu

    "Nee, alleen vergeetachtig," antwoord ik nors.
    Ik loop naar haar toe en neem haar handen in de mijne. Ik zucht en zeg
    "Jij bent de enige die altijd welkom is in mijn loft, jij bent de enige die mijn bed gedeeld heeft en jij bent de enige met wie ik ooit al de liefde bedreven heb. Vijf maanden, Fé."
    Mijn stem klinkt zacht en geruststellend, maar mijn blik is wanhopig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [NOOOOOOOO D:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ö whyy?]

    Madeline

    Ik schrik op als hij me roept. "Aarde aan Maankind," Ik kijk hem lachend aan en stap uit. Het is binnen een stuk warmer en dat bevalt me wel. Het is leuk als hij me Mejuffer noemt. Ik weet niet het maakt hem schattig. We lopen samen naar binnen en hij begeleid me naar de keuken.

    Liam

    Ik tril even als haar vinger mijn ruggengraat volgt. Ze bijt op mijn onderlip en ik kan niets anders doen dan maar kussen. Ik wil niets anders dan bij haar zijn, niets anders dan haar voelen en haar aandacht hebben.

    Moose

    Ik lach en haal mijn schouders op. 'Het is niet officieel ofzo maar ik vind haar wel leuk ja.' Ik neem nog ene hijs van mijn sigaret en probeer Otjes te blazen. Dit mslukt en ik hoest de rook uit. 'Ik ga niet slapen tijdens de film.' Zeg ik zelfverzekerd.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 22:35 ]

    Fedea

    Ik kijk hem even aan en het doodt me half dit te zeggen, en toch doe ik het.
    "Ja, in jouw loft. Maar hoeveel appartementen en huizen heb jij al bezocht? Ik ben de enige die jouw bed heeft gedeeld, bij hoeveel meisjes heb jij dat gedaan? En hoe vaak heb jij wel niet seks gehad voor mij?" Hoewel dit er helemaal niet toe doet, krijg ik plots buikpijn en er lopen tranen in mijn ogen.
    "Ik weet hoe je was, Trey, en ik ben bang dat ik je teleurstel. Bang dat ik je kwijtraak. Bang dat je iemand vindt die beter is dan ik, net zoals al die andere keren-"
    Ik hou het niet meer, mijn zin verdrinkt in de tranen en ik draai me om.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    'Ahwww, Moose vind Rae leuk leuk?' grap ik plagend nadat ik de rook weg wapperde die hij probeerde te cirkelen. 'Dat is je geraden, als je in slaapt durft te vallen maak ik je wakker en vraag me niet hoe,' zeg ik daarna en trek een quasi gemeen gezicht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Ik lach. 'Ja ik denk dat ik nu zéker wakker ga blijven.'
    Ik kijk anar Melody. 'Maar ja ik vind Rae een heel leuk meisje ja.'

    Melody

    'Mooi,' zeg ik met een tevreden klank in mijn stem en vouw mijn armen goedkeurend over elkaar. 'Je vind haar gewoon leuk, of je ziet wel meer in haar?' vraag ik daarna nieuwsgierig terwijl ik mijn armen weer los haak en met een pluk haren ga zitten spelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    'Ik weet het niet, ik vind haar echt heel leuk denk ik.' Ik keek Melody onzeker aan. 'Maar goed.. We zien hoe het loopt.' Ik druk de sigaret uit drink het laatste beetje van mijn koffie.

    [I'm Off!]