• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij buigt naar me toen, zijn tong hangt uit zijn mond en hij hijgt zoals een echte hond. Ik lach. Plots valt hij uit de stoel hij jankt als een jonge puppy en begint dan hard te lachen. Ik kan niets anders doen dan mee lachen. 'J-jij bent echt vreeeemd.' Zeg ik lachend. Hij kijkt me even aan. 'Leuk vreemd.' Maak ik hem duidelijk.

    Liam

    Haar benen liggen rond mijn heupen en haar armen in mijn hals. Ze giechelt even en kust dan mijn lippenn weer. Ik kan het bijna niet meer houden mijn handen liggen op haar rug en ik ondersteun haar een beetje.

    [Weet niet hoe Moose moet reageren]

    [boehoe! ;P ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik hoor Madeline lachen, het is zo'n aangenaam geluid.
    "J-jij bent echt vreemd," hakkelt ze bijna onverstaanbaar. Ik laat mijn hoofd weer boven de zetel uitkomen en trek een wenkbrauw op terwijl ik Madeline aankijk.
    "Leuk vreemd," verbetert ze zichzelf.
    Ik glimlach een beetje nerveus en laat mijn tong met mijn ringetje spelen.
    "Ik ben uniek," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.

    Camargue

    Ik zucht zalig terwijl ik hem blijf kussen. Dan breng ik mijn mond naar zijn hals en bijt er weer zachtjes is. Ik weet dat het hem gek maakt en ik kan het niet laten. Ik klem mijn benen hard tegen zijn heupen en met wat kracht weet ik de rollen om te draaien.
    "Ik zat eerst bovenaan," fluister ik lachend in zijn oor.
    Traag beweeg ik mijn heupen terwijl ik opnieuw in zijn hals bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik ben uniek," zegt hij terwijl hij zijn schouders ophaalt. Ik giechel. 'Ja dat zeker hoor.' Ik wrijf even een lach traantje weg en word dan weer wat serieuzer. 'Maar goed ik weet nu dat je drumt dat je het strand mooi vind en dat je een soort hond bent.' Ik glimlach. 'Nou perfect ik weet genoeg.' Ik neem een slokje van mijn thee.

    Liam

    Haar aanrakingen in mijn hals maken me gek, ze klemt haar benen hard tegen mijn heupen aan. Het verbaast me dat ze me weet om te rollen, dat zo'n klein meisje zoveel kracht heeft. "Ik zat eerst bovenaan." Fluisterd ze in mijn oor. Traag beweegt ze haar heupen terwijl ze opnieuw in mijn hals begint te bijten. Ik kreun zacht. 'Sorry mevrouw.' Weet ik er nog net uit te krijgen.

    Irial

    "Je weet genoeg?"
    Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. Dan breng ik mijn gezicht dichter bij het hare en fluister
    "ben je van de FBI ofzo?"
    Ik kijk om me heen alsof er elk moment iemand de deur kan binnenvallen.
    "Want ik moet toegeven, ik heb al een paar harten weten te stelen maar niemand leek het erg te vinden."

    Camargue

    Ik neem zijn handen en leg ze zelf op mijn middel. Mevrouw? Dat is even een afknapper. Ik beweeg iets sneller en spreek onder mijn adem zijn naam uit. Dan druk ik mijn lippen weer op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik knik. 'Stiekem ben ik hun jongste agent en ben ik op je af gestuurt.' Ik lach. "Want ik moet toegeven, ik heb al een paar harten weten te stelen maar niemand leek het erg te vinden." Ik rol met mijn ogen. 'Opschepper..' Ik maak van mijn handen een pistooltje en richt het op hem. 'Handen omhoog!' Ik heb er moeite mee om mijn gezicht strak te houden.

    Liam

    Mijn handen worden rond haar middel gelegt. af en toe stoot ik haar naam of afkorting uit. Ze beweegt sneller en voor ik nogmaals haar naam kan kreunen drukt ze haar lippen op die van mij.

    Irial

    Ik sla mijn hand voor mijn mond, trek mijn ogen wijdopen en haal diep adem met een piepend geluid alsof ik echt verbaasd ben.
    "Handen omhoog!" schreeuwt ze plots terwijl ze haar vingers op me richt.
    Ik doe snel wat ze zegt en duik dan weer achter de zetel weg. Ik kruip naar de achterkant en zwier mezelf met een handige beweging over de rugleuning. Voorzichtig grijp ik Madeline's armen vast en duw ze tegen de zetel.
    "Geef je over," zeg ik met een glimlachje terwijl ik boven haar hang.

    Camargue

    Ik voel mijn spieren samentrekken en een onverstaanbaar gemompel rolt over mijn lippen. Het kost me veel meer moeite dan daarnet om ervoor te zorgen dat Liam weer bovenop komt te liggen. Ik geef me volledig aan hem over terwijl ik nog lig na te genieten van mijn orgasme.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Als hij mijn armen vast pakt slaak ik een gilletje. "Geef je over," zegt hij met een glimlachje terwijl hij boven mij hangt. Ik schiet in de lach. 'Ik zal me nooit overgeven! Echt nooit!'

    Liam

    Terwijl Camargue ons omrolt voel ik hoe ik zelf ook tot een orgasme kom. Ik kreun nog even en ga dan naast haar liggen. Ik trek haar naam me toe en leg mijn armen rond haar.

    Fedea

    Ik lach met hem mee en mijn vingers laten de toetsen achter wanneer ik mijn armen om zijn hals leg. Enkele vingers laat ik door zijn haar gaan, en lichtjes duw ik zijn gezicht dichter bij het mijne terwijl we kussen.
    "I love you like a love song, baby," fluister ik tegen zijn lippen aan met gesloten ogen, en een glimlach krult zich om mijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik schud zuchtend mijn hoofd.
    "Je laat me geen keus," zeg ik terwijl ik haar handen los laat om de mijne in de lucht te heffen.
    "U wordt hierbij veroordeelt tot de kieteldood met onmiddellijke uitvoering van het vonnis," zeg ik plechtig.
    Ik plaats mijn handen op haar buik en begin haar te kietelen.

    Camargue

    Ik vlei me tegen Liam aan en sla de dekens een eind van ons weg. Een beetje hijgend probeer ik adem te halen en dan blaas ik naar boven zodat mijn haar opwaait en terug naast mijn gezicht terecht komt. Ik voel aan mijn wangen dat ik rood zie. Ik druk mijn lippen op die van Liam.

    Atreyu

    Ik voel haar tegen mijn lippen aanzingen en moet lachen omdat het kietelt.
    "Ssssh," fluister ik voor ik haar weer kus.
    Ik trek haar op mijn schoot zodat ze tussen mij en de piano zit. Lachend kijk ik haar diep in de ogen en kus haar nog een keer.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 23:17 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Je laat me geen keus," Zegt hij terwijl hij mijn handen los laat om die van hem in de lucht te heffen. "U wordt hierbij veroordeelt tot de kieteldood met onmiddellijke uitvoering van het vonnis," Voor ik ook maar nee kan zeggen word ik aangevallen door zijn vingers. Door het lachen heen probeer ik nog wat te zeggen. 'N-nee! Ik haha oke! I-ik geef me over!' Ik leg mijn handen boven mijn hoofd en kijk hem zo onschudlig mogelijk aan.

    Liam

    Nog voor ik op adem ben gekomen drukt Camargue haar lippen op die van mij. Noodgedwongen moet ik de kus verbreken omdat het anders mijn dood zou zijn geweest. 'Ik hou van je.' Fluister ik hijgend.

    Fedea

    Ik lach even en neem zijn gezicht in mijn handen om hem teder te kussen. Ik schrik op met een gillletje als ik daarbij mijn ellebogen op de piano heb geplant en er een hels kabaal uit het instrument komt.
    "Misschien moeten we ergens anders gaan knuffelen," zeg ik zachtjes en begin hem weer te kussen. Ik wil niet loslaten :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Met een grijns op mijn gezicht ga ik weer rechtop zitten en trek Madeline ook recht.
    "Verander jij altijd zo snel van gedachte?" vraag ik plagend.
    Ik neem mijn tas thee opnieuw vast en neem er een slokje van, de temperatuur is nu perfect en ik laat het me smaken.

    Camargue

    "Ik hou van je," fluistert hij hijgend.
    Ik glimlach lief, nog niet in staat woorden uit te brengen. Dan draai ik me op mijn zij zodat ik mijn hoofd op zijn borstkas kan laten rusten. Mijn hand ligt op zijn buik en automatisch past het ritme van mijn ademhaling aan aan dat van hem. Een traan rolt over mijn wang en ik hou het snikken tegen zodat hij niks zou doorhebben.

    Atreyu

    Ik schrik even en voel dat Fedea hetzelfde doet wanneer ze steun zoekt op de toetsen van de piano.
    "Misschien moeten we ergens anders gaan knuffelen," zegt ze zachtjes om haar lippen vervolgens weer op de mijne te drukken.
    Ik verschuif mijn balans en laat me van het krukje glijden terwijl ik Fedea stevig vasthou. Wanneer ik op de grond zit duw ik het bankje met mijn schouders achteruit, net ver genoeg zodat mijn nek er tegen kan rusten.
    "Hier beter?" vraag ik tussen het kussen door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zonder mijn lippen van de zijne te lossen, schud ik mijn hoofd.
    "Dit heb ik altijd al willen doen..."
    Ik neem zijn hand en krabbel recht. Automatisch trek ik hem ook recht, en neem hem mee naar de slaapkamer van mijn ouders.
    "Ik mocht nooit in dit bed slapen, laat staan liggen," zeg ik lachend voor ik me erin neer laat vallen en hem half op me trek.
    "Hai," zeg ik giechelend en druk mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Voor ik het doorheb loop ik achter Fedea aan. Ze laat zich in een bed ploffen trekt me bovenop zich. Haar lepen strelen de mijne.
    Zodra mijn verstand in actie schiet spring ik recht waarbij ik bijna op de grond val. Ik stap een eindje achteruit en zeg
    "Dát is het bed van je ouders."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.