• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    De straten zijn nog besneeuwd van gisteravond dus met elke stap hoor ik een knisperend geluid, gelukkig is de supermarkt dichtbij.
    Als ik de supermarkt in loop wordt ik overspoeld door warmte, buiten was het toch wel heel koud.
    Ik loop meteen door naar het schap voor chips en popcorn.

    Irial

    Ze kijkt verschikt op en lacht naar me. Ik wandel even mee tot in de keuken en zet een ketel water op het vuur. Ik haal twee tassen uit de kast en zet ze alvast op het aanrecht. Terwijl het water warm wordt, ga ik nog snel Madeline's koffer uit de auto halen. Ik zet hem aan de trap zodat hij snel meekan naar boven. Dan ga ik weer de keuken binnen en schenk een kop van het kokende water uit. Ik neem een theezakje en doe het erin om het even te laten trekken.
    "Thee, koffie of warme chocolademelk?" vraag ik dan aan Madeline.

    Camargue

    Hij kust me en ik laat het over me heen komen. Mijn gedachten worden opnieuw wazig en ik trek hem dichter tegen me aan. Hij ruikt heerlijker dan ik me herinner.
    "Ik wil je," fluister ik zacht.

    Atreyu

    Haar woorden breken mijn hart. Wanneer ze zich omdraait wil ik niets liever dan haar vastnemen maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat dit niet het moment is.
    "Fé," zucht ik amper hoorbaar, maar in die ene lettergreep, in die twee letters breekt mijn stem. Ik wacht enkele minuten tot ik denk dat ik gewoon kan spreken.
    "Fedea, wat doet het er toe hoeveel het er waren? Je weet net zo goed als ik dat er geen anderen meer zullen zijn als het van mij af hangt." Er stroomt een traan over mijn wang en ik probeer de krop in mijn keel weg te slikken.
    "Jij - Jij bent de enige die tegen me sprak uit interesse om wie ik ben, die me niet alleen maar als lustobject ziet. Ik heb nog nooit, nog nooit zoiets gevoeld als nu. Als ik bij je ben vergeet ik dat er nog anderen zijn, als je praat dan houden mijn hersenen zich stil om elk woord te kunnen opslaan. Ik ben nachten wakker omdat ik alleen maar aan jou kan denken en wanneer het ochtend word heb ik nog energie over. In elk liedje dat ik hoor, zit er iets verscholen dat me aan jou doet denken. Dat heeft nog niemand met me gedaan en ik heb zo'n voorgevoel dat dat ook niet meer zal gebeuren."
    Ik ratel en ik weet het maar ik kan het vloeien van de woorden niet tegenhouden.
    "Ik ben niet naïef genoeg om je voor eeuwig te beloven maar ik beloof je dat ik er wel mijn best voor zal doen. Ik- ik hou van je, van jou alleen, Fedea."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    En daar zijn weer zijn vertederende woorden die me vanbinnen helemaal vullen en mijn hersenen uitschakelen. Het is zo gemakkelijk het allemaal te geloven, maar diep vanbinnen weet ik dat er zoveel andere meisjes zijn aan wie hij ditzelfde hij heeft gezegd. Op dit moment ben ik dan misschien pessimistisch bezig, maar ik wil gewoon weten wat ik aan hem heb. Niet zo een of andere jongen die het puur wilt om de seks, hoewel ik weet dat Trey zo niet is. Of toch niet meer.
    "Ik ben niet naïef genoeg om je voor eeuwig te beloven maar ik beloof je dat ik er wel mijn best voor zal doen. Ik- ik hou van je, van jou alleen, Fedea."
    Deze woorden breken me en ik draai me weer om. Met de rug van mijn hand veeg ik mijn tranen weg en ik staar met schaamte naar mijn voeten. Waarom zeg ik al die dingen, terwijl ik weet dat hij het allemaal meent? Terwijl ik weet dat hij echt van me houdt en het niet loze beloftes zijn. Ik zucht en prul wat met mijn vingers.
    "Sorry, Trey. Ik weet niet waarom ik dat allemaal zei, ik... Ik weet het gewoon niet."
    Ik bij op mijn lip en durf hem gewoon niet aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Thee, koffie of warme chocolademelk?" Vraagt hij. 'Thee graag.' Hij laat een theezakje in het hete water trekken. 'Alsjeblieft.' Hij zet het kopje voor mijn neus neer. Ik bedankt hem. Hij zegt nog iets over mijn koffer en dat hij op de trap staat.

    Liam

    "Ik wil je," hij stem is zacht maar duidelijk hoorbaar.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en laat mijn hand
    zakken om haar slip uit te kunnen trekken.

    Atreyu

    Ik trek haar zo dicht mogelijk tegen me aan en streel over haar haar. Dit keer zijn het tranen van geluk die over mijn wangen stromen. Even dacht ik haar kwijt te zijn.
    "Jij mag bang zijn, maar ik ben het niet. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. Ik had nooit geloofd dat ik me zo kon voelen voor ik jou leerde kennen," beken ik nog voorzichtig.

    Irial

    IK geef haar ook een kopje thee en neem dan het mijne waarop ik er mee naar de woonkamer wandel. Het is er heerlijk warm en ik vlei me in de zetel. Met mijn hand klop ik even op het plaatsje naast me als teken dat Madeline naast me moet komen zitten. Geduldig wacht ik terwijl ik even van mijn thee drink en bijna mijn mond verbrand.
    "Heet," zeg ik hees ter waarschuwing.

    Camargue

    Zijn hand glijd over mijn huid naar beneden terwijl ik weer zijn heerlijke lippen op de mijne voel. Ik lach tegen zijn lippen aan en duw mijn heupen een beetje omhoog zodat het laatste stukje stof aan mijn lijf ook eindelijk uit kan. Ik leg mijn hand op zijn wang en kus hem opnieuw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik leg mijn armen om zijn middel en trek hem stevig tegen me aan.
    "Ik weet niet wat ik zou doen als ik je zou kwijtraken," geef ik fluisterend toe. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd op zijn borst rusten.
    Na een tijdje neem ik zijn hand vast en kijk hem aan.
    "Kom, ik ging die liedjes voor je zingen," zeg ik en neem hem mee naar een andere kamer, waar mijn piano staat. Ik zet me op het bankje en doe teken dat hij naast me kan komen zitten. Ik sluit even mijn ogen en denk na welk liedje ik als eerste zou spelen. Voorzichtig glijden mijn vingers over de toetsen, en ik begin When I Look At You te spelen. Ondertussen glijden mijn vingers feilloos over de piano, en ik krijg kippenvel van de melodie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    We lopen naar de woonkamer waar ik naast hem ga zitten. Hij neemt een slokje van zijn thee. "Heet," zegt hij hees ter waarschuwing. Ik glimlach. 'Ja dat idee had ik al.' Ik lach als ik zijn gezicht zie. Ik druk mijn handen tegen het kopje aan om ze te verwarmen.

    Liam

    Met wat hulp van Camargue krijg ik haar ondergoed uit. Haar hand ligt tegen mijn wang aan en onze lippen lijken elkaar niet los te kunnen laten. Mijn mijn hand speel ik door haar lange rode haren die ik door het weinige licht nu niet kan zien.

    Melody

    Ik zag de ietwat onzeker blik op zijn gezicht. 'Je denkt haar echt heel leuk te vinden?' vroeg ik hem terwijl mijn ogen op zijn gezicht waren gericht. 'Of je twijfelt aan je eigen gevoel?' vroeg ik daarna, probeerde zijn onzekere blik te begrijpen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik ga naast haar zitten en blijf haar met glinsterende ogen aankijken terwijl ze speelt. Ze speelt geen enkele fout noot en ik ben zo trots op haar dat ik vergeet naar de woorden van het lied te luisteren. Ik doe een beetje moeite, maar herken het liedje niet onmiddellijk, wat ik opzich best jammer vind want het zit vol emoties en lijkt helemaal te kloppen. Wanneer ze klaar is druk ik een kusje op haar lippen. Ik kijk voor me een strek mijn vingers even. Nu is het mijn beurt om ze over de piano te laten glijden.
    Ik speel you give me something en zing terwijl ik opnieuw naar Fé kijk.

    Irial

    Ze komt naast me zitten en ik bekijk haar even terwijl ze het kopje tussen haar handen geklemd houdt. Ik twijfel of ik het grapje wel zou maken, maar ik doe het toch. Met een duister glimlachje zeg ik
    "Ik bedoelde de thee."

    Camargue

    Zijn hand glijd door mijn haar en blijft er even in haken.
    "Auw," zeg ik met een pruillipje tegen zijn lippen aan.
    Hoeveel koud ik daarnet voelde, zo warm heb ik het nu. Ik kan mijn handen niet van Liam afhouden, zelfs al zouden ze een geweer tegen mijn hoofd houden op dit moment.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zachtjes kus ik hem terug en ik schuif een beetje op en luister naar het liedje dat hij speelt.
    Ik ken het een beetje, en neurie zacht mee.
    Als hij gedaan heeft, kus ik hem teder.
    "Dat was mooi."
    Ik glimlach en raak nog even de toetsen aan, terwijl ik een stukje speel van Love you like a love song, maar dan wat trager.
    Even ga ik op in het liedje, en zing wat luider mee.

    [I'm off <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Ik bedoelde de thee." Met een schuin hoofd kijk ik hem aan. 'Joh.' Hij grijns naar me en ik kan niets anders doen met hem mee lachen. 'Flauw.' Voeg ik er aan toe en geef hem een duwtje.

    Liam

    "Auw," Zegt ze zacht. 'Sorry.' Fluister ik in haar oor voor dat ik mijn tanden er zachtjes in zet. Mijn handen liggen rond haar heupen en zo koud als ze eerst was zo warm is ze nu.

    Atreyu

    Ik schuif terug wat dichter bij haar, haar arm streelt tegen de mijne terwijl ze de toetsen beroerd. Dan begint ze te zingen en ik waan me even in de hemel, dat doet ze alleen voor mij.
    Als ze klaar is neem ik haar gezicht in mijn handen en kus haar terwijl ik lach tegelijkertijd.

    Irial

    Ze lacht even en zegt dan
    "Flauw."
    Ik krijg een duwtje waardoor ik mijn thee bijna over me heen stort. Gelukkig weet ik dat te voorkomen door het kopje wat hoger te houden.
    Ik kijk haar even aan, knijp mijn ogen tot spleetjes, laat mijn tanden zien en grom. Ook dit keer kan ik me maar moeilijk serieus houden.

    Camargue

    Ik wil iets zeggen maar het geluid dat uit mijn mond komt lijkt in de verste verte niet op een woord wanneer ik zijn tanden op mijn huid voel. Ik laat mijn handen op zoek gaan naar zijn boxershort, duw het ding een eind naar beneden en trek zijn heupen tegen de mijne aan terwijl ik mijn lippen op de zijne duw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn ogen worden spleetjes en hij laat zijn tanden zien, als een hond gromd hij naar me. Ik grijns en maak een hapende beweging naar hem. Ik grom toch en schiet dan in de lach. Ik kan echt niet serieus blijven.

    Liam

    Haar vingers dalen tot ze de rand van mijn boxershort vinden. Ze probeerd het naar beneden te krijgen en trekt mijn heupen tegen de die van haar aan. Terwijl dit alles gebeurt zijn onze lippen nog steeds verbonden. Ik help Camargue een handje door mijn boxer zelf uit te trekken.

    [* wijst naar melody post voor Moose* ;P ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze hapt naar me en gromt net zoals ik deed. Daarna moet ze lachen. Ik gooi mijn hoofd achterover en huil als een wolf, dan kruip ik dichter naar haar toe met mijn tong uit mijn mond en hijg als een hond. Omdat ik veel te enthousiast ben donder ik uit de zetel en maak een jankgeluidje. Dan moet ik zo hard lachen dat ik mijn buik moet vast houden omdat hij pijn doet van het lachen.

    Camargue

    Ik glimlach wanneer hij zelf zijn boxershort uitdoet. Dan sla ik mijn benen rond zijn middel en mijn armen om zijn hals. Ik bijt even op mijn lip tot ik besef dat hij het niet kan zien en giechel er even om. Mijn lippen gaan op zoek naar de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.