• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en wrijf met mijn duim over de rug van zijn hand.
    "Dit is de badkamer," ik duw de deur open, niet veel te zien.
    "En dit is mijn kamer."
    Ik bijt op mijn lip en open de deur.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik krijg amper de kans om de badkamer te bekijken voor ze deur alweer dicht heeft gedaan. Ik word achter haar aan getrokken.
    "Dit is mijn kamer," zegt ze dan. Ik zie hoe ze op haar lip bijt maar besluit er niks over te zeggen. Als ze de deur geopend heeft ga ik binnen en trek haar achter me aan.
    "Niet mijn smaak," geef ik eerlijk toe "maar als je slaapt heb je toch je ogen dicht," zeg ik met een lach

    Irial

    Ze lacht even met me mee en dan wordt het stil. Niet ongemakkelijk deze keer. Ik knijp even in haar hand en zeg
    "Tien cent voor je gedachten."
    Lachend kijk ik haar aan.

    Camargue

    Ik laat een kreuntje over mijn lippen glijden wanneer hij mijn borst kust. Dan duw ik mijn nagels nog wat harder in zijn rug omdat hij me zo plaagt. Ik grinnik. Boontje komt om zijn loontje, zeggen ze dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niet jouw smaak?"
    Ik kijk hem lachend aan en trek mijn wenkbrauw op.
    "Wat vind je dan niet mooi?"
    Zo lelijk is mijn kamer toch niet? En het is ook niet eens zo heel meisjesachtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Tien cent voor je gedachten." Ik glimlach. 'Welke wil je horen? Het zijn er nogal wat dus kom maar met dat geld.' Ik kijk een beetje omhoog om het aan te kunnen kijken. Hij glimlacht. Net zoals ik doe.

    Liam

    Ik glimlach tegen haar huid aan en druk deze keer een kus op haar linker borst. Haar nagels drukken harder in mijn rug dan ervoor. Mijn straf voor het plagen?

    Atreyu

    Ik kijk even rond en kijk dan weer glimlachend naar Fedea.
    "Teveel...dingetjes," zeg ik zacht.
    Ik trek haar tegen me aan en druk mijn lippen op de hare. Zomaar, omdat ik er zin in heb.

    Irial

    "Vertel maar, ik hou de tel wel bij," zeg ik lachend.
    Ze kijkt omhoog en ben even verbaasd als het me opvalt hoe mooi haar ogen zijn. Ik weet niet waarom maar ik moet automatisch aan een wolf denken. Ik dwing de gedachten weg om naar Madeline te kunnen luisteren.

    Camargue

    Ik probeer de controle over mijn gedachten weer terug te krijgen, maar Liam maakt het me niet makkelijk. Uiteindelijk lukt het me wel. Ik duw mezelf naar onder zodat mijn gezicht weer onder het zijne ligt. De lakens vallen over ons heen en zorgen ervoor dat het bijna helemaal donker is. Ik druk mijn lippen op de zijne en grijp de rand van zijn broek vast. Ik duw het ding een eind naar beneden en laat zijn lippen niet los.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Pfff," zeg ik grinnikend en beantwoord teder zijn kus.
    "Wil je mijn ouders hun kamer zien? Ze hebben een waterbed."
    Ik grinnik. Nu pas komt het in me op hoe het zou zijn daar seks in te hebben.
    Oke, dat was erg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Goed eerst dacht ik aan de reactie van mijn ouders vanavond als ze mijn lege kamer zien.' Ik moet wel lachen bij die gedachten. 'Toen dacht ik aan hoe mooi het hier is.' Ik wijs om ons heen. 'Ik dacht aan hoeveel geluk ik heb jou tegen gekomen te zijn.' Zeg ik zachter en kijk hem nu niet aan. 'Toen dacht ik aan vroeger toen ik niet thuis woonde.'

    Liam

    Camargue haar gezicht verschijnd voor dat van mij maar bijna direct is het donker. De deken houd het licht buiten. Haar lippen blijven de mijne vast houden terwijl ze met moeite mijn broek naar beneden probeert te krijgen. De kreun die er ontstaat komt niet over mijn lippen en het word een soort gemompel.

    Atreyu

    "Fé, wat heb ik in de kamer van je ouders te zoeken?" vraag ik terwijl ik mijn wangen rood voel worden. Ik ken die mensen amper, waarom zou ik hun kamer binnen willen? Ik zou ook niet willen dat een vreemde die van mij zomaar binnen komt wandelen om eens een kijkje te nemen.
    "En ik weet heus wel hoe een waterbed-" ik stop voor ik de zin kan afmaken.

    Irial

    Ik steek mijn vrije hand in mijn zak en haal er een stuk van 50 cent uit.
    "Hier, de rest mag je houden," zeg ik lachend tegen Madeline.
    "Wil je erover praten? Over toen je niet thuis woonde?" vraag ik voorzichtig terwijl ik haar hand iets steviger vasthoud.

    Camargue

    Plots voel ik Liam iets in mijn mond mompelen.
    "Wat?" vraag ik een beetje buiten adem. Ik maak van de gelegenheid gebruik om diep adem te halen en zijn broek een heel stuk vlotter verder naar beneden te duwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Gewoon, daarom."
    "En ik weet heus wel hoe een waterbed-" Ineens stopt hij zijn zin.
    "Wat?"
    Ik kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Ik geef Moose een zachte por. 'Heb je meegekregen wat er net is besproken?' vraag ik hem, hij was al een tijdje stil en leek diep in gedachten verzonken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik lach maar neem het muntje niet aan. "Wil je erover praten? Over toen je niet thuis woonde?" Ik haal mijn schouders op. 'Achja wat valt er over te vertellen?' Mompel ik en kijk naar de grond. Ik wilde het hem wel vertellen maar ik wilde hem niet on nodig met mijn verhaal belasten.

    Liam

    Ik schud mijn hoofd. 'Niets.' Glimlach ik. Haar ademhaling slaat tegen mijn lippen aan. Voorzichtig alsof ze elk moment kan breken kus ik haar. Mijn tong streelt haar lippen als of ik om toegang vraag.

    Moose

    Ik knik afwezig. 'Ik ben moe Mell.' Lach ik en por haar terug. 'Ben zo terug hoor.' Uit mijn jas zak pak ik mijn sigaretten en steek er eentje op.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 22:01 ]

    Atreyu

    Ik grijns een beetje wanneer ik terugdenk aan die ene keer dat ik met een meisje mee gegaan was dat een waterbed had. Nog nooit in mijn hele leven was seks zo'n geklungel geweest. Het toppunt was natuurlijk wel dat ze te enthousiast wilde doen en keihard uit bed donderde. Dan zie ik Fedea weer staan en zeg snel
    "Hoe het aanvoelt, niet echt makkelijk," zeg ik.

    Irial

    "Oké," zeg ik rustig wanneer ze naar de grond kijkt "als je er klaar voor bent."
    Ik glimlach geruststellend terwijl we verder lopen. Plots krijg ik het koud.
    "Zullen we ergens iets warms gaan drinken?" zeg ik terwijl ik nog steeds met het muntje in mijn hand loop.

    Camargue

    Ik voel zijn tong over mijn lippen strelen en doe mijn mond een stukje open. Het duurt niet lang voor ze de mijne gevonden heeft en we spelen even een kat en muis spel. Wanneer hij ophoudt por ik hem in zijn zij en vraag lachend
    "Wat zei je daarnet nou?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem doordringen aan.
    "Hangt hier weer zo een 'een ander meisje blablabla'-verhaal aan vast?"
    Ik sla mijn armen over elkaar heen. Fout zal ik wel niet zitten, hij heeft overal zo'n verhaal bij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik knik instemmend. Ik had het zelf ook behoorlijk koud. 'Ik leg het daar wel uit.' Voeg ik eraan toe terwijl we terug lopen naar de auto.

    Liam

    'Ik zei niets.' Fluister ik terug. Het is raar haar niet een te kunnen kijken door de deken maar het maakt het ook een lekker knus. Mijn lippen verkennen haar lichaam. Ik begin bij haar oor en zak langzaam naar beneden toe.

    Melody

    Lachend port hij me terug. 'Ik ben moe mell,' zegt hij en vist een pakje sigaretten uit zijn jaszak. 'Ben zo terug hoor,' zegt hij terwijl hij er een opsteekt. 'Is goed maar hey, als je effe wil pitten moet je het zeggen dan laat ik je wel even alleen,' roep ik hem na maar betwijfel het of hij me gehoord heeft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'