• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik krabbel half recht en kijk hem aan.
    "En dan? Ze zijn niet thuis, en we doen toch niets verkeerd? We knuffelen alleen wat..."
    Ik kijk hem glimlachend aan en steek mijn ene hand uit, terwijl de andere hand op het plekje naast me klopt.
    "Kom..."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Madeline

"Verander jij altijd zo snel van gedachte?" Hij neemt nog een slok van zijn thee. Ik lach. 'Alleen als ik zo bruud gemarteld word ja.' Ik neem nu zelf ook mijn thee weer in mijn handen en neem een slok. Het verwarmd me heerlijk.

Liam

Iets warms en nats valt op mijn borstkas en even weet ik niet wat het is. 'Cam?' Geen antwoord. 'Cam ben je aan het huilen?' Fluister ik ongelovig.

Atreyu

Ik schud mijn hoofd en gebied mijn voeten te blijven staan waar ze staan.
    Het is zo verdomd moeilijk wanneer ze zo bevallig ligt te wezen.
    "Kom..."
    Ik schud opnieuw mijn hoofd.
    "Wij doen misschien niks anders dan knuffelen, maar je ouders...," zeg ik met opgetrokken neus naar het bed.

Irial

"Bruut? Moi?" vraag ik gespeeld verbaasd.
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hoe ze van haar thee geniet. Ik zucht en laat me een beetje achterover zakken. Mijn voet tikt een beetje tegen de vloer.
    "En nu?" vraag ik verveeld.

Camargue

"Cam?" hoor ik hem plots vragen. Ik hou mijn adem in.
    "Cam, ben je aan het huilen?" zijn stem klinkt zacht en verbaasd.
    Ik veeg met mijn hand over mijn wang gezien hij het toch al door heeft.
    "Ik h-heb er gewoon zo'n s-spijt van dat ik n-niet eerder beseft heb wat ik voor jou voel," weet ik snikkend uit te brengen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik moet lachen om zijn antwoord.
    "Mijn ouders?" ik grinnik.
    "Dat is waar jij je druk om maakt?"
    Ik bijt op mijn lip om mijn lachen wat in te houden.
    "Ik denk niet dat ze het op dit bed gedaan hebben."
    Ik wiebel even heen en weer.

Madeline

Ik negeer zijn woorden en lach alleen vaagjes. "En nu?" vraagy hij verveeld. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee zeg jij het maar.' Glimlach ik.

Liam

"Ik h-heb er gewoon zo'n s-spijt van dat ik n-niet eerder beseft heb wat ik voor jou voel," Brengt ze snikkend uit. Mijn hart breekt. 'Cam, Cam lieve Camargue.' Ik neem haar gezicht in mijn handen en dwing haar me aan te kijken. 'We hebben nu Cam.'

Rhiannon
    Met de boodschappen loop ik mijn appartement in en zet alles in de keuken,
    De chips en de popcorn laat ik op het aanrecht liggen om ze vanavond meteen mee te nemen.
    Ik plof voor de tv neer en zet hem aan.

Atreyu

Ik schud opnieuw mijn hoofd en doe een stapje achteruit tot ik tegen de muur opbots. Ik vraag me af of ik haar ouders ooit nog wel in de ogen zal durven kijken. Mijn neus krult opnieuw omhoog en ik grijns naar Fé.
    "Gaat niet gebeuren, prinses."

Irial

"Als ik zelf een idee had, had ik het niet aan jou gevraagd," zeg ik terwijl ik haar lachend aankijk. Ik heb een hekel aan weekends. Ik verveel me rot en er is meestal niemand thuis die ik kan lastig vallen. Ik beeld me een gezin in, dat samen aan tafel gezelschapsspelletjes speelt, dat samen in de zetel naar een film zit te kijken en moet lachen op de gepaste momenten. Het zijn alleen plaatjes die ik van op televisie ken.

Camargue

"We hebben nu, Cam."
    Ik denk even na over zijn antwoord en vraag zacht
    "Is het heel egoïstisch van me om te zeggen dat dat niet genoeg is? Dat ik wou dat we langer hadden?"
    Ik teken denkbeeldige cirkeltjes op zijn borstkas met mijn vinger.

Fedea

"Gaat niet gebeuren, prinses."
    Hij trekt een raar gezicht en gaat nog wat achteruit. Ik trek even mijn wenkbrauw op.
    "Wat krijg jij nou?"
    Ik blijf hem raar aankijken tot hij me een antwoord geeft.

Madeline

"Als ik zelf een idee had, had ik het niet aan jou gevraagd," zegt Irial terwijl hij me lachend aankijkt. Ik glimlach. Hij had gelijk. 'Ja oke maar wat doe jij meestal in het weekend?' Ik neem meer om mezelf een houding te geven nog een slokje van mijn thee.

Liam

"Is het heel egoïstisch van me om te zeggen dat dat niet genoeg is? Dat ik wou dat we langer hadden?" Ik grijns. 'Nee, ik zou zelf ook meer tijd willen.' Fluister ik.

[ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 13:07 ]

[De wachters gaan gewoon samen hun Fauniel in stof op hoor (A)]

[ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 13:43 ]

Gancanagh schreef:
    [De wachters gaan gewoon samen hun Faniel in stof op hoor (A)]

[Wahha faal]

Atreyu

Zonder verder iets te zeggen wandel ik de kamer uit. Ik loop terug naar Fedea's kamer en ga op de rand van haar bed zitten. Ik sla even tegen mijn hoofd om een bepaald beeld van haar ouders uit mijn hoofd te krijgen. Geduldig wacht ik tot Fedea er is.

Irial

"Wat doe jij meestal in het weekend?" vraagt ze.
    Ik denk even na en begin dan op mijn vingers te tellen
    "Me vervelen, muziek maken, meer verveling, tv kijken, avondeten maken en me nog een keer vervelen. Met een voorzichtige glimlach kijk ik haar aan.

Camargue

"Nee, ik zou ook meer tijd willen," zegt hij zacht.
    Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik al die jaren niks gemerkt heb. Hoe lang heb ik niet gewenst dat er eindelijk een einde aan zou komen? Dat ik eindelijk rust zou kunnen vinden? En nu het bijna zover is, zou ik er nog een duizendtal jaren bij willen, met Liam aan mijn zijde zoals het hoort.

Fedea

Hij loopt de kamer uit en op mijn kousenvoeten en veel te nieuwsgierig volg ik hem.
    "Wat kreeg jij nou?" vraag ik.
    Dan zie ik zijn gezicht en begin te lachen.
    "Jij bent gewoon te erg."
    Ik grinnik even en ga naast hem op mijn bed zitten terwijl ik even over zijn knie wrijf.

Atreyu

Ik zie haar tegen de deurpost geleund staan.
    "Wat kreeg jij nou?" vraagt ze.
    Ik trek mijn neus nog een keer op en Fedea moet lachen.
    "Jij bent gewoon te erg."
    Ze grinnikt en komt naast me zitten. Haar hand rust op mijn knie. Ik kijk haar aan en voel dat ik grijns.
    "Gelukkig kun jij er mee lachen," zeg ik zacht.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar. Dan laat ik ons achterover vallen en ga boven Fedea hangen, mijn lippen blijven aan de hare kleven.

Fedea

"Gelukkig kun jij er mee lachen," zegt hij lachend en begint me te kussen. Teder kus ik hem terug en hij komt boven me hangen. Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Tuurlijk kan ik ermee lachen. Je bent schattig en pervers tegelijk," ik lach even en por zijn buik.