• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Ik ben pervers?" vraag ik terwijl ik terug por "Jij wilt 'knuffelen' in het bed van je ouders en ik ben pervers?"
    Ik hou op met porren en laat mijn hand over haar zij glijden. Dan druk ik mijn lippen terug op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ben pervers?" vraagt hij, en grinnikend knik ik. Ik giechel als hij me port.
    "Jij wilt 'knuffelen' in het bed van je ouders en ik ben pervers?"
    Ik lach.
    "Ik wilde knuffelen op een waterbed, nu ze er niet zijn. Jij moet altijd fout denken." Dan stopt hij eindelijk met porren en zijn handen glijden weer over mijn lichaam. Ik bij op mijn lip en beantwoord liefdevol zijn kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Me vervelen, muziek maken, meer verveling, tv kijken, avondeten maken en me nog een keer vervelen." Ik glimlach en knik. 'Dus welke van die dingen gaan wij dan doen?'

    Liam

    'Cam zolang als we nog hebben wil ik bij jou zijn.' Ik wil haar niet aan kijken misschien dat ze dan de opkomende tranen zou kunnen zien en ik was wel zo dat ik geen watje wilde zijn.

    Atreyu

    "Ik giet wel even een emmer water over jou bed heen," fluister ik tegen haar lippen aan tussen het kussen door. Ze is sexy als ze op haar lip bijt. Na nog een tijdje gekust te hebben haal ik mijn lippe van de hare. Ik schraap mijn keel en zeg
    "Heb je nog interessante films liggen beneden?"

    Irial

    Ze glimlacht en knikt even.
    "Welke van die dingen gaan wij dan doen?"
    Ik leg mijn hoofd op haar schouder, kijk naar haar en knipper snel met mijn ogen.
    "Omdat ik zo lief ben mag jij kiezen," zeg ik met een lief glimlachje.

    Camargue

    Ik steun op één arm zodat ik wat rechter zit. Hij kijkt weg van me en ik leg mijn hand op zijn wang om het zacht naar me toe te draaien.
    "Ik ook," fluister ik zacht. Ik kan er niet tegen hem zo te zien en druk mijn lippen zacht op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en denk even na.
    "Hangt ervan af wat je interessant vindt. Ik vind dit ook wel leuk," zeg ik zacht en leg me tegen hem aan en leg mijn arm om zijn middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Zijn hoofd ligt op mijn schouder met knipperende ogen zegt hij dat ik mag kiezen omdat ik zo lief ben. Ik lach. 'Dan kies ik ervoor dat we muziek gaan maken.'

    Liam

    "Ik ook," Fluistert ze zachtjes. Camargue drukt zacht haar lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en kus haar terug.

    Atreyu

    "Hmm," is het enige dat ik even weet uit te brengen wanneer ik haar in de ogen kijk. Ik kan mezelf er helemaal in verliezen. Ik leg mijn arm op de hare en laat mijn vingers over haar elleboog strelen.
    Ik geef haar kleine klapzoentjes op haar lippen.

    Irial

    "Muziek Maestro!" zeg ik terwijl ik opsta.
    Ik neem haar bij de hand en en trek haar achter me aan de trap op. We lopen naar de muziekkamer. Eens binnen doe ik de deur dicht en het licht aan. Ik ga zelf aan de piano zitten en speel een stukje van Comptine d'un autre été.

    Camargue

    "Ga je mee douchen?" fluister ik glimlachend in zijn oor.
    Ik sta op uit bed en wandel heupwiegend naar de badkamer, mijn kleren laat ik liggen waar ze liggen. Ik kijk over mijn schouder even naar Liam en onderdruk een giechel wanneer ik zijn gezicht zie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik draai ons een beetje om zodat ik boven hem kom te hangen en druk kusjes op zijn lippen, kin en in zijn hals.
    "Zie je, dit is veel leuker dan een film kijken."
    Ik kijk hem glimlachend aan en kus hem passioneel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Muziek Maestro!" Aan mijn hand word ik mee getrokken naar de zo gezegde muziek kamer. Hij gaat achter de piano spelen en begint Camptine d'un autre été te spelen. Ik hield van het stuk. Zodra hij klaar was spelen klap ik in mijn handen.

    Liam

    "Ga je mee douchen?" Heupwiegend loopt Camargue naar de badkamer. Ze kijkt nog even lachend over haar schouder naar mij. 'Ja ik kom.' Ik sta op en loop naar haar toe.

    [HAPPY NEW YEAR!]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots zweeft haar gezicht boven het mijne. Ik voel haar warme lippen op mijn huid.
    "Zie je, dit is veel leuker dan een film kijken."
    Ze glimlacht lief voor ze een nieuwe kus op mijn lippen drukt. Ik sluit mijn ogen en laat haar even begaan.

    Irial

    Wanneer ze in haar handen klapt, verschijnt de wereld rond me heen weer. Ik zie de piano waarop ik net gespeeld heb en het drumstel wat verder. Ik zie Madeline zitten en lach een beetje verstrooid naar haar.
    "Jouw beurt," zeg ik met een glimlach.

    Camargue

    Ik bind mijn haren vast met een elastiekje en zet de de douche aan. Net voor Liam bij me is stap ik onder te warme stralen. Ik kijk om me heen, op zoek naar douchegel maar zie er enkel 'voor hem' staan. Uitnodigend steek ik mijn hand uit naar Liam terwijl ik op mijn lip bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Steunend op een arm laat ik mijn andere hand door zijn haar gaan terwijl ik kleine kusjes op zijn lippen neerplant. Ik bijt op mijn lip en kijk in zijn ogen.
    "Ik hou van je," het is eruit voor ik het goed en wel besef.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial staat op van de piano en maakt zo plaats voor mij. Ik twijfel over wat ik zal spelen maar begin dan toch met River flows in you. Ik begin langzaam maar werk het tempo op tot ik helemaal in het ritme zit. Dit is een van mijn lievelings stukken om te spelen. Het is een sprookjes achtige melodie en ik kan er helemaal in mee gaan. Ja.. Ik was een van die meisjes die sprookjes hielden, met het goede einde en de prinsen en prinsessen.

    Liam

    Ik neem Camargue haar hand aan en stap net als zij onder de warme douche. Het doet me goed, ik laat mijn haar nat worden tot het helemaal tegen mijn voorhoofd aanplakt. Ik weet dat het er niet uit ziet maar bij Camargue maakt het me niet zoveel uit hoe ik eruit zie.

    Atreyu

    Ik ril even wanneer ik haar hand door mijn haar voel gaan. Gretig aanvaard ik elk kusje dat ze me wil geven. Wanneer ze op haar lip bijt leg ik mijn hand op haar wang.
    "Ik hou van je," zegt ze terwijl ze me in de ogen staart.
    Een glimlachje sluipt op mijn gezicht.
    "Zeg dat nog een keer," fluister ik lachend.

    Irial

    Na even te twijfelen begint Madeline een liedje te spelen dat mijn hart en ziel beroert. Ik neem nog een krukje en ga zo stil mogelijk achter haar zitten, zonder haar spel te verstoren. Ik laat mijn armen langs haar lichaam glijden, onder de hare door. Dan plaats ik mijn vingers ook op die piano en laat mijn kin op haar schouder rusten zodat ik kan zien welke toetsen ik aanraak. Ik volg haar melodietje, een aantal tellen later en een octaaf lager zodat we in kanon spelen.

    Camargue

    Ik trek hem tegen me aan, onder de warme stralen. Ik druk mijn natte lichaam tegen het zijne aan en laat mijn handen over zijn rug glijden. Wanneer ik opkijk zie ik dat zijn haren nat zijn en zelfs in mijn wildste dromen had me hem zo niet durven inbeelden. Mijn hart gaat sneller en onregelmatig slaan, het is net als ik de weg even kwijt bij zijn aanblik.
    Ik laat mijn handen vanop zijn rug naar zijn borstkas glijden en zo omhoog tot ik mijn armen om zijn hals kan slaan. Ik ga op mijn tippen staan en fluister in zijn oor
    "sexy."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Net als ik doorheb dat dat eigenlijk wel vrij snel is, glimlacht hij.
    "Zeg dat nog een keer," fluistert hij.
    Ik glimlach en druk mijn lippen nog eens op de zijne.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen zijn lippen aan en plant de mijne weer op de zijne. Deze keer kus ik hem iets intenser, en laat mijn tong zachtjes over zijn lip glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.