• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach even en teken cirkeltjes op zijn onderbuik met mijn wijsvinger.
    "Perfect," zeg ik terwijl ik plagend een kus op zijn neus druk.
    Ik kruip even van hem af om het nachtlampje aan te knippen.
    "Dan zien we toch iets. Of heb je het liever op de tast?"
    Ik grinnik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik knipper even met mijn ogen wanneer het lampje aanspringt. Ik hou mijn armen voor mijn gezicht en maak een eng geluidje. Ik grijp Fedea gooi haar terug neer. Dan kruip ik naar het lampje en doe het terug uit.
    "The light, it burns," zeg ik alsof ik een vampier ben. Lachend vlei ik me naast haar neer. In het maanlicht is nog mooier.
    "Op de tast is het veel leuker," zeg ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil zachtjes als hij me neergooit.
    "Ah, zeg dat dan toch gewoon," zeg ik lachend en druk mijn lippen op de zijne.
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Altijd moeilijk doen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Shh, fair maiden," zeg ik nog steeds met het enge stemmetje. Ik plaats mijn lippen in haar hals en kus haar daar. Eerst zijn het vederlichte kusjes maar al snel zet ik mijn tanden in haar hals. Niet te hard, maar ik ben er zeker van dat ze het moet gevoeld hebben. Voor ze iets kan zeggen druk ik mijn lippen terug op de hare en kus haar alsof het de laatste zou zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel zachtjes als hij me bij, en houd mijn adem in, als hij me kust. Ik sla mijn armen om zijn hals en kus hem even gretig terug. Al kussend ga ik weer boven hem hangen en steunend op mijn armen kijk ik hem speels aan.
    "Boe," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik sla mijn armen over mijn borstkas en zeg droogjes
    "Oh ja heel overtuigend."
    Dan kan ik me toch niet inhouden van lachen en trek haar tegen me aan. Ik kus haar lief en plagend afwisselend. Plots voel ik hoe ik een erectie krijg.
    "Beng. Verrassing," fluister in lachend in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach.
    "Die jongen heeft ook niet veel nodig om blij te zijn."
    Ik grinnik en kus hem teder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Camargue glimlacht en antwoord op mijn vraag:
    'Een heel stuk beter.'
    'Mooi, geen hoofdpijn meer?' vraag ik.
    Ik kijk naar Moose, ik kan mijn blik niet meer van hem af halen, mijn blik zit vastgeketend aan Moose.

    Atreyu

    "Ik ook niet," antwoord ik tussen het kussen door "alleen jou."
    Ik draai me om zodat ik weer bovenaan lig. Ik zet mijn vingertoppen op haar wang en kus haar. Ondertussen laat ik mijn hand naar beneden glijden; langs haar kin, haar hals, haar sleutelbeen, haar borsten, haar ribben, tot bij haar navel.

    Camargue

    "Mooi, geen hoofdpijn meer?" vraagt Rae.
    Ik schud mijn hoofd terwijl ik glimlach. Ik heb wel nog hoofdpijn, maar ik wil haar niet bezorgd maken. Niet nu ze zo gelukkig is. Onbewust verstrengel ik mijn vingers in die van Liam en ga ik een beetje dichter bij hem staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Hoewel dit niet meer mijn eerste keer is, houd ik toch mijn adem in.
    "Dan hebben jullie toch iets gemeenschappelijks," probeer ik de spanning een beetje te verlichten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zie dat Fedea een beetje gespannen raakt. Ze maakt een flauw grapje en moet meer moeite doen om te ademen. Ik laat mijn lippen haar oor raken en fluister
    "Ontspan, lief, of zeg gewoon stop."
    Ik bijt zacht in haar oorlel en verplaats mijn lippen naar haar hals waar ik ze met veel liefde terug neerplant. De kusjes raken nauwelijks haar huid maar weten haar toch kippenvel te bezorgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    grey]I'm off to omnomnomnomnom :3[/grey


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik knipper even met mijn ogen en ga dan met veel plezier dichter tegen Camargue aan staan. "Hoe is het met ze?" Vraag ik terwijl ik licht met mijn kin op haar schouder leun.

    Camargue

    "Dat zie je toch zelf?" zeg ik glimlachend terwijl ik naar Moose en Rae kijk die hun ogen niet van elkaar kunnen afhouden. Dan kijk ik naar Juléan en Eleanor die hetzelfde doen, maar dan net iets subtieler.
    Ik draai mijn hoofd en geen Liam een kusje op zijn wang. Ik hou mijn glimlach mooi op zijn plek, maar mijn hoofd voelt aan alsof het elk moment uiteen kan springen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik weet dat je goed kan acteren maar ik weet dat je je niet goed voelt." Fluister ik zachtjes. Ik glimlach lichtjes en neem haar beide handen vast.