• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Met jou is alles beter," zeg ik waarheidsgetrouw tegen Fedea.
    Ze port mijn borstkas en ik grijp, zonder haar pijn te doen, stevig haar polsen vast. Zonder los te laten ga ik op haar liggen en druk haar armen tegen het bed aan. Plagend druk ik veel te kleine kusjes op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Gretig graai ik het ding uit haar handen. Ik kan mijn ogen bijna niet openhouden van de pijn. Snel neem ik het pilletje in.
    "Dankje," zeg ik wanneer ik het doorgeslikt heb. Ik masseer mijn slapen in de hoop dat de pijn snel zal overgaan.
    "Weet je Rae, ik zou je doodgraag helpen met een keuze te maken, maar dat kan ik niet. Het enige dat ik kan en zal doen is je steunen welke keuze je ook maakt. En ik weet zeker dat de anderen dat ook zullen doen."
    Ik zeg alles op fluistertoon, uit schrik dat de woorden als trompetten in mijn oren zullen klinken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en kus hem liefdevol terug.
    "Jij je zin."
    Ik kijk hem lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik sla mijn arm om haar heen.
    'Moose,' zeg ik zachtjes 'Moose zou mijn eerste keus zijn.'
    En ik kijk naar haar, mijn zorgzame kant kwam echt weer naar boven, de angst om iemand te verliezen was groter dan ooit, en zo voelde het ook.
    'Maar ik wil hem niet kwijt,' zeg ik.
    Straks liep Moose weg om mij, en dan... dan was er een koning minder.

    Atreyu

    "Had ik al," fluister ik tegen haar lippen aan. Ik kan me geen mooiere prijs dan Fé bedenken. Ik probeer alle passie die door mijn lijf raast met één kus op haar lippen over te brengen. Zo mogelijk druk ik mijn lichaam nog dichter tegen het hare aan.

    Camargue

    "Rae," zeg ik zacht "als je nu niet naar hem toe gaat gebeurt dat sowieso. Blijf je liever met de vraag zitten of het wat had kunnen woorden of waag je het erop met de kans dat het beide kanten op kan gaan?"
    Ik leg mijn hand op de hare en kijk haar indringend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en lipbijtend draai ik ons weer om.
    Onder de lakens probeer ik met een hand mijn onderbroekje uit te doen.
    Ik haal het boven de lakens en gooi het op de grond terwijl ik hem lachend aankijk.
    "Die heb ik niet nodig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Na een tijdje draaide ik me om naar Juléan terwijl ik tussendoor mijn glas liet vullen door de jongen achter de bar. 'Wat ben je stil,' zei ik tegen hem en streelde even met mijn voet langs zijn been. Nam mijn gevulde glas in mijn handen en keek hem plagend aan terwijl ik wachtte op zijn reactie.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    Normaal gesproken was ik niet zo van de drank maar.vanavond wel. Ik was niet dronken noch aangeschoten maar ok dronk eigenlijk nooit. 'Moose als je weg wilt ga ik mee.' Liam kijkt me aan en glimlacht zwakjes. 'Nee.' ik schud mijn hoofd. Ik wil het niet voor hem cam en rae verpesten.

    Rhiannon
    Ik knikte.
    'Ik, ik ga naar hem toe,' zeg ik.
    'Ga je mee terug?' vroeg ik.
    Ik deed de deur open, meteen zag ik hem ik slikte, nu of nooit.

    Liam

    "Moose je hoeft niet te blijven joh." Ik keek hem aan. Zijn gezicht was nog steeds niet te lezen en ik schudden mijn hoofd. Rae en Camargue kwamen net terug van het toilet.

    Rhiannon
    Ik rechte mijn rug even en liep naar Moose toe.
    Ik fluisterde in zijn oor:
    'Ga je mee naar buiten?'
    Ik keek naar hem, wachtend op zijn reactie.

    Moose

    Ik keek haar wat verbaast aan. 'Ga je mee naar buiten?' Ik dacht er niet bij na en knikte. "Tuurlijk." Ik schonk een blik aan Liam en liep toen met Rae naar buiten toe.

    Rhiannon
    Toen we buiten stonden trok er een rilling over mijn rug, het was echt koud.
    Ik keek even naar hem.
    'Je vind me leuk, hè?' vroeg ik.

    Moose

    Je vind me leuk, hè?' Ik voelde dat ik verstijfde. Geweldig ze wist het. "Waarom denk je dat?" Mompelde ik ontwijkend en keek even naar mijn schoenen.

    Rhiannon
    'De anderen weten het ook,' zei ik.
    'Iedereen was zo geheimzinnig aan het doen, en ik zag hoe je naar me keek in het restaurant.'
    Ik keek naar hem voor bevestiging.