• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kus hem teder terug.
    "In dat geval ga ik weer slapen."
    Ik glimlach en draai me weer om. Het spelletje is weer begonnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zie nog net een glimlach op haar gezicht verschijnen voor ze zich omdraait. Ik laat haar doen en ga weer helemaal tegen haar aanliggen. Dit keer ga ik direct op mijn doel af. Ik laat mijn hand tussen haar benen glijden. Ik wrijf over het stofje dat tussen ons huid in zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geobsedeerd mannetje," mompel ik zachtjes
    en ik doe mijn best om mijn lach in te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dan niet," zeg ik haar spelletje meespelend en ik haal mijn handen van haar lijf. Ik ga op mijn rug liggen en kruis mijn armen over mijn borstkas. Vrolijk begin ik haar melodietje te fluiten terwijl ik geveinsd ongeïnteresseerd naar buiten staar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en draai me weer om.
    "Waarom weet je dat je onweerstaanbaar bent?"
    Ik kijk hem grinnikend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Nog steeds fluitend draai ik mijn hoofd langzaam naar Fedea toe. Wanneer ik haar gezicht zie verschijnt er een glimlach op het mijne. Ik draai me terug op m'n zij zodat ik haar beter kan aankijken
    "Zelfvertrouwen," zeg ik lachend "moet je ook eens proberen."
    Gretig zoen ik haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik trek mijn shirt uit en ga weer boven hem hangen.
    "Ga jij me nu echt een les zelfvertrouwen geven?" vraag ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik bekijk haar van kop tot teen en zeg dan
    "Dat is een goed begin, maar misschien moet je wat dichter komen, ik zie niet goed of je het goed doet," alsof ik een instructeur ben.
    Ik lach en neem haar gezicht in mijn handen. Ik kan maar niet genoeg krijgen van de smaak van haar lippen. Mijn handen glijden over haar rug en duwen haar lichaam tegen het mijne aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en kus hem zacht terug.
    "Kun je het nu genoeg zien?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik denk dat ik anders vanavond maar even met Moose terug ga geloof dat het niet zo goed met hem gaat." Ik stuur het expres in een sms naar Cam zodat de rest het niet zou horen of door hebben. Ik kijk naar Moose die met een extreem goede pokerface voor zichuit kijkt.

    Atreyu

    "Nog niet helemaal," glimlach ik terwijl mijn vingers voor kippenvel op haar rug zorgen. Tussen het kussen door probeer ik vluchtige blikken van haar gezicht op te vangen. Ik kan maar geen genoeg van haar krijgen. Als het aan mij lag zouden we dit bed niet meer uitkomen en zou ik haar de hele dag aanstaren, met tussenpozen natuurlijk.

    Camargue

    Ik voel mijn gsm in mijn broekzak trillen en haal hem eruit. Ik heb een sms van Liam.
    "Ik denk dat ik anders vanavond maar even met Moose terug ga, geloof dat het niet zo goed met hem gaat."
    Ik kijk Liam aan en knik subtiel. Bezorgd laat ik mijn blik op Moose vallen. Ik heb er respect voor dat hij zich zo sterk probeert te houden en tegelijkertijd vind ik het ongelooflijk dom van hem dat hij niks wil zeggen tegen Rae.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik kijk gekwetst hoe Liam iets zegt tegen Moose en ze eruit zien alsof ze ieder moment weg kunnen gaan.
    Ik kijk naar Camargue, wanhopig.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ben ik dan zo goed dat je er geen genoeg van krijgt?"
    Ik por zacht zijn borst.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 20:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik zie hoe wanhopig Rae me aankijkt, ik zie hoe vastberaden Moose haar blik ontwijkt en ik zie hoe graag Irial terug bij Rae wil komen staan. Ik heb geen idee wat te doen en voel spontaan een kloppende hoofdpijn opkomen. Het gevoel van onmacht doet letterlijk pijn en ik grijp naar mijn hoofd terwijl de tranen in mijn ogen springen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik zie hoe Cam kijkt en schrik, ze heeft waterige ogen en grijpt naar haar hoofd
    Direct zonder twijfel trek ik haar mee richting de wc's.
    En ik graai even in mijn tas.
    'Hier een paracetamol en wat water, dat helpt tegen hoofdpijn,' zeg ik zorgzaam.
    Ik kijk bezorgd naar haar.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 20:25 ]