• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    grey]Ik wil terug opstaan D:[/grey


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Alles goed?" Fluister ik zachtjes tegen Moose terwijl hij een cocktail bestelt. "Mijn sigaretten zijn bijna op." Mompeld hij terug. Ik frons. "Jij was toch een partysmoker?" Ik gromt wat onverstaanbaars en negeert me verder,

    Atreyu

    Net voor ik de droomwereld kan binnenwandelen, bereiken kleine geluidjes uit Fé's mond me en word ik terug de werkelijkheid ingetrokken. Ik open mijn ogen en een klein lachje kruipt over mijn lippen. Ik laat mijn hand onder haar t-shirt verder naar boven glijden. Mijn andere hand speelt met een verdwaalde lok van haar haar. Aan de kleine veranderingen in haar ademhalingen en bewegingen merk ik dat ze wakker begint te worden.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 22:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik draai me even om en open mijn ogen. Ik kijk recht in de mooie ogen van Trey.
    Dan pas merk ik dat zijn hand nog steeds onder mijn shirt zit.
    "Ahum," fluisterde ik schor. Ik keek hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hé," glimlach ik naar haar.
    Ik laat mijn hand over haar rug glijden en trek mezelf zo dichter naar haar toe. Ik lig zo dicht tegen haar aan dat ik het op en neergaan van haar borstkas tegen de mijne aanvoel. Teder druk ik mijn lippen op de hare.
    "Was je mooi aan het dromen, prinses?" fluister ik met een schuin lachje tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmm, ja." Ik grinnik.
    "Over knappe jongens die me leuk vonden." Ik kijk hem lachend aan en
    druk een kus op zijn lippen.
    "Ik geloof niet dat jij er tussen zat."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Niet?" vraag ik vals geschrokken. Ik maak een denkgezicht en zeg
    "Hmm, best logisch. Waarom zou je dromen over iets dat je al hebt?"
    Ik glimlach en kus haar. Mijn hand glijdt subtiel weer naar de voorkant van haar lichaam. Mijn wijsvinger dwaalt plagend tussen haar borsten in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en kus hem teder terug.
    Ik kijk naar zijn vinger, en kijk dan lachend naar hem.
    "Vermaak je jezelf een beetje?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik hoopte eigenlijk jou een beetje te vermaken en dat we dan straks elkaar een beetje kunnen vermaken," zeg ik fluisterend met een grijns.
    Met nog steeds enkel mijn wijsvinger op haar huid laat ik mijn hand naar beneden gaan. Ik pauzeer even bij haar navel, waar ik er met mijn vingertopje enkele cirkeltjes omheen maak. Ik haak mijn vinger onder het randje van haar onderbroekje en laat het dan weer tegen haar huid aanknallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en sla mijn benen over elkaar.
    "Het is niet omdat gisteravond zo geweldig was,
    dat we dat nu voor de rest van ons leven gaan doen, he?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh nee, absoluut niet, nog een keertje of vijf en dan is het uit met de pret, dan nooit meer" zeg ik spottend met haar opmerking. Ik laat mijn lippen haar hals liefkozen. Zachtjes bijt ik in het zachte vlees.
    Mijn hand is ondertussen weernaar boven gegleden en mijn vingertoppen strelen over haar ribben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en sluit mijn ogen.
    "Hoe graag ik zou willen, ik zou toch ook graag eens dit bed uitkomen."
    Ik grinnik.
    "Als mijn ouders vragen wat we dit weekend gedaan hebben, wil ik niet helemaal liegen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het is pas drie uur 's nachts," mompel ik tegn haar hals aan "we doen morgenochtend wel iets anders." Ik leg mijn hand op haar wang en kijk haar in de ogen. Ik zou niemand haar van me laten afnemen. Niet zonder gevolgen. Vol passie en lust druk ik mijn lippen op de hare, ik hou vol tot ik zelf bijna geen adem meer over heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Drie uur? Waarom heb je me dan wakker gemaakt?"
    Ik grinnik en beantwoord liefdevol zijn kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Heb ik dat?" vraag ik grijnzend voor ik nog een kus op haar lippen druk.
    "Oops. Misschien was ik toch jaloers op die mannen in je dromen."
    Ik laat mijn vingers de holte onder haar kaaklijn beroeren terwijl ik opnieuw van haar lippen proef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.