• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Hey Melody." Zeg ik als ze naast ons is komen staan. Ze glimlacht en zegt mij en Camargue ook gedag. Ik kan het niet laten Cam haar hand vast te houden. Ik wil niet hebberig overkomen maar het voelde gewoon zo fijn haar voor mezelf te hebben.

    Melody

    Mijn blik gleed nieuwsgierig over de groep heen, leek iedereen nou ineens een stelletje te zijn? Cam en Liam, Rae en Moose, Juléan en Eleanor.. Lang leve de liefde, ik grinnikte even zachtjes en liep daarna richting de bar om wat te drinken te bestellen. Wachtend op mijn drinken speelde ik wat verveeld met een bierviltje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik moet lachen om Fedea's woorden en tegelijk ben ik vertederd dat het haar zoveel moeite kost om de zin uit te spreken. Al snel is er opnieuw geen tijd meer om te denken. Ik hou haar heupen vast en beweeg de mijne iets sneller. Ik voel hoe het ritme van mijn ademhaling een heel stuk minder ritmisch wordt en kus haar nog een keer.

    Camargue

    Ik lach naar Melody en ben oprecht blij dat ze er ook is. Ondertussen voel ik Liam's hand in de mijne en mijn glimlacht gaat met 250 kilowatt meer stralen. Terwijl Melody een aan de bar op drinken staat te wachten zeg ik tegen Juléan en Eleanor
    "Is er iets dat wij moeten weten?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Terwijl mijn blik nog op Juléan was gericht hoor ik Cam langs me iets vragen waarop ik haar kant op kijk. 'Is er iets dat wij moeten weten' vraagt ze. 'Ehh, dat weet ik niet, wat zou je willen weten?' reageerde ik en keek even vluchtig naar Juléan. Inmiddels waren de meeste onder ons tot koppel gevormd maar Juléan en ik waren geen stel, we hadden geen relatie. Hooguit elkaars lichamelijke behoeftes vervuld voor nu, iets wat voor mij wel voor herhaling vatbaar was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik vertraag mijn ritme een beetje
    als ik merk hoe onregelmatig zijn ademhaling wordt.
    Mijn hand glijdt even door zijn haar en ik plant mijn lippen weer op de zijnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Fé vertraagt en kust me. Ik grijp mijn kans om de controle weer over te nemen. Zacht grijp ik haar bij haar schouders en zorg er vlotjes voor dat ze weer onderaan komt te liggen. Ik laat mijn handen over haar armen glijden tot mijn vingers zich met de hare kunnen verstrengelen. Dan breng ik haar handen naast haar hoofd en plant mijn lippen in haar hals waar ik lieve kusjes achterlaat.
    Mijn heupen houden een stevig tempo aan.

    Camargue

    "Wat zou je willen weten?" vraagt Eleanor als antwoord op mijn vraag. Aan haar blik naar Juléan te zien merk ik dat het een moeilijke vraag is.
    Ik grinnik en wuif het onderwerp letterlijk weg met mijn hand. Ik knipoog naar Eleanor en fluister
    "Later."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Zal ik anders nog een mens erbij maken?]

    [Van mij mag je ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hihi wat heb je liever vrouw of man?]

    [Dat mag je toch zelf kiezen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha oke ik dacht misschien he je liever het ene dan het andere]

    Fedea

    Ik schrik even als hij ons wat omdraait,
    maar ik herpak me snel.
    Ik sla mijn benen weer om zijn middel en trek hem tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik knik licht met mijn hoofd terwijl een glimlach op mijn lippen speelt. 'Later is goed,' reageer ik terug terwijl mijn handen met een leeg glas spelen. Ik por Juléan nog een keer zacht, hij zat met zijn gedachten volgens mij op een comleet andere wereld.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik laat een van haar handen los en laat de mijne naar beneden glijden. Ik raak haar huid amper aan. Bij haar navel maak ik even cirkeltjes om dan verder naar beneden te gaan. Terwijl ik haar kus streel ik haar. Dan duw ik nog wat dieper en bijt zacht ik haar lip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Dat is de druppel en ik voel mijn hoogtepunt naderen.
    Een luide kreun ontsnapt aan mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.