• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar kan Madeline invallen?]

    [Iri loopt alleen in het park]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze gaat daar wel heen (:]

    Madeline

    Met mijn schoudertas over mijn linkeschouder en loop door het parkje heen. HEt is al donker buiten maar ik wil nog niet naar huis. De maan staat hoog aan de hemel en ik kijk er geboeit naar.

    [ Wie mag Melody lastig vallen? Die zit zich te vervelen op haar barkrukje :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik sidder wanneer ik haar lichaam rond me voel opspannen. Het duurt niet lang of zuchtend bereik ik ook mijn hoogtepunt. Ik blijf even over Fé hangen, hijgend. Ik kus haar lippen die een beetje zout smaken. Ik vind het niet erg en lik de mijne af. Liefdevol druk ik een kusje op haar wang.

    Irial

    Plots zie ik een meisje lopen en de grote broer in me komt naar boven. Ik zou wat doen mocht dat mijn zusje zijn die hier 's nachts alleen ronddwaalt.
    "Hé," roep ik haar toe "wat doe jij hier alleen?"
    Bezorgd kijk ik haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kijk geschrokken op. "wat doe jij hier alleen?" Er staat een wat oudere jongen voor me. "W-waarom wil je dat weten?" Vraag ik deels achterdochtig en deels verlegen. Ik kijk hem fronsend aan.

    Fedea

    Ik open langzaam mijn ogen en kus hem teder terug.
    "En nu weer slapen?" vraag ik langzaam na een tijdje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik zie haar blik, ze lijkt wel bang.
    "Hé van mij hoef je geen schrik te hebben, maar dat betekent niet dat iedereen zo is. Meisjes van - hoe oud ben je? -horen op dit uur niet alleen in het park te lopen. Is er niemand die je naar huis kan brengen?"
    Ik kijk of ik niemand in de buurt zie die bij haar zou kunnen horen.

    Atreyu

    Ik rol van haar af en ga naast haar liggen. Terwijl ik de warme dekens over ons heen trek verberg ik mijn hoofd in haar hals.
    "Your wish is my command," mompel ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Ik ben zestien hoor.' Zeg ik en glimlach nu voorzichtig. 'Ik heb écht geen begeleiding nodig ik wil gewoon even niet naar huis.' Ik kijk naar mijn schoenen. Ik wil zijn bik niet zien.

    Fedea

    Ik sla mijn armen om hem heen en nestel me tegen hem aan.
    "Slaapwel," mompel ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Luister ik heb een zus van jou leeftijd en ik zou gek worden mocht ik weten dat zij hier alleen- wacht, je wilt...niet... naar huis?
    vraag ik, de woorden uitproberend omdat ze zo gek klinken terwijl ik oogcontact probeer te zoeken. Ik weet niet waarom ik me het lot van een vreemde aantrek, maar ik kan het niet helpen. Ze heeft iets mysterieus over zich heen.

    Atreyu

    Ik neem haar kin voorzichtig vast en dwing haar zacht naar mij te kijken. Ik kus haar nog een keer zoals de eerste keer in mijn slaapkamer en vlei me dan dankbaar nog dichter tegen haar aan. Snel genoeg vallen mijn ogen dicht en verwelkomt de droomwereld me weer. Onbewust weet ik dat deze wereld me niet te bieden heeft dat de realiteit kan overtreffen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Nee, ik wil niet naar huis nee.' Ik kijk hem aan. Hij had mooie ogen waardoor ik even in de war raakte. 'En wat kan jou het schelen? Je kent me niet.' Mijn stem was heser bij die worden en ik schraap mijn keel eventjes.

    Irial

    "Misschien ben jij ook wel iemands zusje," antwoord ik rustig op haar vraag. Ik ben zelf in de war waarom het me echt zo kan schelen, maar het is nu eenmaal zo.
    "Als je niet naar huis wilt, wil je dan wat gezelschap?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Ik ben niemand zijn of haar zusje.' Antwoord ik rustig.'
    "Als je niet naar huis wilt, wil je dan wat gezelschap?" Ik kijk hem aan. 'Ik weet niet wat ik wil.' Ik kijk terug naar de maan die op ons neer schijnt.

    Irial

    "Dat is een zegen," mompel ik zachtjes.
    Ik weet maar al te goed wat ik wel en telkens lijkt het me door de vingers te glippen. Rae's gezicht verschijnt opnieuw voor mijn ogen en ik kan me inbeelden hoe prachtig de maan op haar bleke haren zou weerkaatsen. Ik schud mijn hoofd en steek mijn handen in mijn zakken. Nerveus laat ik mijn tong over mijn piercing gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.