• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    Ik rolde met mijn ogen. "Ja.. Oke ik vind je leuk." Ik stak mijn handen diepen in mijn zakken om ze warm te houden.

    Rhiannon
    Ik keek naar hem.
    'Heb je dan niet door wat ik voor jou voel?' vroeg ik, aangezien hij zijn ogen rolden kwam er een beetje woede naar boven.
    Alsof het niets was.

    Moose

    "Waar héb je het over?" Ik keek haar niet begrijpend aan. "Ik heb het toegegeven oke?" Ik besloot op het muurtje te gaan zitten en keek weg van Rae.

    Rhiannon
    Ik voelde me ineens heel klein.
    Mijn ogen werden een beetje waterig en ik dook een beetje in elkaar, ik kon er niet tegen als mensen boos op me waren.
    'M.. maar,' meer kwam er niet uit, ik draaide mijn rug naar hem toe zodat hij niet kon zien dat ik op het punt stond om te gaan huilen.

    Moose

    Ik zucht als ik Rae zie. "H-het spijt me." Breng ik moeizaam uit. Ik sta op en sla mijn arm om haar schouder. "Sorry Rae."

    Rhiannon
    Ik voelde zijn arm om mijn schouder.
    'Ik..ik wil je gewoon niet kwijt, en ik dacht dat jij mij ook leuk vond,' zei ik.
    'Sorry,' zeg ik erachteraan.

    Moose

    Ik schud mijn hoofd. "He wat?" Ik draai haar een haar schouders naar me toe. "Je vind me leuk? En wat over die jongen binnen dan?" Ik snapte er nu echt niets meer van.

    Rhiannon
    Ik keek hem aan.
    'Die is niet zo leuk als jou,' zeg ik.

    Moose

    "Dus.. Je vind mij leuker." Ik keek haar nogal ongelovig aan. Ik kon het bijna niet geloven. Ik hield haar schouders nog steeds vast en wachten op een antwoord.

    Rhiannon
    'Ja,' zei ik.
    Ik keek hem nog steeds aan, hij was knapper dan Irial, dat zeker.

    [Rae valt op uiterlijk xD]

    Moose

    "Dus als ik dit deed vond je dat niet erg?" Ik trok haar zachtjes iets dichter tegen me aan.

    Rhiannon
    'Geen probleem mee,' zeg ik.
    En ik kijk omhoog, hij is best wel wat groter dan mij, maar dat maakt niets uit.

    Moose

    Ik kijk naar beneden en lach zachtjes. Ze zag er schattig uit. "Heb je het koud?"

    Rhiannon
    Ik knik.
    'Een beetje,' en ik zie het als excuus om nog dichter tegen hem aan te kruipen.

    Moose

    "Wil je mijn jas?" Ik laat haar los om hem voor haar uit te doen. Ik leg hem zachtjes rond haar schouders en trek haar mee naar het muurtje. Ik leun er tegen aan en zelfs nu ik half zit ben ik nog steeds langer.