• Het begon allemaal op twitter. M'n beste vriend had ruzie en ik besloot maar te helpen. Een andere jongen hielp hem ook en ik gooide NF op hem. Hij followde me terug en hij vond me ava leuk (profielfoto). Ik bedankte hem en we begonnen te msn'en .
    Hij was lief en gaf me Complimentjes. M'n beste vriend kende hem en HIj vond het een aardige gozer. Hij was wel iets voor mij Zei die.

    Ik was aan het skypen met hem en hij wou wat in mijn bio zetten op twitter. Ik ga mijn wachtwoord en hij schreef iets heel liefs. Ik begon hem leuk te vinden. Leuk leuk. Ik kreeg zijn wachtwoord en ik zette zijn account in mijn telefoon. Ik kreeg zijn DM's binnen. Wat was dat? Ik was niet de enige meid van zijn dromen. Er waren nog 6 meiden tegen wie die zo lief praatte. Ik vertelde het m'n beste vriend en Hij had met hem gepraat. De jongen die leuk begon te vinden begon opeens Kortaf te doen. Hij begon te doen alsof we nooit Gepraat hadden.
    Ik en me beste vriend ,pascal , zaten te skypen. Pascal wou een groepsgesprek op msn en we deden dat . Pascal vroeg aan kevin of die me leuk vond. HIJ ZEI JA. Pascal werd boos en zei dat ik met hem ging trouwen. Kevin zei dat ik met hem ging trouwen. Kortom , een grote ramp.
    Nu doet Kevin opeens poeslief .. Wat moet ik doen ? Moet ik terug komen bij Kevin ? De jongen die me hart heeft gebroken maar ook weer heeft geheeld. De jongen die niet alleen tegen mij zo lief was . De jongen op wie ik stapelverliefd ben


    You glow differently when you're actually happy.

    Geen idee. Succes!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik snap het niet je verhaal, maar 1 ding snap ik wel:
    Waarom geef je, je wachtwoord aan hem en hij die van jouw O.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wow, dat was een beetje vaag.
    Je kan het altijd een kans geven!
    Veel succes...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Niet teruggaan. Hij heeft het je al eens geflikt,waarom zou je hem dan vertrouwen? En het was niet 1 meisje,maar 6!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Daemon schreef:
    Ik snap het niet je verhaal, maar 1 ding snap ik wel:
    Waarom geef je, je wachtwoord aan hem en hij die van jouw O.o?


    Ik gaf mijn wachtwoord die iets in mijn Bio kon zetten op twitter haha . Toen kende ik hem al een Maand of 2


    You glow differently when you're actually happy.

    HAAPPPYYYY schreef:
    (...)

    Ik gaf mijn wachtwoord die iets in mijn Bio kon zetten op twitter haha . Toen kende ik hem al een Maand of 2


    Ik ken mijn vriend nu 6 maanden en we gaan 4 maanden met elkaar en wij weten elkaars wachtwoorden ook niet?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    HAAPPPYYYY schreef:
    (...)

    Ik gaf mijn wachtwoord die iets in mijn Bio kon zetten op twitter haha . Toen kende ik hem al een Maand of 2

    Je kende hem pas 2 maanden. Je moet NOOIT je wachtwoord aan iemand geven, dat is gewoon niet slim. Ik zou hem veranderen als ik jouw was. Je weet maar nooit (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Je kende hem pas 2 maanden. Je moet NOOIT je wachtwoord aan iemand geven, dat is gewoon niet slim. Ik zou hem veranderen als ik jouw was. Je weet maar nooit (cat)


    Ik Heb het verkeerd gezegd .. Ik bedoelde dat ik mijn Account in zijn telefoon had gezet en daarna der weer had uitgehaald.


    You glow differently when you're actually happy.

    HAAPPPYYYY schreef:
    (...)

    Ik Heb het verkeerd gezegd .. Ik bedoelde dat ik mijn Account in zijn telefoon had gezet en daarna der weer had uitgehaald.

    ....Oké c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor