• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik lach naar hem.
    En het begint weer te sneeuwen, mooie grote sneeuwvlokken dwarrelen naar beneden.
    'Maar, dan zou je het ook niet erg vinden als ik..' zeg ik, en ik zoen hem zachtjes.

    Moose

    Ik sluit mijn ogen en kus haar terug. Mijn linkerhand trekt haar aan haar middel dicht tegen me aan terwijl mijn rechterhand zang haar gzicht streelt.

    Rhiannon
    Dichter tegen Moose aan kan bijna niet, ik voel zijn hand langzaam over mijn gezicht strijken en ik sla mijn armen om zijn nek heen.

    Moose

    Haar lippen zijn zacht en warm ondanks dat het buiten behoorlijk koud is. Ik voel de kou zelf niet, ik kon vrij goed tegen koude weersomstandig heden misschien kwam het door mijn dieren vorm?

    Liam

    "Zou het goed gaan daar buiten?" Mompelde ik naar Camargue. Ik wierp een on opvallende blik op de jongen met wie Rae daarvoor nog had staan praten.

    Atreyu

    Ik zie haar onderbroekje voor mijn ogen bengelen en dan gooit ze het lachend weg.
    "Die heb ik niet nodig."
    Ik moet lachen en trek haar weer tegen me aan. Mijn lippen hechten zich vast aan de hare en mij handen gaan op zoektocht over haar lichaam. Ik geef een speels tikje op haar billen terwijl ik voorzichtig in haar onderlip bijt. Lachend kijk ik haar aan.

    Camargue

    Rae troont Moose mee naar buiten om te praten. Mijn nieuwsgierigheid wordt geprikkeld en het is alleen maar omdat Liam en de anderen hier nog staan dat ik me kan inhouden hen te volgen.
    "Zou alles goed gaan daarbuiten?" vraagt Liam na een tijdje.
    "Ja, laat hen maar. Ze komen er wel uit."
    Ik volg zijn blik naar Irial die net ons richting uitkijkt. Ik haal mijn schouders op en zeg zonder geluid
    "Sorry," naar hem.
    Ik vind het best jammer voor hem, ookal ken ik hem niet. En om eerlijk toe te geven vind ik hem knapper dan Moose. Maar ik had Rae beloofd haar bij haar keuze te steunen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en kus hem passioneel terug.
    "Nu is het jouw beurt iets uit te trekken," fluister ik op een zwoele toon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Als hij langzaam zijn lippen van de mijne haalt krijg ik het heel koud.
    'Zullen me waar weer naar binnen gaan?' vraag ik aan hem.
    Het begint steeds harder te sneeuwen.

    Moose

    Ik knik. "Goed idee." Ik laat haar los en schud dan de sneeuw uit mijn haar. "Hou de jas maar aan." Zeg ik als ze hem terug wilt geven.

    Rhiannon
    Ik lach naar hem terwijl we weer naar binnen gaan,
    binnen word ik overspoeld door warmte.
    Ik trek zijn jas uit en geef hem nu wel terug.
    'Naar de anderen toe?' vraag ik aan hem.

    Moose

    "Is goed." Ik loop terug naar Liam en en Camargue en ga een stuk vrolijker naast ze staan.

    Rhiannon
    Met een grote lach op mijn gezicht ga ik weer op de barkruk zitten.
    'Hey hoe gaat het hier?' vraag ik aan Camargue.

    [Willen jullie alsjeblief proberen om meer dan één of twee zinnetjes te schrijven?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry :$ zal t vanaf nu proberen :)]

    Camargue

    Ik zie Rae en Moose terugkomen, beide met een lach op hun gezicht en kan wel raden wat er gebeurt is. Rae komt op een barkruk zitten en vraagt
    "Hoe gaat het hier?"
    Ik glimlach terug en antwoord
    "Een heel stuk beter."
    Dan laat ik mijn blik naar Eleanor en Juléan glijden en een grijs verschijnt op mijn gezicht.

    Atreyu

    "Maar je hebt niks meer aan," antwoord ik met een pruillip. Ik weet heus wel wat ze bedoelt, maar ik kan het niet laten haar te plagen. Vlotjes weet ik haar weer onder mijn lichaam te krijgen. Ik worstel even om mijn boxershort uit te krijgen omdat ik ongeduldig word.
    "Zo beter?" vraag ik voor ik mijn lippen op de hare druk.

    Irial

    Ik zie het roodharige meisje haar schouders naar me ophalen, gevolgd door een geluidsloze sorry. Dan weet ik al dat ik het kan vergeten. Geld zat, maar het enige dat ik echt wil kan je er niet mee kopen. Geen liefde voor Irial. Dan zie ik Rae terug binnenkomen met een van haar vrienden naast zich, beiden een stuk vrolijker dan toen ze buiten gingen. Ik bestel meteen een whiskey en wissel van plaats met Mathan zodat ik er niet hoef naar te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.