• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wil je nu serieus dat ik 'stop' zeg?"
    Ik grinnik.
    "Wat doen we dan met die grote jongen?"
    Heel subtiel wreef ik er zachtjes over en beet op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Sssh," beveel ik hem "we gaan een leuke avond hebben en die ga ik voor niemand verpesten. Het gaat wel over."
    Ik zet mijn beste glimlach op in de hoop dat Liam het dit keer wel gelooft. Voor hij nog wat kan zeggen vraag ik aan de rest
    "Wie wil er nog wat drinken."

    Atreyu

    Een zucht verlaat mijn lippen wanneer ik Fé's hand naar beneden voel glijden.
    "Nee," zeg ik schor "dat wil ik niet. Maar ik wil je ook niet pushen."
    Ik moet moeite doen om alle woorden uit te spreken terwijl Fedea over mijn lid wrijft. Het is vast een heel gek zicht, maar dat kan me op dit moment niet schelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Cam ik heb geen leuke avond als ik weet dat jij je niet goed voelt. Als je naar huis wilt breng ik je wel de rest kan gewoon gaan als ze dat leuk vinden." Ik zeg het expres zacht zodat de rest het niet hoord.

    Fedea

    Ik laat mijn hand over zijn onderbuik glijden.
    "Je pusht me niet, dat weet je."
    Ik kus hem zachtjes.
    "Het feit dat ik gisteren zo makkelijk zo ver kon gaan met jou, het was magisch."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Liam, het gaat wel. Ik wil niet naar huis," zeg ik terwijl ik hem bijna smekend aankijk. Ik heb niet lang meer met mijn vrienden, dan wil ik elk moment dat ik bij hen kan zijn daar ook toe benutten. Ik ga dichter bij hem staan en moet op mijn tippen staan om hem een kusje te kunnen geven. Meteen springen mijn gedachten weer naar gisteren en ik kan een grijns niet onderdrukken.

    Atreyu

    Gerustgesteld laat ik haar me kussen. Ik moet grinniken bij het woordje 'magisch' omdat ik me dan meteen eenhoorns en regenbogen voorstel. Ik schud de gedachten van me af en concentreer me weer op Fé.
    Ik kus haar en laat mijn tong zacht over haar lippen glijden, als smeekbede om binnen te mogen. Terwijl ze hierdoor afgeleid is laat ik me voorzichtig in haar glijden. Iets minder voorzichtig dan gisteren begin ik haar te neuken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik zit te twijfelen of ik nog een rolletje aanmaak...*denkt, wel of niet?* ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Completely up to you, je mag er max 3 ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes en sla mijn benen weer om zijn middel, net zoals ik gisteren had gedaan. Ik open traag mijn lippen en bijt zachtjes op zijn tong.
    Iets gretiger kus ik hem en begin zachtjes te hijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hmmz... Ik twijfel tussen een wachter of gewoon een mensje, wil igg een meisje :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Wanneer ze zacht op mijn tong bijt, lopen de rillingen over mijn hele lichaam. Hartstochtelijk kus ik haar terug. Als ze begint te hijgen is het hek helemaal van de dam. Ik laat me langzaamaan steeds iets sneller en dieper in haar glijden, bij elke stoot wordt het iets ruwer.
    Ik laat haar lippen los en kus haar hals, zachtjes zuig ik op een stukje van het tere vel tot er net geen zuigplek ontstaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    'Wie wil er nog wat drinken,' vraagt Camargue.
    'Ik hoef niks,' antwoord ik.
    Ik leun een beetje achterover, ik kijk weer even naar Moose, en ik zie dat hij terug kijkt

    [We zijn echt al super lang bezig met 2 dagen xd]

    Moose

    Ik knipoog snel naar Rae en kijk dan weer even de kamer rond. Ik nam nog maar een slokje van mijn drinken en besloot dat ik bij Rae wilde staan. Dus stond ik op naast haar op een van de bar krukken te kunnen gaan zitten.

    Liam

    Ik grijns ook. Ik wist wel waar ze over aan het denken was. "Goed dan." Geef ik toe en kus haar voorhoofd. Mijn linker arm rust om haar schouders.

    Rhiannon
    Ineens staat Moose op en loopt naar me toen en schuift er een barkruk bij.
    Ik lach naar hem, en pak zijn hand vast.
    Ze hand is lekker warm, aangezien het hier ook best warm is.

    Camargue

    Ik kijk Liam lief aan wanneer ik mijn zin en op de koop toe ook nog een kusje krijg. Rae heeft ondertussen al aangegeven dat ze niks hoeft om te drinken en ik laat mijn blik het groepje rondgaan, wachtend op een antwoord van de anderen. Ik voel Liam's arm om mijn schouder en leg bijna automatisch mijn hand erop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik kan echt niet zonder je." Mompel ik tegen haar wang/kaaklijn aan. Ze maakte me gelukkig, of gelukkiger dan ik al was sinds ik haar had ontmoet.