• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Er komt een vrouwelijk wachter aan voor Moose (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    [Er komt een vrouwelijk wachter aan voor Moose (: ]


    Yeaaah!

    Fedea

    Ik kreun hard als hij iets ruwer doet, en begin ongecontroleerder te ademen.
    Eigenlijk wil ik helemaal nog niet klaarkomen, maar toch klem ik mijn benen stevig om zijn middel, en probeer het toch nog uit te stellen.
    Zacht leg ik mijn hand onder zijn kin, en dwing hem zachtjes me aan te kijken.
    Met een opgewonden blik kijk ik in zijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik voel haar hand onder mijn kin die mijn hoofd zacht omhoogduwt. Ik kan niet anders dan tevreden grijnzen wanneer ik haar gezicht zie. Ik hou haar blik vast en kus haar dan. Mijn hand zoekt haar borst om er zachtjes in te kneden. Ik vertraag even en fluister in Fé's oor
    "Nu nog niet, prinses."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee," hijg ik zacht.
    Ik trek hem tegen me aan en kus hem gretig.
    "Nietstoppen," fluister ik in sneltempo tegen zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Waar kan ik Melody droppen, ook in de bar?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik moet glimlachen om Liam's woorden. In mijn buik ontpoppen duizenden rupsjes zich tot prachtige vlinders die meteen alle kanten uitvliegen. Enkel en alleen al door het geluid van zijn stem. De hoofdpijn verdwijnt voor een stukje. Plots bedenk ik me iets
    "Hé Moose," zeg ik dan "waar hangt Melody uit?"

    Atreyu

    Ik kan niet anders dan tegen haar lippen aan lachen. Dan kus ik haar opnieuw terwijl ik het tempo een beetje opvoer. Ik kan me niet herinneren dat seks ooit al zo heerlijk geweest is. Ik geniet ervan om Fé plezier te bezorgen, in plaats dat ik aan dat van mij denk. Al laat ik het natuurlijk niet helemaal op de achtergrond.

    Irial

    Plots krijg ik het veel te benauwd hierbinnen en ik neem afscheid van Mathan. Ik groet de bartenders en vertrek naar buiten. Ik kan het niet laten om even bij Rae en de jongen die duidelijk zoveel voor haar betekent te stoppen.
    "Veel geluk," zeg ik met een glimlach en een knipoog. En ik meen het ook echt. Ik ben niet iemand die niet tegen zijn verlies kan. Of zo uit ik me toch niet. Ik kan niet ontkennen dat het niet steekt.
    Voor iemand iets kan zeggen dragen mijn voeten me alweer verder. Buiten is de kou een aangename verfrissing en de sneeuw een geschenk uit de hemel. Ik loop naar het parkje waar ik doelloos even ronddwaal. Ik pas mijn situatie graag aan aan mijn emoties. Op dit moment voel ik me alleen en dat ben ik dan ook maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit mijn ogen tijdens onze kus en open ze erna weer.
    Als hij helemaal in me zit, rol ik ons zo voorzichtig mogelijk om.
    Zachtjes beweeg ik nu mijn heupen en buig me voorover om vluchtige kusjes op zijn borst te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Snel ritste ik mijn jas dicht en trok de muts van mijn jas over mijn hoofd. Een smsje van Moose vertelde me dat ze in de bar waren dus ik besloot om ook maar eens die kant op te gaan. Snel smste ik hem terug dat ik eraan kwam en liep het appartement uit, om door de sneeuw heen naar de bar te lopen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:08 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rhiannon
    'Veel geluk,' zei Irial toen hij langs liep, ik vond het wel lief dat hij zo lief reageerde.
    Ik keek even naar Moose en glimlachte naar me, en ik verstrengelde onze vingers.
    Waarom word iedereen nu ineens verliefd? Wel leven al eeuwen samen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:09 ]

    Moose

    Ik zag het smsje van Melody en glimlachte. Was ik verliefd op Rhiannon? Geen idee. Ik vond haar gewoon heel erg leuk. Ik zag Melody binnen komen en zwaaide naar haar.

    Melody

    Zodra ik de bar binnenliep zag ik Moose naar me zwaaien waarop ik enthousiast terug zwaaide. Terwijl ik richting de groep liep schudde ik de natte sneeuw van mijn jas en muts af, tot ongenoegen van sommige waarop ik ze een verontschuldigende blik wierp. 'Ugh, het sneeuwt!' zei ik tegen Moose en begroette Rae. Daarna keek ik even vlug om me heen om te kijken wie er nog meer waren en grijnsde even breed naar Cam en Liam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Hoe kom jij zo behendig?" lach ik haar toe.
    Er waren vele meisjes voor haar met meer ervaring die er op die manier voor gezorgd hadden dat we uit het bed belandden. Ik wacht het antwoord niet af en leg mijn handen in haar nek waarop ik haar kus.
    Telkens zij haar heupen beweegt duw ik de mijne een beetje omhoog om dieper te raken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik haal mijn schouders op.
    "Jij brengt het beste in me boven?" gok ik als ik genoeg adem bijeen heb gespaard. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en laat mijn heupen weer bewegen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Na een tijdje draaide ik me om naar Juléan terwijl ik tussendoor mijn glas liet vullen door de jongen achter de bar. 'Wat ben je stil,' zei ik tegen hem en streelde even met mijn voet langs zijn been. Nam mijn gevulde glas in mijn handen en keek hem plagend aan terwijl ik wachtte op zijn reactie.


    [Eleanor wants some julean attention :3
    En iedereen natuurlijk een fijne kerst!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'