• Heejj,

    Ik vind het echt onwijs leuk om hier op Quizlet verhalen te schrijven, maar ik ben zo iemand die meestal geen motivatie heeft om verder te schrijven als er (bijna) niemand is die het wil lezen.
    Daarom ben ik op zoek naar een verhaal wat veel mensen zouden willen lezen.

    Dus, wat zouden jullie leuk vinden om te lezen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik lees niet zo vaak stories, alleen als ik ze écht origineel vind (:


    Not all those who wander are lost.

    Onbekende personen, sowieso.

    Ik lees graag twilight of glee. Het zou wel luek zijn als dat beide door elkaar zou komen ofzo of gewoon een orgineele glee die zijn er niet veel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alucard schreef:
    Onbekende personen, sowieso.

    Dit. & wees origineel. Bedenk eerst een strakke verhaallijn etc. Natuurlijk moet je schrijfstijl je ook nog mee zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oké

    Heeft iemand anders nog een idee?

    Wat lezen jullie liever? Fantasy of real life?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:17 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Als je veel lezers wilt, moet je iets over 1D schrijven. Hoewel niemand zegt dat ze dat willen lezen, worden die toch het meest gelezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik denk dat taize gelijk heeft.

    Taize schreef:
    Als je veel lezers wilt, moet je iets over 1D schrijven. Hoewel niemand zegt dat ze dat willen lezen, worden die toch het meest gelezen.


    I know, alleen heb ik één probleem: ik weet namelijk niks van one direction, haha


    Keep your head up, keep your heart strong

    Story*

    En als iemand alleen voor de reacties schrijft, lees ik sowieso niet. Het verhaal moet uit jezelf komen, alleen dan kun je er iets goeds van maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Story*

    En als iemand alleen voor de reacties schrijft, lees ik sowieso niet. Het verhaal moet uit jezelf komen, alleen dan kun je er iets goeds van maken.


    Ik zal ook nooit een verhaal aanmaken waar ik geen feeling mee heb, omdat daar toevallig veel lezers voor zijn. Maar ik vind het wel leuk om reacties te krijgen.

    Het is trouwens storie meid, hoe raar dat ook klinkt, maar er staat echt "Mijn Stories" in die lijst...


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Ik zal ook nooit een verhaal aanmaken waar ik geen feeling mee heb, omdat daar toevallig veel lezers voor zijn. Maar ik vind het wel leuk om reacties te krijgen.

    Het is trouwens storie meid, hoe raar dat ook klinkt, maar er staat echt "Mijn Stories" in die lijst...

    Nee, het is story. met meervoud is inderdaad op ies. het komt van het Engels daar is het vaak -y enkelvoud -ies meervoud.


    Ex astris, sciencia

    ThoseWords schreef:
    (...)

    I know, alleen heb ik één probleem: ik weet namelijk niks van one direction, haha

    Google het ^^
    En het is wel story, dat is engels en het meervoud daarvan is inderdaad stories.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    Google het ^^
    En het is wel story, dat is engels en het meervoud daarvan is inderdaad stories.



    Haha, oké. Maar erg belangrijk vind ik het ook niet of het story of storie is...

    Maar, nee, dat googlen is niks voor mij. Ik wil namelijk geen verhaal gaan schrijven waar ik geen feeling mee heb.


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)


    Haha, oké. Maar erg belangrijk vind ik het ook niet of het story of storie is...

    Maar, nee, dat googlen is niks voor mij. Ik wil namelijk geen verhaal gaan schrijven waar ik geen feeling mee heb.

    Haha, snap ik, maar het is wel de oplossing om veel lezers te krijgen. Sowieso doen fanfics het vaak beter dan niet-fanfics. Is er niet iets anders populairs waar je fan van bent?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ThoseWords schreef:
    (...)


    Haha, oké. Maar erg belangrijk vind ik het ook niet of het story of storie is...

    Maar, nee, dat googlen is niks voor mij. Ik wil namelijk geen verhaal gaan schrijven waar ik geen feeling mee heb.


    :W Spelling is always important, actually.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.