• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Terwijl hij strak voor zich uitstaarde, zag ik zijn ogen af en toe even opzij schieten. Ik kon het niet helpen dat ik hier van genoot. Op zeker dat ik hem aan het uitdagen was, wachtend tot wanneer hij zich niet meer kon inhouden en zou gaan happen. ‘Ik zal er dan wel voor zorgen dat je nooit lang voor paal staat,’ grijnsde ik met een plagende blik terug terwijl ik mijn telefoon uit mijn jaszak haalde. Cam had gesmst dat ze naar de bar waren gegaan. ‘ Plannen gewijzigd, het word een drankje aan de bar,’zei ik daarna tegen Juléan. Bar, drankjes.. Dat kon nog leuk worden.


    [+ Abo!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Betrekt Cam Eleanor & Juléan even bij het bargebeuren?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Doe maar ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Plots zie ik tussen de mensen door Eleanor en Juléan binnenkomen. Ik ga op mijn tippen staan om te zwaaien maar kom nog steeds niet boven de andere hoofden uit.
    "Kan iemand even zwaaien naar Ellie & Juléan?" vraag ik dan maar mopperend.
    Ze hadden geen betere timing kunnen hebben, we kunnen best wat afleiding gebruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    De rest van de weg had Juléan niet veel gezegd, ik merkte dat hij enorm zijn best deed om zich zelf af te leiden van mijn kleine plagerij. Eenmaal bij de bar aangekomen zocht ik naar bekende gezichten. 'Daar is Cam,' zei ik tegen hem en trok hem aan zijn arm mee naar de bar waar Cam en de rest zaten. Terwijl Juléan zich op een kruk liet zakken grijnsde ik breed naar Cam. 'Sorry dat het zo lang duurde,' zei ik tegen haar en wierp even een korte schuine blik naar Juléan om vervolgens weer naar haar te kijken.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 12:17 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Tafel? We staan aan de bar :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Aangepast! Mijn hoofd was er gister maar half bij..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Geeft niet hoor," zeg ik met een grijns tegen Eleanor. Ik laat mijn blik even tussen haar en Juléan glijden en grinnik. Plots valt er me iets op en ik doe enkele stappen dichter naar Eleanor.
    "Je had wel even een BH aan kunnen trekken," fluister ik in haar oor.
    Ik ga terug naast Liam staan, alsof k niks gezegd heb en vraag dan zodat iedereen het kan horen
    "Hebben jullie Moose niet gezien buiten?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik voelde mijn wangen licht kleuren toen Camargue me in mijn oor fluisteren. 'Dat had gekund,' grinnikte ik zacht terug. Vervolgens liep ze terug naar Liam en vroeg of iemand Moose had gezien. Ik schudde mijn hoofd van niet terwijl ik langs Julean op een kruk ging zitten. Bestelde een drankje voor mezelf en een biertje voor hem. 'Die krijg je van mij,' glimlachte ik tegen hem en liet mijn blik vervolgens over de mensen heen glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    "Ik ga hem zo wel even zoeken." Reageer ik en zucht. Wat was er toch met die jongen aan de hand zeg? Ik begroet Eleanor en Juléan en ga dan weer naast Cam staan.

    Camargue

    Bezorgd kijk ik naar Liam. Ik zag hoe Irial net met Rae flirtte en ze leek best geïnteresseerd. Ik moet grinniken als ik besef hoe iedereen plots voor elkaar lijkt te vallen. Liam en ik, Eleanor en Juléan -al heb ik er mijn twijfels over hoe dat precies zit- en nu Moose en Rae. Ik hoop alleen maar dat hij ermee kan omgaan mocht ze voor een ander kiezen, want als Serena erachter komt wat er tussen Eleanor en Juléan gebeurd is, zal ze er de komende dagen niet vrolijk bijlopen.

    Atreyu

    Ik word wakker door een ijskoude rilling die over mijn rug loopt. Moeizaam open ik mijn ogen en kijk op de klok. Het is pas drie uur, nog lang geen tijd om op te staan. Ik kijk naar Fedea en zie waarom ik plots kou kreeg, ze heeft mijn deel van het laken in haar slaap over zich heen getrokken. Ondertussen ligt Fé met haar rug naar me toe. Heel voorzichtig leg ik het laken weer over mezelf. Ik wil haar niet wakker maken. Ik leg mijn hoofd terug op mijn kussen en kruip een beetje dichter tegen haar aan. Ik trek de dekens over ons heen en laat mijn hand voorzichtig onder haar t-shirt glijden. Ik laat het rusten op haar warme buik terwijl de geur van haar haren in mijn neusgaten dringt. Overmand door slaap dommel ik weer in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    De sneeuw begint weer uit de lucht te vallen en als ik zie hoeveel sigaretten ik nog heb besluit ik maar naar binnen te gaan. Ik loop naar Liam en Camargue en blijf zo ver mogelijk bij Rae uit de buurt.

    Rhiannon
    Als Moose weer binnen komt gaat hij dicht bij Liam en Camrague staan.
    Vanaf mijn kruk tegenover hen kijk ik naar hem.
    Hij besteed 0,0 procent aandacht aan mij, zo verliefd is ie dus niet, denk ik en ik zucht hoorbaar.

    Camargue

    Moose komt binnengewandeld en komt naast mij en Liam staan. Hij negeert Rae volkomen. Ik merk dat dit bij de laatste niet goed overkomt, gezien er een grote zucht over haar lippen rolt.
    "Raar hé," zeg ik luid genoeg zodat iedereen van ons groepje ons kan horen, maar stil genoeg zodat zij de enigen zijn "je zou denken dat er op z'n minst één iemand van ons in een olifant zou kunnen veranderen aangezien er één in de ruimte staat."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Volgens mij had ik ergens iets gemist en keek niet begrijpend Camargue kant uit. Vervolgens liet ik mijn blik kort over iedereen van onze groep gaan in de hoop zo te begrijpen waar haar reactie op doelde. De ongemakkelijke sfeer tussen Rae en Moose viel niet te negeren en ik was dan ook erg benieuwd wat er aan de hand was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'