• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Oh weet ik veel ga jij haar versieren!" Mijn telefoon trilt en ik ik haal hem uit mijn zak. Alles OK daar? Ik druk op antwoorden. Niet bepaalt. Blijkt dat Moose Rae nogal ziet zitten. Stuur ik terug.

    Irial

    Ze schrijft haar nummer op mijn hand en ik voel me als een kind dat een snoepje toegestopt krijgt.
    "Sms maar waar en wanneer," zegt ze lachend.
    Plots voel ik me heel zelfzeker en ik heb niet echt iets te verliezen.
    "Wat dacht je van nu? Er speelt vast nog wel een film in de bioscoop."

    Camargue

    Moose valt op Rae. Dit gaat de foute kant op en ik voel me even schuldig omdat ik hem er praktisch toe aangespoord heb. Ondertussen hoor ik hoe Irial Rae meevraagt naar de bioscoop. Dit gaat helemaal de foute kant op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moose

    "Laat het Liam!" Ik sla mijn hand tegen mijn voorhoofd. "Nee Moose je vind haar écht leuk, misschien wil je het nog niet toegeven maar ik kan het aan je zien. En je reactie maakt het alleen nóg maar duidelijker."

    Rhiannon
    'Sorry, misschien een andere keer? Ik kan mijn vrienden nu echt niet achterlaten,' zeg ik lief.
    Ik draai mezelf een stukje omdat ik Camargue haar telefoon hoorde piepen.
    'Wat sms'te Liam terug?' vraag ik nieuwschierig.
    En als ik haar gezicht zie haal ik mijn glimlach meteen weg.
    'Wat is er?' vraag ik.

    Irial

    Een andere keer. Way to go, Irial. En alweer ben ik haar aandacht kwijt. Opnieuw laat ik mijn tong over mijn ringetje gaan. Plots merk ik dat er iets scheelt met haar vriendin.
    "Ik laat jullie even," zeg ik rustig. Ik buk me een beetje tot mijn gezicht naast Rae's oor is
    "Tot binnenkort, Rae," fluister ik er met een glimlachje tegenaan.
    Ik draai me een beetje tegen mijn zin om en ga terug bij Mathan staan.

    Camargue

    "Wat is er?" vraagt Rae me plots.
    Ik had niet eens door dat ze naar me stond te kijken en schrik zo hard dat ik mijn gsm bijna laat vallen. Ik wil het haar wel vertellen, maar ik hoor er me niet mee te bemoeien.
    "Ik denk dat je beter even met Moose gaat praten," zeg ik zo kalm mogelijk.
    Ik stuur nog een sms naar Liam
    "Kom naar binnen, ik stuur Rae naar buiten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Misschien heb je gelijk." Geeft Moose dan toch nog toe. Kom naar binnen, ik stuur Rae naar buiten. Ik frons. Is dat wel zo'n goed idee? is mijn antwoord. "Misschien moet je het haar vertellen." Ik kijk hem aan. "Wat ben je gek!" Zegt Moose geschrokken,

    Rhiannon
    Ik kijk hoe Irial weg loopt.
    'Ik ga wel met hem praten, maar wat is er dan met hem aan de hand?' vraag ik.
    En ik neem mijn laatste slokje cola.
    Vlug kijk ik nog even achterom naar Irial en kijk dan weer naar Camargue die weer aan het sms'en is.

    Camargue

    Liam vraagt of het wel zo'n goed idee is, maar het kan bijna niet anders. Uiteindelijk denk ik ook aan Moose en geef Liam gelijk.
    "Juist, laat maar zitten. Moose wil het vast niet eens vertellen." stuur ik terug. Nog snel stuur ik erachter aan
    "Maar kom je wel naar binnen? (a)"
    Dan kijk ik op naar Rae.
    "Ach, ik denk dat ze zo wel naar binnen komen," zeg ik met een glimlach tegen Rae.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik word bijna helemaal gek van het idee dat iedereen weet wat er aan de hand is behalve ik.
    'Wat is er nou met Moose?' vraag ik nog een keer.
    Ik ga op een van de barkrukken zitten met mijn gezicht naar Camargue toe.

    Liam

    Ik glimlach. "Maar goed ik ga weer naar binnen. Tot zo?" Moose knikt en steekt een sigaret op. "Jeetje hoeveel heb je er al gehad?" Moose haalt zijn schouders op. "Een paar."

    Camargue

    Ik klem mijn kaken op elkaar, doe mijn mond open en weer dicht. Ik haal diep adem, wil het haar vertellen en bedenk me dan terug.
    "Rae, kun je dat zelf niet raden?" vraag ik terwijl ik haar wanhopig aankijk. Ik hoop dat ze het snapt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik ben blij weer binnen te zijn want buiten is het behoorlijk koud. "Hey." Ik ga naast Cam staan en kijk van haar naar Rae. "Heb je haar.. Verteld?"

    Moose

    Ik word al wat warmer door mij sigaret. Ik weet dat het een slechte gewoonte is maar ik heb het nu gewoon even nodig. Ik vraag me af hoeveel jongens nu al naar Rae gegaan zijn.

    Rhiannon
    Ik kijk Camargue aan, en sla dan mijn ogen neer.
    'Hij vind me echt leuk he?' vraag ik.
    Ik kijk naar haar voor bevestiging.

    Camargue

    Ondertussen is Liam terug naast me komen staan.
    "Heb je het haar verteld?" vraagt hij terwijl zijn blik tussen Rae en mij blijft hangen.
    Rae zelf lijkt niet zeker te weten of wat ze zegt wel klopt. Ik kijk haar aan en glimlach schamper.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik denk dat Moose zo naar huis gaat." Zeg ik langzaam en kijk Rae aan. "Ik zal morgen nog wel met hem praten denk ik." Ik kijk met een veel zeggend gezicht naar Camargue.