• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Nieuwe vrienden is inderdaad een optie.' Ik probeer on op gemerkt even in mijn ogen te wrijven en blijf naar de maan kijken.

    Liam

    'Er was een blondine die Camargue niet zo aardig vond, dus besprong ze mij om duidelijk te maken dat we een stel zijn.' Ik grijns naar Cam en knipoog naar haar.

    Melody

    Ik kan een klein lachje niet onderdrukken bij het zien van haar verontschuldigende blik. 'Nou, ik geef je geen ongelijk. Ik zou mijn vent ook niet delen,' zei ik tegen haar, nadat liam vertelde wat er gebeurde.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Jij zou iemand die mij probeert te versieren ook niet aardig vinden," zeg ik terwijl ik Liam een elleboogstoot geef "of dat mag ik toch hopen."
    Ondertussen krijg ik gelijk van Mel en ik knik voldaan naar Liam waarop ik mijn tong naar hem uitsteek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Nee dat is waar dat zou ik inderdaad ook niet zo leuk vinden. Daarom snap ik ook waarom Moose die Irial niet zo aardig vond.' Ik lach en knik naar Moose die bezig is met Rae.

    [Reageert Irial?]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:17 ]

    Camargue

    "Afgezien daarvan leek hij me best aardig," zeg ik eerlijk tegen Liam. Plots bedenk ik me dat hij me bekend voorkwam, maar ik kan hem niet onmiddellijk plaatsen. Wanneer een nieuwe gedachte in mijn hoofd schiet, richt ik mijn blik grijnzend op Melody.
    "Hé, misschien moet je je kans bij Fáilte eens wagen," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Madeline Maankind," zeg ik onbewust luidop wanneer ik haar naar de maan zie staren. Ik kijk snel op wanneer ik besef dat het luidop was om te zien of ze het gehoord heeft.
    "Als je vrienden nodig hebt, ik heb altijd plaats voor vrienden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Je bent veel te aardig voor me.' Ik steek mijn hand naar hem uit. 'Vrienden.' Zeg ik en glimlach wat verlegen. Dan gaat mijn telefoon af. Ik haal hem uit mijn zak. 'Met Madeline.' Ik weet al wie het is maar goed. 'Maddie! Maddie! Maddie waar ben je?' Schreeuwd mijn moeder door het toestel. 'Ik slaap vanavond niet thuis.' Zeg ik en druk de telefoon uit.

    Irial

    "Als mensen aardiger zouden zijn tegen vreemden -pardon, vrienden-" verbeter ik mezelf "zou de wereld er een stuk beter uit zien," zeg ik eerlijk.
    Dan krijgt ze telefoon en ik kan de persoon aan de andere kant van de lijn in paniek horen schreeuwen.
    "Ik slaap vanavond niet thuis," zegt Madeline waarop ze de telefoon afdrukt.
    "Je wilde toch niet in het park slapen?" vraag ik fronsend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Je wilde toch niet in het park slapen?" Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb werkelijk geen idee.' Ik schiet in de lach. Ik zet onder tussen mijn telefoon helemaal uit zodat ik niet nog een keer gebelt kan worden.

    Melody

    Even kijk ik naar Moose en Rae, dat was ook iets wat ik niet had zien aankomen maargoed zolang Moose gelukkig was dan was het goed. Vervolgens zie ik Cam me een grijnzende blik toe werpen. 'Hé, misschien moet je je kans bij Fáilte eens wagen,' grinnikt ze. 'Nee sorry maar ik pas, niet helemaal mijn type,' antwoord ik terug met een knipoog. 'En trouwens wanneer hebben we die voor het laatst gezien?' vroeg ik erachter aan. Overigens had ik Serena ook nergens meer gezien, waarop ik een vlugge blik wierp op Juléan en Eleanor.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:36 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    'Ach je hoeft toch niet perse een man, Als je single bent zijn er ook veel voordelen hoor.' Weet ik te vertellen. 'En als ik jou was zou ik het wel gewoon met Fáilte proberen één date is toch niet zo verkeerd?

    Irial

    Ze lacht maar kan de melancholie niet verstoppen.
    "Je kan bij mij slapen," bied ik aan "we hebben een logeerkamer," zeg ik er nog snel achter. Ik zou niet willen dat ze verkeerde ideeën krijgt.
    Ze zal misschien tegenspartelen, maar ik laat haar niet in het park slapen al moet ik haar meesleuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik geef Liam een klein slagje op zijn arm.
    "Dat was een grapje," fluister ik hem toe.
    Om eerlijk te zijn zie ik Melody ook helemaal niet bij Fáilte. Die twee zijn zulke dromers dat ze gewoon naast elkaar zouden leven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Je kan bij mij slapen," bied hij aan "we hebben een logeerkamer," Ik denk hier overna. Ik wil niet thuis slapen en liever ook niet in het park.. Maar om met een praktisch onbekende jongen mee naar huis gaan was nou niet bepaald hoe mijn ouders me opgevoed hadden.

    Melody

    Ik schud mijn hoofd naar liam. 'Failthe is erg aardig en een goede vriend maar meer dan dat wordt het niet,' reageer ik en aan Cams gezicht te zien denkt ze er hetzelfde over. ' Mijn Mr. Right komt nog wel,' grijns ik er achter aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'