• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Ga je niet mee douchen?" vraagt Fedea terwijl ze me probeert te overtuigen.
    Ik sla mijn handen voor mijn ogen en jammer even.
    "Moet.eten.anders.dood." zeg ik op een zeurderig toontje.
    Ik kan me echter niet lang serieus houden en dat heeft Fedea ook gemerkt.

    Irial

    Ik neem verschillende dozen met verscheidene soorten ontbijtgranen en zet ze voor Madeline's neus op tafel. Terwijl ik melk op tafel zet zegt ze
    "Dus, nu wij vrienden zijn, mag je wel wat meer over jezelf vertellen."
    Twee blinkende oogjes kijken me aan. Ik steun met mijn ellebogen op tafel en laat mijn hoofd op mijn handen rusten.
    "Wat wil je weten?" vraag ik.

    Camargue

    Onderweg naar huis verdwijnt mijn rotbui, de frisse lucht doet me goed.
    "Wacht even, mijn veter is los," zeg ik tegen Liam terwijl ik me buk. Ik grinnik wanneer ik zie dat ik helemaal geen veters heb en schep wat sneeuw op met mijn handen. Ik maak er een bolletje van, sta op en gooi het met een lachje recht in Liam's gezicht. Dan zet ik het op een lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "We kunnen ook eerst ontbijten en dan douchen. Dat is minder waterverspilling."
    Ja, goed excuus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Wat wil je weten?" Ik haal mijn schouders op. 'Je hobby´s? Werk? Interesses?' Ik neem een hap van de granen en wacht op zijn antwoord.

    Liam

    Iets ijs kouds raakt me vol in mijn gezicht. Sneeuw. Als ik op kijk zie ik Camargue weg vluchten. 'Je weet toch dat ik sneller ben Cam.' Zeg ik hoofdschuddend en ren achter haar aan. Als ik haar heb in gehaald sla ik mijn armen rond haar middel en draai haar rond. 'Ik hab je.' Ik hou haar nu met een hand vast en gooi op mijn beurt een hand sneeuw over haar heen.

    Atreyu

    "Is er ook maar een kans dat ik dit win?" vraag ik glimlachend aan Fedea.
    Ik neem haar gezicht voorzichtig vast en druk mijn lippen op de hare. Een beetje emotionele chantage kan nooit kwaad. Even neem ik tijd om adem te halen en kus haar dan opnieuw, heel teder.

    Irial

    "Je hobby's? Werk? Interesses?"
    Ik grinnik, die vragen kan ik allemaal ineens beantwoorden. Ik neem twee lepels uit de bestekla en geef met de stelen ervan een drumsolo op tafel. Ik ga er zo in op dat ik helemaal zou vergeten dat Madeline er zit.
    Pas wanneer ik gedaan heb komt de wereld om heen terug in zicht en ik lach even naar Madeline.

    Camargue

    "Je weet toch dat ik sneller ben, Cam," hoor ik Liam achter me aan roepen.
    Het duurt dan ook niet lang voor hij me ingehaald heeft. Wanneer zijn armen zich om mijn middel wentelen vergeet ik hoe koud het is.
    "Ik heb je," zegt hij.
    Nog voor ik kan antwoorden krijg ik een handjevol sneeuw over me heen. Ik schud het witte spul uit mijn haren en draai me om naar Liam.
    "Ja, je hebt me," zeg ik voor een kusje op zijn lippen druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik denk even na en lach dan. Teder kus ik hem terug en leg mijn hand op zijn wang.
    "Nope. Je maakt geen kans," fluister ik lachend tegen zijn lippen. Ik zwier mijn benen over de rand van het bed, en laat me op mijn rug vallen, zodat ik op zijn buik lig. Ik kijk hem lachend aan.
    "Hallo," zeg ik giechelend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Het duurt even voor hij zich weer realiseerd dat ik er ook ben. Hij glimlach een beetje naar me. 'Dus dat is je hobby? En interessen of ook werk?' Ik keek hem aan. Hij was musicaal dat was mooi ik namelijk ook. Wie weet werden we nog wel écht vrienden.

    Liam

    "Ja, je hebt me," zeg ze en kust mijn lippen. Ik glimlach tegen haar lippen aan. 'Kom ik we gaan naar huis voor we helemaal bevroren zijn.' Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet snel kjoud had maar nu wilde ik toch wel graag naar huis.

    Atreyu

    Ik moet lachen wanneer ze me ondersteboven aankijkt.
    "Het is maar dat je zo'n schatje bent, anders deed ik gewoon waar ik zin in heb," zeg ik met een schuin lachje en ogen vol bewondering.
    Ik knik even naar het welp
    "Jij ook honger, Bessie?" vraag ik lachend.

    Irial

    "Hobby, werk en interesse," bevestig ik nog keer. Met het bandje krijgen we meer dan genoeg gigs in de buurt om rond te komen. Het geld dat ik uit mijn trustfund gehaald had om het op te starten was meer dan terug verdiend.
    "En jij?" vraag ik glimlachend aan Madeline.

    Camargue

    Ik voel zijn glimlach tegen mijn lippen.
    "Kom, we gaan naar huis voor we helemaal bevroren zijn," zegt hij plots.
    Ik kijk hem aan met een opgetrokken wenkbrauw en zeg plagend
    "Ooooh, heeft mijn Liam koud?" ik trek een pruillip.
    Mijn Liam, had ik dat nu echt gezegd?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Pfff. Prinses, schatje... Seffens krijg ik nog sterallures."
    Ik grinnik en kijk op als hij 'Bessie' zegt.
    "Ga je dat beest nu al een naam geven?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Ik speel piano, zing en teken,' Antwoord ik op het eerste. 'Ik werkte in de bloemen winkel bij het station tot hij gesloten moest worden en mijn interesses zijn mijn hobby´s' HEt was geweldig dat hij met optreden echt zijn geld verdiende. Niet veel mensen konden dat.

    Liam

    Ik glimlach. 'Ja jou Liam heeft het koud ja.' Ze bloost ene beetje. 'Maar heeft mijn Camargue het dan niet koud?' Vroeg ik terwijl ik mijn wenkbrauwen op trok.

    Atreyu

    Alsof ik geschokt ben grijp ik naar mijn borstkas, haal diep adem en zeg
    "Had je die dan nog niet?"
    Ze kijkt me aan als ze beseft wat ik eerder zei.
    "Ga je dat beest nu al een naam geven?"
    Ik haal mijn schouders op en antwoord
    "Ik vond het wel passend."

    Irial

    "Je zingt?" vraag ik met een glimlach.
    Zonder iets te zeggen sta ik op en grijp haar bij haar pols om haar achter me aan te sleuren. Ik ben zo snel dat ze bijna over een trede van de trap struikelt en vertraag dan maar even. Nog steeds zwijgend loop ik de gang door tot ik aan mijn geluidsdichte kamer ben. Ik doe de deur open, knip het licht aan en trek Madeline mee naar de piano.
    "Laat maar eens horen dan," zeg ik met een brede lach.

    Camargue

    "Heeft mijn Camargue het dan niet koud?" vraagt hij met opgetrokken wenkbrauw. Ik wuif zijn opmerking weg en zeg met een schuin lachje
    "Niet als jij in de buurt bent."
    Ik hoef er niet eens om te liegen. Als Liam in mijn buurt is dan gloei ik vanbinnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik por hem.
    "Ik heb geen sterallures!"
    "Ik vond het wel passend."
    "Bessie is een naam voor een koe..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Als een vis gaat mijn mond open en dicht uit verbazing. Wat hadden ze niet hier in dat huis? 'Je wilt dat ik hier ga zingen? Nu zo maar van BAM' Ik kijk hem ongelovig aan. Als hij nou gevraagt had of ik op de piano wilde spelen of ging tekenen had ik direct ja gezegt.

    Liam

    "Niet als jij in de buurt bent." Ik grijns naar haar. 'Nou dan blijf ik gewoon bij jou.' Zeg ik en leg mijn arm rond haar schouders. Onze voeten laten sporen achter in de sneeuw terwijl we terug naar huis lopen. Op dit moment ben ik heel erg gelukkig.

    Atreyu

    "Als jij het zegt, diva," plaag ik haar nog wat verder.
    "Bessie is een naam voor een koe," antwoord ze.
    Ik kijk haar gespeeld streng en aan zeg met een zwaaiende vinger
    "Moet je eens horen jongedame, ik heb die naam van jouw achternaam afgeleid dus je kan het maar beter leuk vinden."

    Irial

    "Ja, BAM," antwoord ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Ik loop naar de deur en doe ze dicht.
    "Nu kan niemand behalve ik je horen," zeg ik geruststellend. Daarop ga ik aan mijn drumstel zitten en geef haar een basisbeat.
    "Komop, laat horen."

    [weet even niks voor Cam :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik geef hem een speelse mep.
    "Jij bent echt gemeen. Het blijft een koeiennaam.
    En wie zegt dat je dat mocht? Een naam geven aan dat ding?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Irial dat zingen mijn hobby is betekend nog niet dat ik er goed in ben?' Zucht ik. Hij blijft stug door spelen. 'Ik weet niet wat ik moet zingen.' Nog steeds speelt Irial door. 'Best' Grom ik en haal diep adem. Mijn mijn ogen gesloten begin ik te zingen

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:14 ]