• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel de zonnestralen op mijn gezicht vallen, maar open mijn ogen nog niet. Ik voel hoe Trey dichter bij me komt liggen, en een glimlach verschijnt op mijn gezicht.
    "Goedemorgen, zonnestraal," fluister ik met schorre stem. Voorzichtig draai ik me om, en langzaam open ik mijn ogen, om ze te laten wennen aan het licht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Niet loslaten," Zegt Camargue als ze een beetje gekamleerd is. 'Ik wil je ook helemaal niet los laten Cam.' Mompel ik rustig terwijl ik haar rug streel. De aandacht is niet meer op ons gericht en iedereen is druk bezig mijn zijn of haar eigen dingen.

    Madeline

    Het is nog vroeg als ik wakker word. Eerst weet ik niet waar ik ben maar dan herken ik het chice interieur. Er is al behoorlijk wat leven in het grote huis dus besluit ik dat ik best we op mag staan. Ik stap uit het bed en wissel mijn nacht hemd om voor de kleren die ik de dag ervoor ook aan had. Ik open de deur en de eerste persoon die ik zie is Irial. 'Hey.' Mompel ik zacht.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 20:54 ]

    Atreyu

    Ik hoor Fedea tegen me praten. Ze draait zich om en ligt met haar gezicht naar me toe. Ik wil wel antwoorden, maar ik ben nog te moe. Ik glimlach volmaakt gelukkig naar haar en leg mijn hand op mijn wang.
    Mijn ogen kijken in de hare en proberen de woorden over te brengen die ik nog niet met mijn lippen kan spreken. Ik hou van je.

    Camargue

    Ik luister naar zijn hartslag, naar het zoemende geluid in zijn borstkas wanneer hij spreekt. Hij streelt over mijn rug en bezorgt me kippenvel.
    "Sorry," fluister ik oprecht na een tijdje.
    Dit is al de tweede keer vandaag dat ik een scène maak. Dat moet geen gewoonte worden. Ik voel me anders wanneer ik bij Liam ben, ik denk minder na en ik weet niet of ik dat wel goed vind.

    Irial

    Plots komt Madeline haar kamer uit. Ik verstijf.
    "Hey," mompel ze zacht.
    "Goed geslapen?" vraag ik terwijl ik wanhopig mijn mouw zo subtiel mogelijk naar beneden trek. Ik wacht haar antwoord niet af en zeg
    "Beneden staat er ontbijt klaar."
    Dan zet ik het op een lopen naar mijn kamer en begin als een gek naar mijn armband te zoeken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Hij kijkt een beetje raar naar me, maar ik negeer het en kijk hem glimlachend aan.
    "Goed geslapen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Sorry," Fluisterde. Ik ben even stil. 'Waarom zeg je sorry?' Vraag ik op mijn beurt. Ik vond het vreselijk haar zo te zien, zo gebroken zo verdrietig en totaal niet Camargue achtig. Ik drukte zacht een kus op haar voorhoofd en keek haar weer aan. 'Gaat het weer?'

    Madeline

    Ik knipper verbaast met mijn ogen. "Beneden staat er ontbijt klaar." Oke apart. Denk ik en loop dan langzaam de trap af naar beneden. Het is behoorlijk stil en ik vroeg me even af of ik wel de goede kant op ging. Eerst liep ik de gang in en toen was ik in een ruimte waarvan ik de betekenis niet snapte. Ik draai me om en mijn oog valt op een armbandje dat vlak voor mijn voeten ligt. Ik buk om het op te rapen.

    Atreyu

    "Goed geslapen?" vraagt ze.
    Ik knik. Het is de eerste keer in weken dat ik zo goed geslapen heb. Ik schraap mijn keel en zeg hees
    "Jij?"
    Ik ga op mijn rug liggen en sla mijn arm om Fé. Ik hoef niet veel kracht gebruiken om haar tegen me aan te trekken.

    Camargue

    "Omdat ik je al voor de tweede keer vandaag voor schut zet," antwoord ik met bevende stem. Net op dat moment drukt hij zijn lippen op mijn voorhoofd om dan te vragen of het gaat. Ik knik zachtjes en veeg mijn tranen weg met de rug van mijn hand voor ik naar hem glimlach.

    Irial

    Vloekend loop ik door mijn kamer. Waar is het rotding? Ik besluit dat ik het hier niet zal vinden en loop weer naar beneden. Ik hoor wat gerommel in de bibliotheek en ga binnen.
    "Gerta, heb jij mijn-"
    Mijn woorden blijven in mijn keel steken wanneer ik zie dat niet Gerta, maar Madeline voor me staat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik druk een kus op zijn wang en vlei me tegen hem aan.
    "Als een roosje," zucht ik en sluit mijn ogen weer even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Omdat ik je al voor de tweede keer vandaag voor schut zet," Ik grinnek zachtjes. 'Wat maakt dat nou uit?' Mijn handen rusten rond haar middel. 'En ik heb sinds mijn 10e tot nu ook wel andere vriendinnetjes gehad alleen waren nouja.. Ze waren jou niet.' Ik zeg deze woorden zo zacht mogelijk, niet iedereen hoeft dit te weten.

    Madeline

    "Gerta, heb jij mijn-" Irial kijkt me verbaast aan. 'Z-zocht je deze?' Ik hou met een trillende hand de armband omhoog. 'Ik was.. Zeg maar verdwaalt en toen vond ik hem op de grond.' Ik voel dat ik rood word. Het is ook best wel dom dat je in iemand zijn huis serieus verdwaald.

    Eleanor

    Het was een rustige avond geweest en uiteindelijkk besluit ik om terug naar huis te gaan. 'Kom, laten we naar huis gaan,' zeg ik tegen Juléan, neem vlug afscheid van de rest en loop vervolgens samen met hem terug naar het appartement.


    Melody

    Zodra ik merk dat Liam en Cam te druk zijn met elkaar neem ik stilletjes afscheid. Pak mijn jas van de kapstok en terwijl ik naar buiten loop trek ik deze aan. Zo snel als ik kan loop ik door de kou terug naar huis en eenmaal daar aangekomen trek ik mijn koude kleren uit en neem een vlugge, warme douche. Fris gedouchen, in schoon ondergoed en een nachthempje laat ik me onder de dekens glijden en van in een diepe slaap.


    [Heb de mijne ook maar een einde aan de dag laten maken, iig bij Melody ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Jij bent mooier dan een roosje," zeg ik nog steeds hees.
    Ik druk mijn lippen vluchtig op de hare. Ik wil opstaan maar zie dat het welp er nog steeds ligt. Zo snel als ik kan ga ik weer liggen, in de hoop dat Fedea het niet gezien heeft, bang dat ze weer in paniek zal slaan.

    Camargue

    Ik smelt helemaal bij zijn volgende woorden. Ik vind het niet eens erg dat hij andere meisjes gehad heeft, dan weet ik dan zijn tijd niet helemaal verspild geweest is.
    "Niemand is mij, liefje," zegt een schaduw van de zelfzekere Camargue die Liam kent met een lachje.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en geniet ervan, van elke seconde.

    Irial

    Met trillende hand steekt Madeline de armband naar me uit.
    "D-dankje," zeg ik schor terwijl ik mijn al even bevende hand uitsteek om hem van haar aan te nemen. Bewust steek ik mijn rechterhand uit, degene zonder littekens. Ik draai me even weg van haar en doe de armband om mijn linkerpols. Hij is net breed genoeg om mijn merk te verbergen.
    "Heb je honger?" vraag ik terwijl ik haar weer aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik volg zijn blik en zie de welp weer liggen en zucht.
    "Blijft dat ding me nu echt achtervolgen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    'Weet ik toch.' Glimlach ik zal mijn lippen los zijn van die van haar. 'Zullen we gaan?' Ik merk nu pas dat Melody weg is en schaam me nogal dat we haar zo buitengesloten hebben. Ik neem Camargue beide handen vast en kus haar nog een keer.

    Madeline

    "D-dankje," Hij draait zich van me af en doet de armband om. Het verwonderd me dat hij er zo moeilijk over doet. "Heb je honger?" Ik maakte een 'een beetje' gebaar. Ik at nooit echt veel zeker niet in de ochtend. We liepen samen terug naar beneden waarna hij me naar de keuken begeleiden.

    Atreyu

    Ik haal mijn schouders op en probeer luchtig te blijven
    "Je hebt nu eenmaal dat effect op levende wezens," zeg ik met een glimlach.
    Ik trek haar nog een keer tegen me aan en geef haar een kusje op haar voorhoofd.
    "Ga jij maar douchen," zeg ik zacht "dan zorg ik dat er straks ontbijt klaarstaat."
    Geduldig wacht ik tot ze de badkamer in gaat.

    Camargue

    "Zullen we gaan?"
    Ik kijk om me heen en zie dat zowel Melody als Eleanor en Juléan al weg zijn. Wanneer waren ze vertrokken? Ik schrik even op wanneer Liam mijn handen vastneemt. Ik kijk hem glimlachend aan en krijg op de koop toe nog een kusje.
    "Ja, laten we naar huis gaan," zeg ik wanneer ik besef hoe moe ik eigenlijk ben. Kort nemen we nog afscheid van Moose en Rae, iets zegt me dat die twee het niet erg vinden om alleen achter te blijven.

    Irial

    Ik moet lachen om Madeline's gebaar. Daarop gaan we samen naar beneden en breng ik haar naar de keuken, om te vermijden dat ze weer verdwaalt. Mijn potje yoghurt staat nog precies waar ik het neergezet had.
    "Er is toast, vers fruitsap, yoghurt, ontbijtgranen, maar als je wilt kan ik je snel een eitje klaarmaken?" bied ik aan. Manieren en gastvrijheid, twee van de meest wijze lessen die Gerta me ooit geleerd heeft, ik volg ze op alsof mijn leven er vanaf hangt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zucht en sluit mijn ogen weer. Ik heb geen zin om recht te staan.
    "Ga je niet mee douchen?" Ik open mijn ogen en kijk hem grijnzend aan. Ik draai me op mijn zij en begin cirkeltjes op zijn borst te tekenen, terwijl ik mijn wenkbrauwen laat wiebelen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 13:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Ontbijtgranen zijn goed hoor.' Ik moest er niet aan denken zo vroeg al een ei te eten. Irial gaf me de melk en de granen en ik nam ze dankbaar aan. 'Dus, nu wij vrienden zijn.' Dat vrienden zij ik met aanhalings tekens. 'Mag je wel wat meer over jezelf vertellen.' Ik keek hem geintereseerd aan.

    Liam

    Moose en Rae vonden het niet zo erg dat wij weg gingen dacht ik. Met Cam naast me liepen we maar terug naar huis. Deze avond ging heel anders dan we allemaal gehoopt hadden. Ik vroeg me af hoeveel tijd ik nog had met Camargue.