• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'I-ik ga maar weeg verder.' Mompel ik als ik zijn verwarde blik zie. Hij lijkt ver weg te zijn. Ik haal een hand door mijn haar. Zijn tong streelt zijn piercing en ik besluit dat ik maar weg ga. Ik ril even als er een sneeuwvlok op mijn arm terecht komt.

    Irial

    "Wacht," zeg ik wanneer ik besef dat ze wil vertrekken.
    "Jij wilt niet naar huis, ik wil niet alleen zijn. Hoe heet je?" vraag ik in een poging een echte conversatie op gang te brengen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik draai me om als hij wacht roept. "Jij wilt niet naar huis, ik wil niet alleen zijn. Hoe heet je?" hij kijkt me aan. 'Ik heet Madeline.' Stel ik mezelf voor. 'En jij?'

    Melody

    Lichte verveling heerste er voor mijn gevoel en ik dronk snel mijn drankje op. Normaal was het echt enorm gezellig met elkaar maar nu hadden de meeste alleen oog voor degene langs hun. Toch had het ook wel iets om zo naar ze te kijken, blikken zeiden vaak al genoeg. De een stond smoorverliefd, de andere met volle interesse en weer een ander vol met lust. Ik grinnikte even en bestelde bij de barman weer een glas cola.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moose

    'Ik heb je lang niet gezien zeg!' Ik kijk Melody aan. 'Waar ben je allemaal geweest?' Ik kijk haar vragend aan. Ik had haar echt gemist.

    Liam

    'Wat zullen we zo doen?' Vraag ik terwijl ik Camargue wat naar me toe trek. Zonder het zelf door te hebben heb ik haar handen weer vast.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:27 ]

    Camargue

    Wanneer mijn blik plots op Melody valt ga ik iets verder weg van Liam staan, niet veel, maar toch een beetje.
    "Hé Mel," zeg ik zo luchtig mogelijk "waar was je?"
    Ik ga naast haar staan en bestel een spuitwater. Lachend kijk ik haar aan, wachtend op een antwoord.

    Irial

    "Madeline, Maddie, Madeline," besluit ik eindelijk toch. Maddie is net iets te vriendschappelijk voor iemand die ik net ontmoet heb.
    "Irial, Iri," antwoord ik terwijl ik mijn hand naar haar uitsteek.
    Sneeuwvlokjes vallen tussen ons beide in en af en toe moet ik moeite doen om haar gezicht duidelijk te zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik steek mijn hand naar hem uit. Zijn hand is warm vergeleken de mijne. 'Leuk je te ontmoeten.' Mompel ik zachtjes. Ik veeg de sneeuw uit mijn haar. 'En moet ik je nu Irial of Iri noemen?'

    Melody

    'Thuis, onderuit op de bank en aan het genieten van een of andere saaie komedie,' zeg ik met een brede glimlach terug naar Cam. 'Was het etentje nog gezellig geweest?' vroeg ik daarna aan haar. Ik was het zelf compleet vergeten en gelukkig had Moose gesmst dat ze hier na toe waren gegaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Klinkt zalig," geef ik lachend toe "Hé misschien moeten we eens een film marathon houden," zeg ik terwijl ik me enthousiast omdraai en bijna Melody's vraag niet hoor.
    "Was het etentje nog gezellig?"
    Ik grinnik even en vraag mezelf af of ik het gezellig vond. Het grootste deel wel.
    "Het was interessant," zeg ik glimlachend.

    Irial

    Ik ril als haar de mijne raakt. Het is net alsof je een ijsje vasthoudt. Ik diep mijn handschoenen uit mijn zakken op en bied ze haar aan.
    "Je mag zelf kiezen," zeg ik met een glimlach terwijl ik mijn schouders ophaal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schud stijfjes mijn hoofd. Ik wilde geen hulp, niet van vrienden niet van familie en niet van onbekende jongens die ik in het park ontmoet. Ik stop mijn hand in mijn zak en trek mijn schoudertas recht. Ik wist dat in mijn tas een telefoon lag met ik denk wel 40 gemiste oproepen.

    Melody

    'Oh, dat klinkt interessant,' antwoord ik lachend terug. 'Een film marathon klinkt ook erg goed maar wel met lampen aan,' zei ik er achter aan. 'Met al die koppels hier wordt dat anders nog een kleffe bedoeling,' grapte ik en nam een slok van mijn cola.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Een beetje gegeneerd haal ik dan maar mijn hand door mijn haar. Opnieuw voel ik mijn tong over mijn piercing gaan. Er valt een ongemakkelijke stilte en ik wil haar die ene vraag niet stellen maar uiteindelijk zie ik geen andere opties.
    "Waarvoor ben je op de vlucht, Madeline?" vraag ik zacht.

    Camargue

    Ik geef Melody een por en besluit dan een spelletje te spelen.
    "Is MelMel jaloers?" vraag ik poeslief terwijl ik mijn hand over haar wang laat glijden. Ik kan me amper inhouden van lachen. In mijn ooghoeken kijk ik naar Liam, benieuwd naar zijn reactie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Waarvoor ben je op de vlucht, Madeline?" Ik lach schamper. 'Alles. Mijn ouders, vrienden familie.' Ik weet niet waarom ik hem dit allemaal vertel maar om de een of andere reden doe ik dat. Mijn zicht word waziger maar ik weiger te huilen.

    Liam

    Ik lach naar Camargue en Melody. 'Ja Cam kan nogal.. Jaloers zijn ben ik vandaag achter gekomen.'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:51 ]

    Melody

    Grinnikend kijk ik haar aan. 'Natuurlijk ben ik jaloers!' reageer ik en trek een gespeelde pruillip. 'Ik kan alleen maar toekijken, de wereld is oneerlijk verdeeld,' speel ik verder en probeer zo serieus mogelijk over te komen. 'Cam jaloers?' vroeg ik daarna en keek nieuwsgierig naar Cam. Dat was iets wat ik anders nog nooit gezien had.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:53 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Juist, familie. Kan ik begrijpen," zeg ik meelevend. "En vrienden, tja, misschien heb je nieuwe vrienden nodig?"
    Ik weet niet goed of ik het nu echt als vraag of meer als aanbod bedoel. Maar iets in me zegt me dat ik dit meisje niet alleen wil laten. Alleen is geen oplossing.

    Camargue

    "Ik deel niet graag," zeg ik terwijl ik Liam gespeeld boos aankijk "bepaalde dingen dan toch niet," voeg ik er glimlachend aan toe.
    Dan zie ik hoe verbaasd Mel me staat aan te kijken. Ik haal mijn schouders op met een verontschuldigend lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.