• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

Ik haal mijn schouders op. 'Achja wacht maar af, nu moet je gewoon genieten van je leven als single.' Glimlach ik. 'Heb ik ook gedaan tot ik Camargue ontmoeten.'

adeline

"Je kan bij mij slapen," bied hij aan "we hebben een logeerkamer," Ik denk hier overna. Ik wil niet thuis slapen en liever ook niet in het park.. Maar om met een praktisch onbekende jongen mee naar huis gaan was nou niet bepaald hoe mijn ouders me opgevoed hadden. Ik zucht. 'Achja waarom ook niet.' Ik glimlach naar hem.

Irial

"Ik ben niet van plan iets bij je te proberen," zeg ik gewoontjes wanneer ik de blik in haar ogen zie. Ze is knap, dat zeker, maar voorlopig ligt mijn interesse bij iemand anders. Ze zucht even en zegt dan
    "Achja, waarom ook niet."
    "Mooi zo," zeg ik terwijl ik alvast naar huis begin te wandelen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Madeline

Ik volg hem op een drafje. Hij loopt een stuk sneller dan ik. 'Ik weet dat je niets gaat proberen.' Zeg ik met een glimlach. Om de een of andere reden vertrouwde ik hem. Hij stelde me gerust.

Irial

Wanneer ik merk dat ze moeite heeft me bij te houden, vertraag ik een beetje.
    "Ik weet dat je niets gaat proberen," zegt ze met een glimlach.
    Ik glimlach terug en geef haar een schouderklopje.
    Dan zijn we er, het grootste huis van de straat, ik loop door het hekken de meterslange oprit op. Bij de voordeur komt één van de huishulpjes open doen.
    "Welkom thuis, meester William," zegt Gerta.
    Ik kijk haar fronsend aan en wijs vragend naar de woonkamer. Ze knikt. Wanneer mijn ouders thuis zijn doen alle hulpjes formeel, anders duld ik het niet en spreken ze me gewoon met mijn voornaam aan.
    "We hebben een gast, Gerta. Wil je de logeerkamer in orde maken?" vraag ik lief "Ik kom je zo wel even helpen," zeg ik er nog fluisterend achter.
    Ik draai me om naar Madeline en zeg met een schamper glimlachje
    "Ik hoop dat je niet verdwaalt."

Madeline

Ik ben behoorlijk in shock als we bij zijn huis aangekomen zijn. Ik neem aand dat hij er met zijn ouders woont want anders weet ik niet hoe hij dit allemaal moet betalen. "Welkom thuis, meester William," Ik kijk Irial vragend aan. William? "We hebben een gast, Gerta. Wil je de logeerkamer in orde maken?" De vrouw gaat weg en Irial kijkt me met een schamper lachje aan. "Ik hoop dat je niet verdwaalt." Ik schiet in de lach. 'Dat hoop ik ook ja.' Als hij weg wilt lopen trek ik aan zijn hand. Ik omhels hem en fluister zacht. 'Dankje.'

Irial

Plots voel ik de armen van Madeline om me heen. Een beetje onwennig geef ik wat vriendelijke klopjes op haar rug.
    "Ach, vroeger nam ik ook altijd straatkatjes mee naar huis," zeg ik lachend. "Wil je wat drinken?" vraag ik terwijl ik haar naar de keuken meetroon.

Madeline

Hmm ik ben dus een soort halfverzopen straat katje. Ik kan er mee leven. Ik schud mijn hoofd. 'Nee dankje.' Plots schaam ik me behoorlijk voor mijn uitbarsting en van de omhelzing. Ik voel dat ik rood word dus kijk hem niet aan.

[Ligt het aan mij of reageren heel veel mensen niet?]

[ja sorry, ik ben ziek :/]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Patronum schreef:
    [ja sorry, ik ben ziek :/]

[Geef niet joh! Beterschap!! (flower)]

Proprius schreef:
    (...)

[Geef niet joh! Beterschap!! (flower)]

[thanks :3]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Patronum schreef:
    (...)

[thanks :3]

Graag gedaan (:

Melody

'Genieten doe ik zeker,' reageer ik met een brede grijns naar Liam en Cam. Mijn laatste relatie was niet echt super gegaan dus ik genoot van alle vrijheid die ik nu had. Toch was het wel even raar nu iedereen elkaar gevonden leek te hebben en ik zowat de enige single was maar goed, alles op zijn tijd.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Madeline

Irial neemt zelf wel iets te drinken en we praten nog een beetje over van alles. Ik ben blij dat het onderwerp ouders en weg gaan niet tevoorschijn komen. 'Ik breng je naar de logeer kamer.' Ik volg Irial naar boven toe.