• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Caroline Angelone.
    'Hm-mh, tuurlijk Levi, je bent verliefd op de lasange. Je bent verliefd op Alexyss, dat zien we nu al,' zeg ik plagend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    "Het zal wel, Brooke.." zeg ik en ik loop naar een andere tafel. Daar knal ik mijn brod op tafel en begin te eten.

    Louise Broadwell.
    "Als je bloost zijn beide wangen rood, ik zie alleen een streepje? vraag ik met een twijfel in mijn stem en ik neem een hap van de lasagne. "Lekkere lasagne, trouwens. En het feit dat je verliefd ben op Alexyss is allang al duidelijk." zeg ik plagerig.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 13:56 ]

    Levi Lahote
    'Hoe kunnen jullie dat weten terwijl ik het zelf nog niet eens weet?' Vraag ik verbaasd. 'En als het wel zou was, zou je blij moeten zijn, dan zit ik niet de hele tijd achter jullie aan' Zeg ik grijzend, pak mijn vork en prik er een stukje gehakt aan.

    Brooke Rivera
    Ik kijk rond en zie dat iedereen lekker van zijn lasagne geniet. Ik pak mijn vork om niet zoveel op te vallen en begin een beetje met mijn eten te spelen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 13:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    Ik keek naar het meisje dat verschenen was op de achtergrond van mijn telefoon. Haar lachende gezichtje met eerlijke onschuldige ogen die mij een jaar geleden voor het laatst hadden aangekeken vlak voor ze door een auto geraakt werd. Ik had het mezelf nog steeds niet vergeven dat ze er niet meer was. Ik had voor haar moeder zorgen, ze was mijn zusje.. Lieve kleine Sarah. Ik liet me achterover op het grasveld vallen en kijk naar de lucht. Ik haal een hand door mijn donkerblonde haar en zucht.

    Alexyss Elvredo.
    Nadat ik mijn eerste hap heb doorgeslikt, kan ik niets meer door mijn keel krijgen. Hopelijk was het niet zo opvallend dat ik zo deed.

    Caroline Angelone.
    'Ja, daar zal ik blij mee zijn, maar jij voelt waarschijnlijk iets voor Alexyss,' grinnik ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Ik pak een bord en bestek. Ik wacht braaf op mijn beurt tot de vrouw achter het etens kraampje mijn bord vol gooit met lasgane. Koolhydraten zijn goed voor dansers. Ze wisten in iedergeval wel wat ze deden. Ik pakte nog een flesje water en keek toen zoekend rond naar een tafel.

    Levi Lahote
    Ik stop het stukje gehakt in mijn mond en luister naar Caroline. 'Waarschijnlijk' Zeg ik grijzend en neem nog een hap.

    Brooke Rivera
    Ik wil net een hapje nemen, als ik naar James kijk die naar een andere tafel loopt. Ik leg mijn vork weer neer en begin met mijn haar te spelen. 'Hij is leuk, maar als ik nu ga eten vind hij mij niet leuk. Dan vind hij dat ik dik ben en nog dikker word.' Denk ik en kijk naar mijn lasagne.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Mijn oog valt op een lege tafel bij het raam en ik zet mijn spullen erneer. Vanuit mijn tas pak ik mijn koptelefoon en I-pod. Ik was niet echt een prater en tja nu ik toch alleen zat kon ik net zo goed muziek gaan luisteren toch?

    Caroline Angelone.
    'Hoezo, "waarschijnlijk"? Zie haar zitten, ze krijgt geen hap door haar keel,' zeg ik naar de waarheid.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    "Inderdaad, ga naar haar toe en ga gezellig praten," zegt dit serieus. "Misschien wordt het dan wat tussen jullie.

    Fay Cooper.
    Ik neem nog een hap en zie James dan zitten. *Ik weet het al, ze denkt vast dat ze te dik is.. als ze maar niet, nee..* denkt dit en eet min bord zwijgend leeg. Wanneer mijn bord leeg is sta ik op en loop ik, zonder aandacht te geven aan Brooke, de zaal uit en de trap af. Ik zie een jongen op het gras zitten en ga bij hem in de buurt zitten.

    Mitchel Saywer

    Ik haate het. Ik haate het dat ze dood was en dat ik er bijna geheel goed vanaf was gekomen. Maar behalven dat haate ik de dronken bestuurder die ons aanreden. Was ik verbitterd? Zeker niet maar op sommige momenten kon ik er niet meer tegen.

    Caroline Angelone.
    'Precies, wat Louise zegt. Ze heeft hier nog niet eens een paar vrienden, dus ga met haar praten,' zeg ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik kijk naar rechts en zie dat de jongen in gedachten is. Dan pak in mijn iPod en doet de oordopjes in m'n oren. Ik luister een liedje dat ik ken en neurie zachtjes mee.

    Levi Lahote
    Ik kijk even op van mijn lasagne naar Alexyss en zie dat onze blikken elkaar kruisen. 'Oke, jullie je zin. Ik ga na het eten naar haar toe oke?' Zeg ik hoofdschuddend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Saywer.

    Ik ga recht op zitten door dat ik geneurie hoor. Ik kijk naar rechts en zie een meisje zitten. Ze glimlacht naar me dus doe ik hetzelfde terug. Ik ga in kleermakerszit zitten en pak uit mijn tas wat water op de tranen in mijn keel weg te spoelen,