• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Caroline Angelone.
    Ik liep naar het bankje toe en ging naast Louise zitten.
    'Hé Lou,' begroette ik haar zacht. Ik grinnikte kort. 'Ik sta daar al 5 minuten, Levi.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Als ik merk hoe goed het gaat met mijn steunverband zet ik de muziek wat harder en begin mijn nieuwste routine te doen. Ik dans en vergeet de lichte pijn in mijn enkel.

    Fay Cooper.
    Ik kijk naar Brooke en ziet nog net dat ze een traantje wegveegt. "Met mij gaat het wel goed, af en toe ben ik nog verdrietig om mijn vader. Vooral als ik aan het dansen ben." zeg ik rustig. "Ik kan niet wachten totdat ik dansles krijg of weer kan dansen, ik heb af en toe nog wel vast van mijn enkel."
    Dan sla ik mijn benen over elkaar en trek mijn shirtje recht.


    Louise Broadwell.
    "Zo, Levi zit alweer achter de meiden aan." zeg ik plagerig. "Alles goed, verder?" Dan kijk ik aandachtig naar de danstechnieken van Alexyss en Levi.
    "Hallo, Caroline!" zegt ik vrolijk. "Ben je al in het huis van de leiders geweest? Dat ziet er echt leuk uit."

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:22 ]

    Brooke Rivera
    Ik praatte met Fay, maar lette ondertussen op de bewegingen van James. Ik verloor hem niet uit mijn ogen. 'Dat snap ik' Antwoord ik en let nog steeds op James.

    Levi Lahote
    'Wat gezellig' Zeg ik sarcastische. 'Jaloers?' Vraag ik lachend aan Louise en laat Alexyss nog eens een pirouette draaien. 'En ja het gaat prima, met Caroline zou het wat minder moeten gaan, omdat ze mijn zusje in haar groep heeft maargoed' Zeg ik plagend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    De muziek en daarmee ook mijn bewegingen stopte. Het viel me nu pas op dat er twee meisjes boven op de banken zaten. De een praten terwijl de ander met prachtig licht bruin haar me aan keek.

    [Eventjes weg, naar de Tv Kantine kijken ;D]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera
    De muziek was gestopt en hij ook met dansen. Hij keek me aan. Ik wou weg kijken, maar op de één of andere manier kon het niet. Mijn blik stond vast. Kijkend in zijn ogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Ja, ik ben heel erg jaloers." kijkt nu sip, maar dat doe sarcastisch. "En serieus, je zusje is toch niet zo erg? Trouwens, ik ga zo ook even dansen, in de bus zong ik mee met een liedje waar ik wel een goede choreografie op bedacht heb."
    En ik strijk mijn haar achter m'n oor.


    Fay Cooper.
    Fluisterd nu naar Brooke: "Leuke jongen," en ik wijs naar James. "Wat heeft hij met zijn enkel?" Kijkt nu ook naar James en merkt dan dat hij naar ons kijkt.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:30 ]

    James Rhine

    Ik glimlachte voorzichtig naar haar. Mijn ademhaling en hartslag waren hoog en ik scheurde mijn blik van ahar af om naar mijn tas te lopen om wat te drinken.

    Brooke Rivera
    Ik bijt op mijn lip als hij zijn blik afwijkt en naar zijn tas toeloopt. 'Eh, Zei je iets?' Vraag ik en kijk naar Fay die naar James wijst.

    Levi Lahote
    'Dacht ik al' zeg ik en glimlach. 'Mijn zusje niet erg? Je weet niet wat je zegt Lou' Zeg ik en wens haar succes met dansen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine.

    Ik kende haar knappe gezicht niet en dat vond ik jammer. Terwijl ik van mijn spa dronk keek ik af en toe vanuit mijn oog hoeken naar me tot de ander naar me wees.

    Fay Cooper.
    Ik schud met mijn hoofd. "She's in love.." mompelt ik en stel mijn vraag dan opnieuw: "Wat heeft hij aan zijn enkel, hij loopt af en toen een beetje raar." vraag ik iets te hard.

    Louise Broadwell.
    "Dankjewel, Levi," zegt ik en loopt de danszaal uit, richting het huis van de leiders. Ik open de deur van mijn kamer, ga dan opzoek naar mijn danskleren en trek ze aan. Vlot loop ik terug naar de danszalen en ga opzoek naar een lege danszaal, ik sluit mijn iPod aan op de boxen en zet de muziek aan. Rustig begin in met de choreografie die ik al bedacht heb. - De choreografie lukt beter dan ik had verwacht.-

    James Rhine

    "Wat heeft hij aan zijn enkel, hij loopt af en toen een beetje raar." Zie je wel het was te zien! Ik zucht en begin mijn enkel te masseren. Ik weet dat ik nog een week rust moest hebben maar ik had gedacht dat dat ene weekje niet zoveel zou uitmaken.

    Brooke Rivera
    'Ik? Verliefd? No way' Zeg ik en luister naar haar vraag. 'Geen idee, vraag het hem zou ik zeggen' Zeg ik en kijk weer naar de jongen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    en toen moest ik naar bed, ik moet morgen paardrijden en dan moet ik er weer vroeg uit.
    DOEGH ! (H)

    (niet teveel schrijven, ik moet alles weer terug lezen.. XDD = wel dus.)