• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [ Doeg ! Tot morgen (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera
    'hmm, nee. Liever niet' Antwoord Fay 'Ik ga even verder rondkijken, doeg'. 'Doeg' Zeg ik en kijk Fay na. Als ik haar niet meer kan zien besef ik dat de jongen nog steeds in de zaal is, maar als ik omkijk, is zijn tas weg en de jongen ook.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik haalde mijn cd uit de radio en sta op. Ik pak mijn tas in en draai me om zodat ik naar het meisje kan kijken.

    Brooke Rivera
    Ik kijk naar links en zie hem daar staan. Een zucht van opluchting ontsnapt uit mijn mond. Ik dacht even dat ik hem kwijt wat. Hij is zo, anders. Ik trek mijn benen op en kijk weer naar mijn buik. 'Hij kijkt naar me, omdat hij mijn hoofd alleen maar kan zien. Hij kan niet zien hoe dik ik ben.' Denk ik en ontwijk zijn blik. 'Je bent niet dik! Brooke, dit heb je al gehad ! Hou er eens over op!' Hoor ik weer een stemmetje in mijn hoofd. Ik knik en probeer het te geloven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik twijfel. Moest ik naar haar toe gaan? Ze zat daar maar naar me te kijken. Langzaam tergend langzaam liep ik naar haar toe tot ik voor haar stond. 'Hey' zeg ik zacht. 'Ik ben James, James Rhine' Stel ik mezelf voor. Ik steek mijn hand naar haar uit.

    [Ik ben weg!]

    Brooke Rivera
    Wat deed hij nou? Loopt hij écht naar míj toe? 'Hey' Zegt hij wanneer hij voor me staat. 'He' Zeg ik prevelend. Ik aanvaard zijn hand en zeg zacht; 'Brooke, Brooke Rivera'. Geen van ons heeft de wil om zijn hand los te laten, dus voel ik hoe warm hij is en kijk twijfelend omhoog, in zijn ogen. Ze stralen liefde, vertrouwen en passie uit. Ze zijn zo mooi. Ik kan en ik wíl niet meer weg kijken. Ik heb nooit geloofd in liefde op het eerste gezicht, maar dit is voor mij een teken om erin te gaan geloven.

    [Me too (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Bew]
    Caroline Angelone.
    Ik liep achter Louise aan, ik zou Levi en Alexyss wel alleen laten. Dat hadden ze wel nodig, haha.

    Alexyss Elvredo.
    'Zeg.. Maar ik moet meer gaan oefenen, help je me?' Ik glimlachte mijn meest verleidelijke glimlach.

    [Baayyy ;3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine
    Ze betoverde me. Alles aan haar was even mooi. Haar zachte huid die rood kleurde bij mijn aanraking. Haar licht bruine haren envuur rode lippen. Voor mij was ze een en al perfectie, maar geen enkel sprookje is 100% perfect. De pijn in mijn enkel kwam in alle hevigheid terug en ik moest haar los laten om niet te vallen.

    [ Omdat ik er niet bij was in het begin, hoop ik dat ditklopt met de rest.]

    Anne-Fleur Ramos:

    Ik zet mijn Skullcandy op en kijk uit het raam. Langzaam begint het liedje, de notenkraker, te spelen. Ik ben iets later dan de rest, omdat ik gister nog twee optredens had. Ballet is mijn leven, ook al vind mijn zus er niets aan. Ze vind dansen niet eens leuk! Onbegrijpelijk gewoon. Ze vind paardrijden veel leuker. Ik denk aan die grote paarden en er trekt een rilling door me heen. Die beesten zijn zo groot.. Ik ben er doodsbang voor. Nee, geef mij maar mijn spitzen, zo veel beter. Ik neurie mee met het liedje en in mijn hoofd doe ik alle danspasjes nog een keer. Op het podium zie ik er altijd zo anders uit.



    De meeste mensen herkennen me dan niet eens. Ik zit wat aan mijn jurkje en kijk weer uit het raam. Over een kwartier ben ik er. Zou het luxe zijn? Of is het een gewoon huis. Wat dat soort dingen betreft ben ik best wel verwent, al vind ik het niet erg om in een klein huis te wonen. Ik heb wel altijd al twee kamer gehad, waarvan een speciaal voor mijn balletoefeningen. Bij mij thuis heb ik denk ik zo'n 42 Tutu's liggen en zeker 60 paar spitzen. Ik heb helaas maar 20 setjes in kunnen pakken, maar ik zal het wel overleven. We rijden door grote hekken heen. Ik zag iemand nog door een deur naar binnen gaan, en ik wist dat ik er ook naartoe moest. Mijn vader zou mijn spullen naar mijn kamer hier brengen en ik had al een tutu aan. Ik stapte de auto uit en liep naar de goede zaal. Er waren al meerdere mensen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 11:07 ]


    A Few Down, A Lot More To Go...

    Levi Lahote
    'Tuurlijk, morgen' Zeg ik plagend 'Gebruik nu je tijd nog maar om even rond te kijken en je spullen uit te pakken, want het worden zware weken'. Ik laat haar langzaam los, draai me om naar mijn tas en hang hem over mijn schouder. 'Tot bij het avond eten' Roep ik nog en loop de schuur uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik grinnikte zacht. 'Dag,' roep ik nog snel. Had Levi dan werkelijk met me gedanst? Dat was echt fantastisch. Ik pakte mijn rugzak en deed die om, en rende achter Levi aan. Ik moest nog één ding vragen, zo goed kende ik het ook weer niet hier.
    'Waar is de zaal voor de Breakdance en Freerunnen lessen?' vroeg ik nog snel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    Alexyss verscheen weer naast me en vroeg waar de zaal voor Breakdance en Freerunnnen was. 'Daar' Zeg ik en wijs naar een grote schuur, met daarnaast een skate baan. 'Binnen in de schuur staan allerlei obstakels, waar we dingen mee kunnen doen, maar er staat ook een trap. Als je de trap beklimt kom je bij onze slaapzaal.' Zeg ik glimlachend en kijk weer naar haar. 'We eten altijd in de gezamelijke zaal, waar we ook voor elkaar optreden en battles houden' Zeg ik en wijs naar het middelste gebouw. Het gebouw heeft een met rode bakstenen muur en zwarte dakpannen. De deur is zo groot dat er twee sumoworstelaars doorheen kunnen en er hangen vijf posters op. Vijf posters waarop iedere groepsleider één keer op afgebeeld is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Nog een keer laat ik het liedje afspelen en dans ik mee. "Het móet perfect," spreek ik mezelf in.
    Wanneer het liedje af is, laat ik me op een bank vallen en pak een flesje water. Dan zie ik uit mijn ooghoek Caroline staan. "Haaj," zegt ik tegen haar. "Hallo," zegt ze terug. "Euhm.. stond je al langer te kijken?" vraag ik.


    Fay Cooper.
    Als ik buiten de danszaal sta, hoor ik muziek uit een andere zaal komen. Ik negeer het en loop naar mijn kamer. Als ik in mijn kamer ben kijk ik in de spiegel en spreek in mezelf moed in. "Kom op, doe dit voor je vader. Hij zal zeker weten trots op je zijn," mompel ik en veeg een traantje weg.

    Levi Lahote
    'Dankje' Zegt Alexyss zacht en loopt richting de deur van de gezamelijke zaal, waar alle koffers staan die nog niet zijn uitgepakt. Ik kijk even rond en zie Caroline en Lousie op een bankje zie zitten. Ik loop naar binnen en spring over een bankje heen naar het volgende bankje waar Caroline en Louise zitten. 'Hee Caro en Lou' Zeg ik en leun met mijn ellebogen tegen een stoel aan.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 12:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik knik. 'Nu kan ik elke dag naar die poster van jou kijken,' grap ik en ik grinnik. 'Bedankt. Dan kan ik eindelijk mijn zooi onder mijn bed laten,' lach ik. Ik ren naar de zaal van Breakdance en Freerunnen en ren de trap verder op en kom in de slaapzaal aan. Ik leg mijn rugzak op een bed en ga ernaast zitten.

    Caroline Angelone.
    'Ja, ik sta hier al lang,' antwoord ik. 'Ik wist niet dat je zo goed kon dansen,' zeg ik en ik grinnik. Ik ga naast haar zitten. Ik frons en kijk naar Levi. 'Zit jij alweer achter de vrouwen aan?' vraag ik en ik grinnik.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 12:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.