• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Alexyss Elvredo.
    Als ik en Levi bij het bos zijn aangekomen, en ondertussen in het bos zijn, kijk ik wonderlijk om me heen. Dit is zo anders dan thuis.
    'Wauw, wat is het hier mooi,' zeg ik en ik zette mijn schattigste en mooiste glimlach op.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Ik sta op en loop weer verder, als ik een glimp van Levi en Alexyss opvang glimlach ik en loop expres de andere kant op. Als ze me niet meer kunnen zien, kan ik het niet laten en fluit even naar ze.

    Mitchel Sawyer

    Ik knik begrijpend. "Zwaar voor haar, is ze hier ook of?" Ik kijk haar aan. "Wat is je naam trouwens?"

    James Rhine


    Ik loop terug naar de zaal. Ik kan het niet laten opnieuw mijn routine te oefenen. Ik zet de muziek aan en begin te dansen.

    Levi Lahote
    'Wauw, wat is het hier mooi,' Zegt ze en kijkt met de mooiste en schattigste glimlach die ik ooit heb gezien. 'Het is nog mooier nu jij hier loopt' Zeg ik en kijk haar aan.

    Brooke Rivera
    Ik sta naast de trap, als James naar beneden loopt en me blijkbaar niet ziet. Hij zet een muziekje op en begint te dansen. Ik kijk naar hem en volg iedere stap die hij zet, iedere blik van zijn ogen. Alles eigenlijk. 'Misschien moet ik hem even alleen laten dansen' Denk ik en loop richting de deur van de zaal. Ik schuif hem open met een luid gekraak.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach bescheiden en kijk weg. Daarna kijk ik hem ook aan. 'Zo mooi is dát nou niet, hoor,' zeg ik verlegen. 'En anders ben jij nog altijd mooier.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik bloos en schaam me dood, hoe kon ik zo stom zijn om niet eens te vertellen hoe ik heet.. jezus, wat ben ik toch weer lekker slim vandaag. Dan probeer ik te glimlachen en antwoord: Ik ben Fay en Brooke, mijn vriendin is hier ook."
    Ik wrijf snel over mijn wangen en hoop niet dat hij ziet dat is bloos.

    James Rhine

    "Hallo?" Roep ik als ik de deur hoor kraken. Ik kijk naar de richting van eht geluid.

    Mitchel Sawyer.

    Ik glimlach. Ze bloost het maakte haar schattig. "Leuk je te ontmoeten." Zeg ik en ga naast haar zitten. "En welke dans doe jij?"

    Louise Broadwell.
    Vermoeid loop ik het bos weer uit, naar mijn kamer. Ik stap onder de douche en zet hem lekker koud. Wanneer ik afgekoeld ben, trek ik andere kleren aan en loop naar de Jazz-Danszaal.

    Steve Styles.

    Zachtjes neuriede ik mee met het liedje die op mijn i-pod stond.
    Eén oordopje hing er maar wat bij, het andere zat in mijn oor.
    Langzaam pakte ik allerlei kleding uit mijn koffer. Ik leek net een meisje.
    Ik had teveel kleding meegenomen. ' Natuurlijk, ' mompelde ik. Had ik weer.
    Ik deed een poging om alles in de kast te proppen, maar dat mislukte. Ik deed de deur van mijn kamer open, en ging in de gang staan. Ik durfde niet zomaar op iemand af te stappen, dus hopen dat iemand zag dat ik met een probleempje zat.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:28 ]

    Fay Cooper.
    Zijn glimlach, het maakt hem leuk, misschien wel heel leuk. "Ik doe aan Ballet en Modern, vaak een combinatie. En jij?

    Mitchel Sawyer

    "Ik doe aan ballet." Geef ik toe. Ik kijk haar geintereseerd aan ze deed dus ook aan ballet.

    Levi Lahote.
    'Hmm, dat betwijfel ik' Zeg ik en glimlach even. 'Hoelang ken ik haar nu eigenlijk al? drie of vier uur?' Denk ik en loop weer verder. 'En hoe oud was ze ookalweer?' Ik denk even aan het blaadje waar mijn teamleden opstaan en herinner me weer dat ze 17 is. 'Hoe ben jij bij het dansen terecht gekomen en kon je al een paar mensen van het kamp of niet?' Vraag ik geintereseerd.

    Brooke Rivera.
    'Hallo?' Roept hij. 'Shit, hij heeft vast de deur gehoord' Denk ik en draai me om naar James. 'Ehh.. Hoi..' Zeg ik zacht en bijtend op mijn lip.
    [Ik ga even kranten ben zo terug ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik herken de stem van Brooke. "Hey." Zeg ik en loop naar haar toe. "Kwam je kijken of..?" Ik kijk naar haar dunne figuur.

    Fay Cooper.
    "Gaaf dat je aan ballet doet! Ik ken niet veel jongens die dat doen. Op welk niveau dans je? Beginner, normaal, gevorderd.." zeg ik opgewekt.

    Louise Broadwell.
    Ik zet de muziek aan en dans opnieuw de choreografie. Langzaam geef ik me over aan de muziek en dans ik het hele liedje en de 2 opvolgende nummers.